Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

3 πολυσυζητημένες μάσκες Cien απο τα Lidl




Γεια σας κορίτσια μου,
Φυσικά και δεν ξεχνάω την υπόσχεση μου και σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τη γνώμη μου για τις μάσκες προσώπου από Cien τις οποίες μπορείτε να βρείτε στα Lidl.










1. Cien Aqua Moisturising Mask


Η μάσκα αυτή περιεχέι εκχύλισμα αλόης και jojoba oil που βοηθάνε στην βαθιά ενυδάτωση της επιδερμίδας. Ειδικά αυτήν την εποχή που  ο καιρός μέρα με τη μέρα επιδεινώνεται ( σε μερικές μέρες  θα μας χτυπήσει την πόρτα ο Δεκέμβριος...)
Η παρούσα μάσκα υπόσχεται να ενισχύσει την ενυδάτωση και τη θρέψη της επιδερμίδας με αποτέλεσμα να έχετε μια λεία και αισθητά πιό απαλή επιδερμίδα.

Χρήση: 

Απλώστε την μάσκα ομοιόμορφα σε καθαρή επιδερμίδα. Μην εφαρμόσετε στην περιοχή των ματιών και το στόμα. Αφήστε να δράσει 10-15 λεπτά και αφαιρέστε την με ένα πανάκι καθαρισμού. Ανάλογα με τι ανάγκες σας, χρησιμοποιήστε 1 - 2 φόρες την εβδομάδα. Το περιεχόμενο αρκεί για 2 χρήσεις.

Η γνώμη μου:

Η μάσκα έχει ευχάριστη μυρωδιά, όχι πολύ έντονη πράγμα το οποίο είναι πολύ θετικό για μένα. Έχει λεπτόρρευστη υφή και απλώνεται πολύ εύκολα στην επιδερμίδα. Αφήνει όντως πολύ απαλή και ενυδατωμένη την επιδερμίδα μου.
Πιστεύω αξίζει να την δοκιμάσετε!
Το δεύτερο καλό είναι η τιμή της ... μόλις με 1 ευρώ!!!










2. Cien Q10 Anti - Wrinkle Mask


Η δεύτερη μάσκα που δοκίμασα είναι κατάλληλη για λίγο πιο μεγάλα κορίτσια... Με τακτική χρήση  και λόγω του  συνένζυμου Q10 που περιέχει, βοηθά στη μείωση των λεπτών ρυτίδων και στη συσφίξη της επιδερμίδας. Στα συστατικά της περιέχει έλαιο από κουκούτσια σταφυλιών και υαλουργικό οξύ.

Χρήση:

Απλώστε την μάσκα ομοιόμορφα σε καθαρό πρόσωπο, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και του στόματος. Αφήστε την να δράσει για 10 - 15 λεπτά και αφαιρέστε με ένα πανάκι καθαρισμού. Ανάλογα με τις ανάγκες σας χρησημοποιήστε την για 1 -2 φορές την εβδομάδα. Το περιεχόμενο αρκεί για 2 χρήσης.

Η γνώμη μου:

Προφανώς με 2 χρήσεις της μάσκας δεν μου έχει εξαφανίσει τις λεπτές γραμμούλες ( αν και δεν είναι έντονες). Μου αρέσει όμως πολύ η πλούσια ενυδάτωση που προσφέρει στην επιδερμίδα... δεν ένιωθα την ανάγκη ούτε καν να χρησιμοποιήσω την ενυδατική μου μετά την αφαίρεση της μάσκας!
Η μάσκα έχει λεπτόρρευστη υφή και έχει ευχάριστη μυρωδιά ( όχι πολύ έντονη), αφού στεγνώσει γίνεται διάφανη και αφαιρείται εύκολα με ένα πανάκι καθαρισμού.
Η τιμή της είναι επίσης μόλις 1 ευρώ και αρκεί για 2 χρήσείς.











3. Cien -  Pure Cleansing Mask


Η τρίτη και η τελευταία μάσκα για την οποία θα ήθελα να σας μιλήσω είναι για καθαρισμό πόρων με λευκή άργιλο. Η μασκούλα μας υπόσχεται να αφαιρέσει απαλά τα νεκρά κύτταρα και να αναζωογονήσει την επιδερμίδα.

Χρήση:

Απλώστε την μάσκα ομοιόμορφα σε καθαρή επιδερμίδα. Όπως πάντα αποφεύγουμε την περιοχή των ματιών και το στόμα. Αφήνουμε να δράσει για 10 - 15 λεπτά και αφαιρούμε το υπόλοιπο της μάσκας με χλιαρό νερό. Ανάλογα με τις ανάγκες σας, χρισημοποιήστε την 1 - 2 φόρες την εβδομάδα.
Σε περίπτωση όμως που έχετε ευαίσθητη επιδερμίδα μπορεί να εμφανίσετε προσωρινά ερυθρότητα, οπότε θα πρέπει να τη προσέξετε, για να μην πώ να την αποφύγετε στην περίπτωση αυτή!
Το περιεχόμενο αρκεί για 2 χρήσεις.

Η γνώμη μου:

Η συγκεκριμένη μάσκα μου άρεσε λίγο λιγότερο απ' ότι οι προηγούμενες που ανέφερα.
Έχει παχύρρευστη υφή και αφαιρείται με λιιιίγη δυσκολία. Δεν ένιωσα ότι έχει καθαρίσει αρκετά την επιδερμίδα μου, υπάρχουν προϊόντα που το πετυχαίνουν πολύ καλύτερα.
Κοστίζει και αυτή μόλις 1 ευρώ!






Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές τις μάσκες? Ποια σας άρεσε περισσότερο?



Φιλιά πολλά,

Ιουλία











4 σχόλια:

  1. Κορίτσια εγώ έχω δοκιμάσει μόνο την τρίτη μάσκα και μου άρεσε πολύ και ειδικά για τα χρήματα της!Σίγουρα θα δοκιμάσω και τις άλλες,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει μια δοκιμή τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου και ειδικά με αυτή τη τιμή ;)

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφη παρουσίαση!
    Δεν έχω δοκιμάσει κάποια από τις παραπάνω μάσκες,αλλά θα το κάνω,σίγουρα.

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!
      Να τις δοκιμάσεις οπωσδήποτε και μην ξεχάσεις να μας πεις την γνώμη σου γι'αυτες. ;*

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang