Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

29+1 πράγματα...





Πεπονάκια αυτή τη φορά σας έχουμε ένα διαφορετικό post, ένα post για να γνωριστούμε ή καλύτερα να μας μάθετε κάπως καλύτερα!!

Είναι μια υπέροχη ιδέα-παιχνίδι το οποίο ξεκίνησε και μας προσκάλεσε η γλυκιά Πόπη από το blog Sweet & Beauty Life και η Μιμή από το Beauty World Around!!!



Όπως ήδη ξέρετε (και αν δεν ξέρετε σας το λέμε τώρα μωρέ) το blog αυτό το διαχειριζόμαστε δύο φίλες, η Ελένη και η Ιουλία!! Σας ετοιμάσαμε λοιπόν η καθεμία τα 29+1 πράγματα για εμάς..ιδού..




Ελένη 


1. Είμαι λέων με ωροσκόπο λέων ή αλλιώς φωτιά με φωτιά.. 

2. Μιλάω πολύ

3. Είμαι πολύ κοινωνική

4. Λατρεύω το μακιγιάζ!

5. Είμαι εγωίστρια αλλά δίκαιη εκεί που πρέπει (έτσι μου λένε τουλάχιστον)

6. Φοβάμαι τα σκυλιά (λόγω μιας παιδικής τραυματικής εμπειρίας)

7. Πιστεύω στη φιλία και θεωρώ τους φίλους μέρος της οικογένειας μου

8. Μιλάω πολύυυυ στο τηλέφωνο (μιλάμε για ώρες αν με αφήσεις!!)

9. Πιστεύω απόλυτα στη φιλία άντρα και γυναίκας

10. Βλέπω ακόμη παιδικά


11. Μπορώ να τρώω ακόμη και κάθε μέρα σουβλάκια

12. Βαριέμαι εύκολα

13. Θέλω συνεχώς να κάνω κάτι νέο και να μην ρουτινιάζω

14. Μιλάω δυνατά (βροντόφωνη φουλ)

15. Ασχολούμαι πολύ με τη διακόσμηση του σπιτιού

16. Λατρεύω τη θάλασσα σε όλες της, τις εκφάνσεις

17. Κάνω με ευκολία σερί π.χ σε δουλειά ή σχολή, μετά από ξενύχτια

18. Έχω τρομερή ανοχή στο αλκοόλ και δεν έχω μεθύσει ποτέ, ακόμη και ανακατεύοντας διαφορετικά ποτά

19. Διασκεδάζω συχνά στα μπουζούκια (έχει πάρει φωτιά το πάσο)


20. Είμαι άτομο που θέτει στόχους

21. Στα σοβαρά θέματα της ζωής μου βάζω «κουτάκια» και θέλω να τα βάζω σε πρόγραμμα

22. Είμαι πολύ δυναμική

23. Είμαι επιφυλακτική

24. Έχω μνήμη χρυσόψαρου και όλο ξεχνάω

25. Αγαπώ τις εκδρομές

26. Θέλω πολύ να κάνω κατάδυση!!

27. Έχω έρωτα με τα μακριά μαλλιά (λιοντάρι βλέπεις..έχει έρωτα με τη χαίτη του)

28. Έχω τρομερό κόλλημα με τη συνέπεια λόγου και πράξεων

29. Δεν έχω υπομονή
Και το +1 Πιστεύω πώς όταν η τύχη σου χαμογελάσει μην το κρατάς μόνο για εσένα, μοιράσου, βοήθησε (όχι μόνο του δικούς σου ανθρώπους αλλά όποιον μπορείς ακόμα και στο πιο ελάχιστο) και μόνο τότε και σου συμβεί ξανά!!!





Ιουλία

1. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το λευκό.

2. Είμαι Καρκινάκι με ωροσκόπο Τοξότη.


3. Φοβάμαι πολύ τις σφήγκες. 

4. Είμαι σε σχέση εδώ και 6 χρόνια με έναν Παρθένο ( όχι τίποτα άλλο, αλλά κάπου διάβαζα ότι αυτά τα δυο ζώδια δεν ταιριάζουν...)

5. Έχω ένα αδελφάκι 10 χρόνια μικρότερό μου και είναι πραγματικά η αδυναμία μου.

6. Τα γλυκά δεν μου αρέσουν και τόσο, μάλλον επειδή δούλευα για κάμποσα χρόνια σε ζαχαροπλαστείο και τα έχω παραφάει μου φαίνεται.... Αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ σε παγωτό bueno από το Zuccherino και σοκολάτα brake ( αυτή η μοβ με σοκολάτα γάλακτος , φουντούκι και σταφίδα) !

7. Μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω... ( τελευταίο καιρό λόγω έλλειψης χρόνου και πολλών υποχρεώσεων απλά χάνω την έμπνευσή μου και αφήνω στην άκρη το άλμπουμ μου...)

8. Έχω σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και η δουλειά των ονείρων μου είναι κάτι που θα συνδυάζει οικονομικά και καλλιτεχνικά, γιατί βαθιά μέσα μου ζει ένας καλλιτέχνης.

9. Το μεγάλο μου ελάττωμα είναι ότι όταν ξεκινάω κάτι έχω την τάση να το παρατάω στο μισό δρόμο....όμως προσπαθώ να το καταπολεμήσω!

10. Αγαπημένοι μου μήνες είναι Μάιος - Ιούλιος - Σεπτέμβριος
      - ο Μάιος επειδή έχει υπέροχο καιρό, ούτε κρύο -  ούτε ζέστη
      - ο Ιούλιος επειδή έχω τα γενέθλια μου
      - ο Σεπτέμβριος, επειδή είναι ο μήνας που συμβολίζει για μένα πάντα  ένα νέο ξεκίνημα

11. Έχω κρατήσει φιλίες ακόμα και από το δημοτικό.

12.  Τρελαίνομαι για τα μπλοκάκια!
        Συνέχεια κρατάω σημειώσεις για οτιδήποτε μου έρχεται στο μυαλό. Δεν ξέρεις πότε θα σου έρθει μια φοβερή έμπνευση και είναι κρίμα να μην έχει κάπου να την γράψεις.

13. Τον τελευταίο καιρό κρατάω μια ατζέντα σε στυλ Bullet Journal.

14. Κάνω Kick-Boxing.

15. Αν και έχω κάνει σεμινάρια make up  πριν αρκετό καιρό, ακόμα και τώρα νιώθω ανασφάλεια όταν αναλαμβάνω να κάνω μακιγιάζ.

16. Το όνειρό μου είναι να πάω στην Αμερική, Κίνα, Κορέα και το γύρο της Ευρώπης.

17. Έχω έναν όμορφο παιχνιδιάρικο γάτο για κατοικίδιο.

18. Μου αρέσει πολύ το διάβασμα. Προτιμώ τα αστυνομικά μυθιστορήματα και φαντασίας.

19. Μου αρέσει το θέατρο, αλλά μόνο να το παρακολουθώ.

20. Από μικρή ήθελα να μάθω να παίζω ένα μουσικό όργανο και να ξεκινήσω χορό. Ποτέ όμως δεν είναι αργά!

21. Μικρή τρελαινόμουν για παιδική σειρά Sailormoon, ακόμα και τώρα θα το έβλεπα με τον ίδιο ενθουσιασμό.

22. Αγαπημένο μου φαγητό: μουσακάς και γιουβέτσι.

23. Θα ήθελα να μάθω περισσότερο για κορεάτικη κουλτούρα ομορφιάς.

24. Αγαπημένο καλλυντικό: κόκκινο κραγιόν.

25. Θάλασσα ή βουνό??? Θάλασσα!

26. Πολλές φορές γίνομαι γκρινιάρα και πεισματάρα.

27. Μου αρέσει να ξυπνάω νωρίς το πρωί.

28. Μου αρέσει να γυμνάζομαι...πολλές φορές το αμελώ, αλλά πραγματικά μετά από μια κουραστική μέρα, όταν πατάω στο γυμναστήριο και ξεκινάω το πρόγραμμά μου νιώθω πιο ξεκούραστη από ποτέ!

29. Έχω κακιά συνήθεια να τρώω αργά το βράδυ.

+1. Πάντοτε προσπαθώ να βάζω στόχους που μπορώ να πετύχω. Να μην μένω στάσιμη, αλλά να εξελίσσομαι συνεχώς σε όλους τους τομείς....







6 σχόλια:

  1. χμ ειστε κοριτσια γεματα ενεργεια και χιουμορ. Μου αρεσε πολυ το +1 της Ελενης. Το μοιρασμα για εμενα νομιζω ειναι πολυ σημαντικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσια πολύ ωραία και τα δύο ποστ σας,χαίρομαι που σας γνωρίζω καλύτερα,γιατί μου είστε ιδιαίτερα συμπαθής!!Sailormoon έβλεπα κι'γω φανατικά.Εσύ Ελένη μου άνοιξες την όρεξη με την φωτο με τα πιτογυρα :) ;) Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διασκέδασα πραγματικά διαβάζοντας και μαθαίνοντας σας!!! Η μια συμπληρώνει την άλλη! Ελένη με συγκίνησες με το +1 και Ιουλία ταιριάζετε πολύ με τον Παρθένο σύντροφο σου! Χάρηκα που σας γνώρισα και αν θέλετε να βρεθούμε να τα πούμε και από κοντά! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το +1 της Ελένης πραγματικά πόσο σημαντικό! Και Ιουλία αφού είναι όνειρο ζωής, σε περιμένω Αμερική :D
    Πολλά φιλάκια κορίτσια, μ άρεσε πολύ το ποστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang