Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

TOP 10 ΑΓΑΠΗΜΈΝΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΚΆΤΩ ΤΩΝ 10 Ε...

Γεια σας κορίτσια μου!!!!

Μετά από πολλές δοκιμές και αυστηρή κρητική διάλεξα προσεκτικά ποια προϊόντα θα συμπεριλάβω στα TOP 10 μου κάτω των 10 ευρώ .... Προσπάθησα να βρω κάτι αξιόλογο ανάμεσα σε προϊόντα περιποίησης αλλά και ομορφιάς με αυστηρό κριτήριο: τις τιμές τους, να είναι κάτω απο 10 ευρώ!

Φυσικά η γνώμη μου είναι υποκειμενική...κάθε άνθρωπος έχει δικό του τύπο επιδερμίδας με δικιές του ιδιαιτεροτητες. Οπότε σε αυτό το άρθρο θα παρουσιάσω προϊόντα που ταίριαξαν στο δικό μου τύπο δέρματος και τα αγάπησα!































Λοιπόν ξεκινάμε....!


1. Ένα πολύ οικονομικό τζελ καθαρισμού, το οποίο για την καθημερινή περιποίηση είναι ότι πρέπει!

Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα, την δείχνει φρέσκια και ιδανικά καθαρή. Ο κατασκευαστής μας υπόσχεται ότι το προϊόν είναι χωρίς parabens, εμπλουτισμένο με εκχυλίσματα moringa, αντιοξειδωτικά και εκχυλίσματα από πράσινο τσάι. Η συσκευασία του είναι στα 150 ml και είναι αρκετά οικονομικό στη χρήση του.Το αγόρασα απο το  Hontos Center στην Ερμού, στο σταντ με τις προσφορές 1+1 με μόλις 5,20€.


2.Μια ακόμα ευχάριστη ανακάλυψη μου είναι η MOISTURE BOMB tissue mask από την GARNIER.

Μια πολύ προσιτή πολυτέλεια για κάθε επιδερμίδα που πρέπει να δοκιμάσουμε όλες μας. Είναι μια υφασμάτινη μάσκα ενυδάτωσης,  εμπλουτισμένη με ένα υπερ-ενυδατικο προϊόν με συγκέντρωση ginseng  υαλουρονικου οξέως.

 Όταν εφαρμοστεί στην επιδερμίδα, δρα ως ενυδατική μάσκα που διαχέει συνεχώς την αποτελεσματικότητα του ορού.
Έχω ενθουσιαστεί με την απαλότητα και λάμψη που προσφέρει η συγκεκριμένη μάσκα στο πρόσωπο μου. Πιστεύω δεν πρέπει να λείπει από κανένα μπουντουάρ ! Και φυσικά η τιμούλα του είναι μόλις 1,90€!


3. Αφού έχουμε καθαρίσει και ενυδατώσει το πρόσωπό μας... ποιο είναι το επόμενο βήμα?... Να μην ξεχάσουμε να ενυδατώσουμε τα όμορφα χειλάκια μας.
 Επειδή σχεδόν καθημερινά φοράμε ματ κραγιόν γιατί μας αρέσει και είναι στη μόδα, όμως για να στρώνει σωστά και να ομορφαίνει τα χείλη μας ακόμα πιο πολύ ....μην ξεχνάμε να τα ενυδατώνουμε!!!
Ευχάριστη έκπληξη για μένα ήταν το lip scrap από την MUA. Προσφέρει σούπερ ενυδάτωση στα χείλη και περιεχέι βιταμίνη Ε. Κάνει απαλό σκραμπ και απομακρύνει τα ξερά κομματάκια.
Μπορείτε να το βρείτε στο επίσημο site της MUA στην Ελλάδας  με μόλις 4,49 ευρώ.


4. Για το καθημερινό μου μακιγιάζ προτιμώ μια ελαφριά κάλυψη που διαρκεί. Δοκίμασα και μου άρεσε πολύ η BB cream της GARNIER.
Έχει πολύ ελαφριά σύνθεση, αφήνει το δέρμα να αναπνέει και παράλληλα το φωτίζει, ενώ κρύβει τυχόν ατέλειες. Αξίζει να την δοκιμάσετε σίγουρα!
Την αγόρασα στο Hontos Center, η τιμή της ανέρχεται στα 10 ευρώ , αλλά πολύ συχνά μπορείτε να την αποκτήσετε με έκπτωση.







5. Ένα αγαπημένο μου κονσίλερ είναι αυτό της Golden Rose. Το χρησιμοποιώ για να καλύψω κάποιο σπυράκι στο πρόσωπό μου και λίγο κάτω από τα μάτια για να καλύψω τους μαύρους κύκλους ( αυτή η πονεμένη ιστορία...)  Απλός για κάτω από τα μάτια θα σας συνιστούσα να χρησιμοποιήσετε ένα υγρό κονσιλερ για να σας δώσει φώς και να είναι περισσότερο ενυδατικής σύστασης, γιατί το συγκεκριμένο μπορεί μετά από κάποιες ώρες να κάνει γραμμές. Και εμείς δεν το θέλουμε. Είναι πολύ οικονομικό και για το αποτέλεσμα που δίνει είναι πολύ αξιόλογο. Κοστίζει γύρω στα 3 ευρώ :)


6. Μια πολύ αγαπημένη παλέτα με 12 καφέ nude αποχρώσεις που θα ταιριάξουν σε όλες τις κοπέλες!  Είναι η Mega Nudes 3 by TECHNIC. Αναδεικνύει τις γαλαζο-πρασινομάτες και τονίζει υπέροχα τις κοπέλες με καφέ μάτια. Οι δυο αποχρώσεις είναι ματ και οι υπόλοιπες έχουν σιμερ. Δεν θα σε δυσκολέψει καθόλου να κάνεις ένα βραδινό αλλά και πρωινό μακιγιάζ. Κοστίζει μόλις 4,50!







7. Εάν ψάχνετε να βρείτε μια καλή μεταλλική σκιά, που τον τελευταίο καιρό πολλές εταιρείες έχουν εμπλουτίσει τις συλλογές τους με αυτές, αξίζει να δοκιμάσετε την I love soft metals της Essence. Εγώ έχω την απόχρωση 03 melted kiss. Την χρησιμοποιώ για τη κόγχη των ματιών σαν βασική σκιά, τοποθετώντας την με πινέλο για blending, με αποτέλεσμα να δείχνει το μάτι πιο ξεκούραστο. Κοστίζει 2,50 ευρώ στα Hontos Center.






8. Μια τυχαία ανακάλυψη μου είναι το highlighter σε απόχρωση silver από την LoveIn. Να σας πω την αλήθεια δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο πολύ, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Τοποθετώ μια μικρή ποσότητα στα ζυγωματικά, κάτω από τα φρύδια, στην άκρη της μύτης και στο πάνω χείλος. Αυτομάτως το πρόσωπο  γίνεται πιο λαμπερό και ξεκούραστο. Κοστίζει γύρω στα 2 ευρό!

9. Πολύ πολύ αγαπημένη είναι η σειρά των ματ liquid lipstick που έχει βγάλει η Golden Rose. Είναι ένα υγρό ματ κραγιόν που προσφέρει πλήρη κάλυψη και χωρίς αίσθηση ξηρότητας. Είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνη Ε και λάδι αβοκάντο για να αφήνει τα χείλη σας απαλά, εύπλαστα και χωρίς κολλώδη αίσθηση. Η συγκεκριμένη σειρά περιεχέι αρκετές αποχρώσεις. Ελπίζω να βγάλει και άλλες σύντομα! Εγώ για το καθημερινό μου μακιγιάζ έχω λατρέψει την απόχρωση 03 ( στη φωτογραφία φαίνεται πιο φωτεινό απ ότι είναι στην πραγματικότητα). Είμαι σίγουρη θα βρείτε και εσείς αυτό που σας ταιριάζει! Τιμή 4,50 ευρώ.



10.  Και τέλος μια οικονομική μάσκαρα που ξεχώρισα είναι η Big & false lash από την AVON.... Προσφέρει πραγματικά ένα εκθαμβωτικό αποτέλεσμα σαν να φοράτε ψεύτικες βλεφαρίδες. Είναι εμπλουτισμένη με χιλιάδες ίνες που κάνουν τις βλεφαρίδες πιο πλούσιες. Μπορείτε να την βρείτε σε πολύ οικονομική τιμή από εκπρόσωπο της AVON. 







Ποιο είναι το δικό σου αγαπημένο κάτω των 10 ευρώ??? :)))

Ιουλία






































0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang