Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

ABSOLUTE or not lashes...

Γεία σου πεπονάκι μου…

Και πάλι εδώ όμως αυτή τη φορά με ένα review διαφορετικού ύφους από αυτά που ως  τώρα σε  έχω συνηθίσει. Το λέω αυτό γιατί θα σου μιλήσω για μια πραγματικά fail αγορά μου.. τι να κάνω γίνονται και αυτά.

Είμαι μεταξύ άλλων #mascaralover οπότε όπου μάσκαρα και χαρά η Ελένη πρώτη, έτσι είπα να δοκιμάσω και εγώ μια μάσκαρα από την εταιρία w7 την οποία στο σημείο αυτό να σου πώ πως τιμώ κατά καιρούς και ειδικά σε εκθέσεις ομορφιάς δεόντως, καθώς έχει πολύ αξιόλογα προϊόντα όπως το πολυδιαφημισμένο bronzer  Honolulu το οποίο και εγώ το έχω λατρέψει.

Ξέφυγα όμως οπότε ας γυρίσω στο θέμα μας… και αγοράζω που λες την Absolute lashes η οποία είναι  dupe της  Therere Real  από Benefit . Επέλεξα αυτή διότι με ‘’κέρδισε ‘’ σε πρώτο επίπεδο το βουρτσάκι της το οποίο είναι πλαστικό με πυκνές ακίδες και όχι πολύ χοντρό ώστε να μην μουτζουρώνεσαι με το παραμικρό, δηλαδή όπως το προτιμώ. 

 Σε δεύτερο επίπεδο θα σου ομολογήσω πώς ήθελα πολύ μετά τα όσα είχα ακούσει για την Therere Real  να τη δοκιμάσω, αλλά λόγω της απαγορευτικής της για το δικό μου budget τιμής λέω ας πάω στο dupe της.

Είχα ομολογώ πολύ υψηλές προσδοκίες καθώς και το packaging με προδιέθετε εξαιρετικά ευχάριστα γιατί πρόκειται για μια πολύ προσεγμένη, κομψή και luxury συσκευασία. Είχα δεί και το βουρτσάκι και λέω δεν μπορεί θα την λατρέψω, αλλά μάταια. Με την πρώτη κιόλας  χρήση όλες οι παραπάνω σκέψεις σβήστηκαν!

 Είχα βάλει 2 στρώσεις με κοιτούσα στο καθρέφτη και αναρωτιόμουν, τώρα εγώ έχω βάλει μάσκαρα? Δεν έδωσε στις βλεφαρίδες μου ούτε μήκος , ούτε όγκο παρά μόνο ένα αχνό-φυσικό μαύρο χρώμα. Το μόνο σχετικά θετικό που μπορώ να της βρώ είναι πως ‘’χτενίζει’’ πολύ καλά τις βλεφαρίδες αλλά μέχρι εκεί. Φυσικά και μετά τις έδωσα επανειλημμένες φορές και άλλες ευκαιρίες μα το αποτέλεσμα δεν άλλαξε στο ελάχιστο!

Όπως καταλαβαίνεις σίγουρα είναι μια μάσκαρα που δεν σου προτείνω ειδικά αν και εσύ είσαι λάτρης του έντονου αποτελέσματος και θέλεις εντυπωσιακές βλεφαρίδες , εάν πάλι θές κάτι πολύ μα πολύ φυσικό και απλά σε ενδιαφέρει ο διαχωρισμός τότε ναι είναι η μάσκαρα που αναζητάς.

Η τιμή της είναι 5-8 ευρώ αναλόγως το κατάστημα, εγώ την αγόρασα από την Έκθεση ομορφιάς Περιστερίου στα 5 ευρώ.

Βαθμολογία:
3/10


Εάν την  έχεις δοκιμάσει θέλω πολύ να μου πεις και τη δική σου άποψη στα σχόλια!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang