Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016

Τι να φορέσω (πάλι φέτος) στο Ρεβεγιόν???!!!




Πεπονάκι τι κάνεις;


Ξέρω τι αναρωτιέσαι αυτές τις μέρες… τι να φορέσω άραγε στο ρεβεγιόν!!??
Πώς θα είμαι μέσα στη μόδα, αλλά ταυτόχρονα θέλω να ξεχωρίσω, να είμαι στιλάτη..αλλααα πφφφ δεν έχω χρόνο για να ψάξω :(



Μην σκάς! Εδώ είμαι εγώ λοιπόν έκανα την απαραίτητη έρευνα στο διαδίκτυο ώστε να σου φέρω τις απόλυτες τάσεις του χειμώνα για να βρείς αυτή που σου ταιρίαζει και σε εκφράζει, τι λες ξεκινάμε…







1. ΒΕΛΟΥΔΟ, αυτό το χειμώνα έχει απογειωθεί! Μπορείς να βάλεις ένα μακρύ βελούδινο φόρεμα με κομψά αξεσουάρ. Έχω δει μερικά σχέδια στο H&M σε πολύ λογικές τιμές. Σε περίπτωση που θέλεις κάτι πιο ξεχωριστό, προτείνω να βάλεις ένα κοστούμι (βελουτέ παντελόνι χαλαρό με σακάκι και ένα μπλουζάκι τύπου εσώρουχο). Αυτός ο συνδυασμός είναι κάτι το ασυνήθιστο και σίγουρα θα τραβήξεις βλέματα. Έχω βρει ένα τέτοιο στα ZARA αλλά να σου πω την αλήθεια δεν μου πολυαρέσει το χρώμα του ( αυτό το μουσταρδή) ....αλλά αν το βρω σε κάποια άλλη απόχρωση , εννοείται θα είσαι η πρώτη που θα το μάθει! 
Επίσης αν δεν είσαι τόσο εξτριμ και δεν σου αρέσει το βελούδο σε τόση μεγάλη ποσότητα, αλλά σου αρέσει αυτή η τάση , προτείνω  να συνδυάσεις το σύνολο σου με κάποιο τοπ. Αυτό μπορεί να είναι σε πουδρένια απόχρωση ή σε κάποια πιο σκούρα. 
Για να τελειώνω με το βελούδο, αξίζει να έχεις στην ντουλάπα σου ένα ζευγάρι βελουτέ γόβες με χοντρό τακούνι! Είναι σχετικά ευκολοφόρετες με ένα total blac σύνολο και είναι τόσο σέξι...




2. ΠΟΥΛΙΕΣ, αυτό και αν είναι must have του χειμώνα. Θυμάμαι στα χρόνια που πήγαινα λύκειο, είχαν έρθει ξανά στη μόδα αστραφτερά φορέματα με πούλιες, σακάκια, μπλούζες , παντελόνια κτλ.... 
Παρατηρώ πως και αυτό το χειμώνα είναι πάλι καλοδεχούμενα στη βραδινή μας γκαρνταρόμπα. Απλά σε περίπτωση που το επιλέξεις θέλει μεγάλη προσοχή πως θα το συνδυάσεις. Τα πολλά και περίεργα αξεσουάρ είναι περιττά. Μπορείς αντιθέτως να φορέσεις ένα μονόχρωμο, ήρεμο σύνολο και να του δώσεις γιορτινή διάθεση φορώντας ένα αστραφτερό παπούτσι ή τσαντάκι.




3. ΔΑΝΤΕΛΑ....είμαι πολύ ευτυχισμένη που φέτος η δαντέλα έχει απογειωθεί! Προσφέρει γοητεία, θηλυκότητα και παράλληλα είναι τόσο σέξι. Ευτυχώς τα μαγαζιά μας εκπλήσσουν με τα σχέδια που φέρνουν στις κρεμάστρες τους, μπλουζάκια, πουκαμίσες, φορέματα, φούστες ακόμα και σακάκια. Είμαι σίγουρη θα βρεις αυτό που σου ταιριάζει και σου αρέσει πιο πολύ!




4. ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ του γκρι...... θυμίζει λίγο διάστημα, λίγο ουτοπία ( κάτι τέτοιο μου φέρνει στο νου τέλος πάντων), είναι και αυτό απόλυτη τάση του χειμώνα 2017! Είναι διαθέσιμα τόσο πολλά σχέδια από μίντι και μίνι φούστες που περιμένουν να τα φορέσεις αυτό το χειμώνα. μπορείς να τα συνδυάσεις με ένα ήρεμο , μονόχρωμο μπλουζάκι και κάποιο μικροκαμωμένο αξεσουάρ. Δεν σου κρύβω πως είμαι ακόμα σε αναζήτηση ενός μεταλλικού γκρι σακακιού.....για να μεταμορφώνω βαρετά και αδιάφορα σύνολα σε κάποιο πιο εκλεπτυσμένο! 











0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang