Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Σου προτείνουμε...τι κρύβει η σιωπή των ανδρών!?


Πεπονάκι μου τι κάνεις;;

Εγώ  είμαι καλά και σε αυτό συντέλεσε το γεγονός πως τη Κυριακή πήγα θέατρο και πέρασα πολύ καλά ή μάλλον για την ακρίβεια γέλασα πολύ και έτσι σκέφτηκα να σου μιλήσω για την παράσταση αυτή.


Καταρχάς να σου αναφέρω πως ναι είμαι από αυτές που αγαπούν το θέατρο και χαίρονται σαν μικρά παιδιά όταν τους προτείνεις να τις πάς θέατρο . Έτσι λοιπόν όταν η ξαδέλφη μου μου είπε πως μας έκλεισε εισιτήρια για μια παράσταση είπα αμέσως ναι χωρίς να ρωτήσω καν έργο θα δούμε.
Πρόκειται για την παράσταση «Omerta, η σιωπή των ανδρών» στο θέατρο Ήβη.
Πρωταγωνιστές αυτής  είναι: Κώστας Σπυρόπουλος, Θανάσης Ευθυμιάδης, Γιώργος Γαλίτης, σε σκηνοθεσία: Κώστα Σπυρόπουλου.

Η παράσταση λοιπόν διαδραματίζεται στο Αγρίνιο σε μια επαρχιακή πόλη και αφορά την αδελφική φιλία αυτών των 3 ανδρών και κατά πόσο θα αντέξει μια δυνατή δοκιμασία όπως το γεγονός πως ο ένας τους έπνιξε τη γυναίκα του? Πως θα αντιδράσουν όταν τους το ανακοινώνει? Θα τον στηρίξουν? Θα κρατήσουν την Omerta τους? Θα του δώσουν άραγε το άλλοθι που τους ζητά?
Το γεγονός αυτό γίνεται έναυσμα για να καταλάβουν τι λείπει από τη ζωή τους και τι τελικά κρύβει ο ένας από τον άλλο όλα αυτά τα χρόνια. Όλα αυτά ωστόσο δοσμένα με μια ισχυρή δόση χιούμορ, γρήγορη πλοκή και εξέλιξη, έξυπνες ατάκες και φυσικά την διασκεδαστικότατη αγρινιώτη ντοπιολαλιά. 
Η διάρκεια της παράστασης είναι περίπου 2 ώρες οι οποίες κυριολεκτικά δεν θα καταλάβεις πότε πέρασαν!!

Εσύ την έχεις δεί? 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang