Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Ξεκούραστη στο ΠΙ και ΦΙ



Πεπονάκι μου γειά σου,

Σήμερα σου έχω  ΤΟ tip! Είναι αυτό που εγώ κατατάσσω στα tips του πρώτου ραντεβού ή αλλιώς τα tips της υπέρλαμπρης, δηλαδή αυτές τις φορές που οι  εμφανίσεις σου θέλεις να αγγίζουν τη τελειότητα, βλέπε Αγ. Βαλεντίνου.. ε που θές να εντυπωσιάσεις τον έτσι βρέ..


Το tip μου λοιπόν αφορά τα πρηξιματάκια κάτω από τα μάτια, γιατί ναι δεν μου φτάνουν οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια μου (κάνε εικόνα ένα πάντα) ενίοτε όταν η κούραση μου βαράει κόκκινο μαζί με την αϋπνία να σου και τα πρηξιματάκια για να ολοκληρώσουν την τελειότητα που λέγαμε πριν.  Όμως εκείνη τη μέρα και σαυτά τα χάλια εγώ έχω νυχτερινή έξοδο, πώς θα πάω έτσι??
Εκείνη την μέρα λοιπόν έρχεται το tipaki!!!

Θα χρειαστείς μόνο 2 κουτάλια και το ψυγείο σου!!

Ναιιι (και μην γελάς κοροϊδευτικά) θα πάρεις τα 2 ωραιότατα κουταλάκια σου και θα τα βάλεις στην κατάψυξη για 5-10 λεπτά, ουσιαστικά να παγώσουν. Μετά παγωμένα καθώς είναι θα τα βάλεις με θάρρος (ειδικά το χειμώνα, αλλά τι να κάνεις η τελειότητα θέλει θυσίες..) στην περιοχή κάτω από τα μάτια που έχεις και τα πρηξιματάκια για 1-2 λεπτά και μετά.. οπ αντίο πρηξιματάκια!!


Δοκίμασε το και περιμένω τις εντυπώσεις..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang