Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Top 3 lipsticks by Mac!!!

Πεπονάκι μου Γειά σου,

Καλή Χρονιά είπαμε; Δεν είπαμε…

Σου εύχομαι λοιπόν Καλή Χρονιά και το 2017 να είναι μια πραγματικά μαγική χρονιά, όσο να πείς λίγη καλή μαγεία σαν αυτή των παραμυθιών τη χρειαζόμαστε νομίζω και φυσικά ΥΓΕΙΑ!!

Σκέφτηκα λοιπόν το 1ο blog post της χρονιάς να είναι σχετικό με το μακιγιάζ ΦΥΣΙΚΆ , και μάλιστα με μια εταιρία θα έλεγα πλέον all time classic και υπεραγαπημένη από επαγγελματίες του είδους και μη… μα ποια άλλη? (είμαι σίγουρη το ψυλλιάστηκες…)

τη MAC!!!

Θα μοιραστώ μαζί σου τα τοπ 3 αγαπημένα μου κραγιόν τα οποία αγοράζω, ξαναγοράζω και θα αγοράζω για πολλά χρόνια ακόμη σίγουρα.



Ξεκινάω με το nude της 3αδας το οποίο ως λάτρης των ματ υφών ανήκει στη σειρά matte. Είναι ένα υπέροχο ζεστό καθαρό μπέζ με καφέ υποτόνους χωρίς να ροζίζει και δεν είναι άλλο από το honey love. Είναι η ιδανική επιλογή για το καθημερινό σου μακιγιάζ, αλλά και για το βραδινό όταν επιλέξεις ένα σαγηνευτικό smokey eye look
Κάνει τα χείλη να δείχνουν υπέροχα sexy και εγώ λατρεύω να το συνδυάζω με πιο σκούρα καφέ μολύβια χειλιών ώστε να φαίνονται τα χείλη πιο γεμάτα και ζουμερά, δημιουργώντας ένα ελαφρύ ombre εφέ.  



Το επόμενο είναι ξεκάθαρα το αγαπημένο μου, αυτό που θα επέλεγα να κρατήσω εάν μου έπαιρναν από τη συλλογή μου όλα τα άλλα κραγιόν από mac. Μπορεί σε αυτό φυσικά να συμβάλει ότι ταιριάζει θεωρώ απόλυτα με τα χρώματα μου και κάθε φορά που το φοράω μου φτιάχνει τη διάθεση αποσπώντας κολακευτικά σχόλια.
Πρόκειται για το μοναδικό lady danger και αυτό φυσικά ανήκει στην matte σειρά και είναι το τέλειο κόκκινο της φωτιάς με έντονα πορτοκαλί υποτόνους. Τα  πολλά λόγια για αυτό είναι περιττά.. καθώς απλώνεται υπέροχα στα χείλη, έχει κάτι παραπάνω από τέλεια απόδοση και πολύ καλή διάρκεια, δεν είναι ανεξίτηλο και αφήνει σημάδι σε ποτήρια κτλ.
Ειδικά αν είσαι μελαχρινή σαν εμένα σου προτείνω οπωσδήποτε να του ρίξεις μια ματιά..!!



Για το τέλος άφησα μια πιο ιδιαίτερη επιλογή και τη μόνη όχι σε matte αλλά σε amplified υφή, μιλάω για το the AMP ένα υπέροχο μώβ με μπλέ υποτόνους που κάνουν τα δόντια να φαίνονται πιο λευκά. Ακολουθεί την τάση των τελευταίων δύο ετών με τα μωβ κραγιόν, αλλά σε μια εκδοχή ενός ευκολοφόρετου μώβ για όλες τις ώρες, ταιριάζοντας υπέροχα σε όλους τους τόνους επιδερμίδας. 
Είναι σίγουρα μια επιλογή που προσελκύει τα βλέμματα πάνω στα χείλη σου και αποπνέει πιο rock διάθεση.



Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά άραγε??

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang