Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Capsule wardrobe ή πως να εξοικονομήσω χρόνο, χρήμα και άγχος

Γεια σας κορίτσια!

Δεν ξέρω πως νιώθετε εσείς, αλλά εγώ κάθε πρωί πριν πάω για δουλειά χάνω πολύ χρόνο σκεπτόμενη τι να βάλω σήμερα..... Χαζεύω την γεμάτη ντουλάπα μου και φυσικά δεν έχω τι να βάλω...!
Νομίζω το έχουμε βιώσει όλες!

Έχω πάρει έμπνευση από ξένες youtuber και blogger για το πως να απαλλαγείς από αυτό το πρόβλημα μια και καλή. Εδώ λοιπόν έρχεται να μας βοηθήσει η έννοια "capsule warderobe", η λεγόμενη κάψουλα ντουλάπα ( ακούγεται κάπως). τι είναι αυτό όμως...



Είναι 12 το πολύ κομμάτια που θα επιλέξεις από την ντουλάπα σου, τα οποία θα ταιριάζουν απόλυτα μεταξύ τους. Δηλαδή με κλειστά τα μάτια ( όπως είμαστε συνήθως με το που ξυπνάμε) οποία ρούχα και να πάρεις θα κάνεις τέλειο συνδυασμό.

Το δύσκολο της υπόθεσης είναι να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο να επιλέξεις αυτά τα βασικά κομμάτια που θα χρησημοποιησεις. Το χρώμα επίσης παίζει μεγάλο ρόλο, πρέπει να διαλέξεις 4 χρώματα το πολύ που θα ταιριάζουν απόλυτα σε σένα.

Μπορείς να έχεις διαφορετικά capsule wardrobe για κάθε περίσταση της ζωής σου.  Για παράδειγμα μπορείς να έχεις ένα αποκλειστικά για το γραφείο ή δουλειά σου, ένα για το καθημερινό σου ντύσιμο, και ένα για το βραδινό.

Εγώ έχω επιλέξει 12 κομμάτια από το MANGO και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου τους 30 διαφορετικους συνδυασμούς  (μπορούν να γίνουν και παραπάνω) που έχω κάνει για το γραφείο.

ΧΡΩΜΑΤΑ: ΛΕΥΚΟ- ΜΑΥΡΟ- ΜΠΟΡΝΤΟ- ΓΚΡΙ

































































0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang