Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Για τα χείλη σου μόνο..!!

Γεια σου Πεπονάκι μου,

Τι κάνεις , πώς τα πας με το κρύο τελευταία;  Γιατί εγώ να σου πω την αλήθεια το επιζητούσα, χειμώνας είναι  θέλω και λίγο το κρύο μου άλλωστε σκέψου πώς όπως μας έλεγαν και οι γιαγιάδες μας το κρύο σφίγγει και το δέρμα.
Ξέρω σε ζάλισα με τα άσχετα μου οπότε δεν θα πολυλογήσω άλλο και θα σε πάω στο κυρίως θέμα αυτού του review. Αυτή τη φορά σου έχω ένα κατά την γνώμη μου εξαιρετικά καινοτόμο προϊόν  και δεν εννοώ τόσο ως προς το προϊόν αυτό καθαυτό αλλά στη συσκευασία που έχουν επιλέξει να τα πλασάρουν από την εταιρία. 


Μιλάω λοιπόν για ένα 2 σε 1 ενυδατικό lip scrub με argan oil από την υπερλατρεμένη μου και σου (υποθέτω) Essence σε μορφή stick (smoothing lip peeling with argan oil). Αυτό ήταν που με ενθουσίασε και μόλις έμαθα για αυτό το προϊόν, ότι  θα μπορούσα σε χρόνο dt  και ενώ απλά περνάω ένα lip balm ώστε να ενυδατώσω τα χείλη μου να τους κάνω απολέπιση! 

Γνώριζα πώς παρόμοιο προϊόν είχε πρώτη λανσάρει η KIKO αλλά μιας και μου ήταν πιο δύσκολο να έχω πρόσβαση στην  KIKO, μόλις έμαθα πώς ήρθε από την Essence και μπορώ να το αποκτήσω πολύ πιο εύκολα και μάλιστα και σε πιο οικονομική τιμή δεν το σκέφτηκα ιδιαίτερα και το αγόρασα αμέσως.

Δεν θα σου πώ περιττολογίες αρκεί πιστεύω να σου αναφέρω πώς εδώ και 2 εβδομάδες δεν έχει βγει από τη τσάντα μου! Το χρησιμοποιώ συνεχώς και απλά το έχω λατρέψει καθώς είναι καλύτερο και από ότι φανταζόμουν.

Καταρχάς μυρίζει τόσο γλυκά σαν βουτυροκακάο , έχει υπέρ ενυδατική σύσταση η οποία έχει κάνει τα χείλη μου βελούδινα και έχει αποκαταστήσει πλήρως τη φθορά της συχνής εφαρμογής υγρών σταθερών κραγιόν που στεγνώνουν ματ, ενώ φυσικά τα απολεπίζει τόσο ευχάριστα και αποτελεσματικά. Και το πολύ καλό αποτέλεσμα της απολέπισης φαίνεται μετά στην εφαρμογή ακόμη και του πιο ξηρού κραγιόν (π.χ από mac της σειράς  retro mat) το οποίο απλώνεται σαν όνειρο όπως συνηθίζεται να λέμε.

Νομίζω καθετί άλλο θα είναι περιττό να σου πω, επισκέψου ένα κοντινό σου Hondos Center (ή όπου αλλού προμηθεύεσαι εσύ τα προϊόντα Εssence) και δοκίμασε το, θα το βρεις στα 2,49 ευρώ/5 gr!!

Βαθμολογία:
10/10

Αδημονώ να το δοκιμάσεις (ή αν ήδη το έχεις δοκιμάσει) και να μου πεις και εσύ τι γνώμη σου…


Φιλάκια!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang