Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Αγαπημένα προϊόντα του μήνα.

Γεια σας κορίτσια,





Αυτό είναι το πρώτο μου ποστ. 

Μπορώ να ομολογήσω πως δυσκολεύτηκα να  βρω το περιεχόμενο του άρθρου μου . Μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να μιλήσουμε για τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα . Εάν με αφήσεις μπορώ να σου μιλήσω ακόμα και για το αγαπημένο μου χρώμα βερνικιού , αλλά επειδή δεν θέλω να σας κουράσω θα μιλήσουμε για όλα εκείνα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο . Από την αντηλιακή μου μέχρι τα 2 αγαπημένα κραγιόν του μήνα μου . 





1. Σίγουρα τα έχεις δει παντού , αλλά όχι άδικα . Τα λόγια είναι περιττά για την μάσκα καθαρισμού της Natura Siberica , εγώ όμως θα σου δώσω και ένα μικρό tips. Όταν χρησιμοποιείς την μάσκα να προσπαθείς να βάζεις μια παχιά στρώση σε όλο σου το πρόσωπο και να το αφήνεις μέχρι να ξεραθεί . Στην συνέχεια θα πλυθείς κανονικά και τα αποτελέσματα είναι εμφανή , σου προτείνω  2 φορές την εβδομάδα.


2.  Frezyderm Sun Screen Color Velvet Face SPF50, αχ απλά μια αντηλιακή έρωτας .Μπορείς να την χρησιμοποιήσεις ακόμα και το βραδύ ως makeup . Προσφέρει ματ αποτέλεσμα γίνεται ένα με το δέρμα σου και είναι τόσο ελαφρύ . Ιδανικό για όλες τις ώρες . Προσοχή όμως , Δεν πρέπει να έρθει σε επαφή με τα μάτια . Εάν συμβεί αυτό τότε θα δακρύζεις για ώρες . Ότι και να βάλεις στο μάτι σου ότι και αν κανείς θα είναι μάταιο .








3. Εάν μετά από 2-3 ώρες είσαι χωρίς μακιγιάζ τότε είμαστε φίλες και είμαστε στην ίδια κατηγορία . Εάν βαρέθηκες να φεύγεις από το σπίτι βαμμένη και να γυρνάς μόνο με το κραγιόν σου, σου έχω την λύση . Σε εμένα έκανε θαύματα , εύχομαι και σε εσένα το Nyx Shine killer είναι το καλύτερο από όλα , κρατάει το μακιγιάζ για ώρες δεν βαραίνει το πρόσωπο και είσαι όλη την ημέρα αλλά  και την νύχτα λαμπερή  και φρεσκοβαμμένη . Προτείνω να το απλώσεις με το χέρι .

4.  Mac Studio Fix Makeup . Το χρησιμοποιώ χρόνια , το έχω αγοράσει πάρα πολλές φορές και είναι άπλα το καλύτερο . Γίνεται ένα με το δέρμα σου έχει κίτρινους υποτόνους και καλύπτει τα πάντα . Εάν ψάχνεις ένα makeup που να καλύπτει και να μην το νιώθεις στο δέρμα σου τότε πρέπει να πας να το αγοράσεις . Ακόμα ένα πολύ καλό makeup και εντελώς διαφορετικό από αυτό της Mac είναι το Fit Me MakeUp για φυσική ματ κάλυψη και μπορείς να το βρεις σε 7 αποχρώσεις . Είναι απαλό και προσφέρει φυσικό αποτέλεσμα. Προσοχή… δεν θα καλύψει τα σημάδια που υπάρχουν στο πρόσωπο αλλά εάν συνδυαστεί με μια καλή πούδρα το αποτέλεσμα είναι ανάλαφρο φυσικό και με καλά κρυμμένες τις ατέλειες. 








5. Ίσως και να έχω εμμονή με αυτή την πούδρα δεν ξέρω , ίσως είναι επειδή πιστεύω πως είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε πούδρα . Η Studio Fix της Mac έρχεται και κάθετε στο πρόσωπο σου αρμονικά. Εξαφανίζει τις γυαλάδες και συνδυάζετε τέλεια με όλα τα Makeup . Προσοχή, δεν θα το πρότεινα σε άτομα που προτιμούν μια πούδρα ελαφριάς κάλυψης .









6. Με δυσκολεύει πολύ να το βάλω , πολλές φορές έχω βγει από το σπίτι με εντελώς διαφορετικό μάτι  και βλέμμα και άλλες τόσες φορές το έσβησα και έβαλα απλά την μάσκαρα μου . Φυσικά μιλάω για το Eyeliner, θέλει ηρεμία ακρίβεια και τύχη και φυσικά να ανακαλύψεις το σωστό προϊόν που θα σε βολέψει για να μεγαλουργήσεις . Εγώ βρήκα το δικό μου είναι από την Essence το  Waterproof . Έχει απίστευτη διάρκεια , μαύρο αποτέλεσμα και πολύ λεπτό βουρτσάκι . Το μόνο που πρέπει να κάνεις εσύ είναι απλά εξάσκηση και κάποια μέρα θα έχουμε όλες το τέλειο Eyeliner.

7. Εάν ψάχνεις ένα μολυβάκι να γεμίζεις τα φρύδια σου και να μην μετακινείτε όσες ώρες και να περάσουν τότε σου προτείνω της Nyx. Με πολύ μαλακή μύτη και με βουρτσάκι ενσωματωμένο για ένα τέλειο φυσικό αποτέλεσμα.

8. Εάν ψάχνεις μια παλέτα πολύ οικονομική με τέλεια απόδοση ,ωραία χρώματα και διάρκεια σου προτείνω την παλέτα της Sleek. Τα χρώματα συνδυάζονται αρμονικά μεταξύ τους και  μπορείς να μπλεντάρεις εύκολα . Δεν νομίζω να θέλεις κάτι άλλο από την παλέτα σου .







9. Το κραγιόν είναι το αγαπημένο μου προϊόν για το μακιγιάζ . Μπορείς να παίξεις μαζί του να συνδυάσεις τα χρώματα να αλλάξεις μολύβια και εάν προσθέσεις ένα προϊόν μπορείς  κάθε μέρα να έχεις διαφορετικό αποτέλεσμα. 

Επίσης Μπορείς να  βάψεις το φρύδι σου να βάλεις το κραγιόν σου και να πας την βόλτα σου χωρίς πολλά  πολλά . Αλλάζει με δυο κινήσεις όλο σου το πρόσωπο και αμέσως γίνεσαι πιο σέξι και πιο γλυκιά.

Κορίτσια να βάζετε κραγιόν και να παίζετε με τα χρώματα . Αν δεν το κάνουμε τώρα που είμαστε μικρούλες πότε ? Εγώ αγαπώ όλα τα κραγιόν, από κραγιόν που μπορείς να βρεις με 2 ευρώ μέχρι κραγιόν που μπορεί να κοστίζει 30 ευρώ . Εγώ επέλεξα να σου δείξω 3 από τα αγαπημένα μου κραγιόν,  με διαφορετικές συστάσεις και τιμές .

Της  Mac ένα πολύ σκούρο κραγιόν. Δεν είναι 100% mat όμως έχει απίστευτη διάρκεια και απόδοση χρώματος .Αχ αυτό το κόκκινο από Yves Saint Laurent, ενυδατικό απίστευτο χρώμα και με τέλεια μυρωδιά , φυσικά και το φοράω και τον χειμώνα απλά κορίτσια μου να ξέρετε πως θα φύγει πανεύκολα.  Προσοχή ! Από τα Sephora ένα αρκετά καλό κραγιόν με υπέροχη απόδοση, οικονομικό και πολύ καλή διάρκεια.  Είναι σταθερά έχουν διάρκεια και δεν βγαίνουν με τίποτα .




Φιλιά πολλά,

Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο μου άρθρο,

Περιμένω τα σχόλιά σας :)))

 Δέσποινα Κωτάκη 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang