Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Wish list - 10 + 1 παλτό από τα Zara



Ο χειμώνας έρχεται σιγά σιγά και στα μέρη μας...
Που και που συναντάω στα μαγαζιά βιτρίνες που προετοιμάζονται να γίνουν χριστουγεννιάτικες και στο φούρνο της γειτονιάς μου η φουρνάρισσα μου κερνάει κουραμπιέ ή μελομακάρονο για να δοκιμάσω...

Θα ήθελα σε αυτό το post να μοιραστώ μαζί σας κάποια παλτό που ξεχώρισα από τα ZARA, που τα αγαπώ,
ελπίζω να ξεχωρίζεται και κάτι για εσάς... 




1. Μακρύ παλτό  με διπλή σειρά κουμπιών, πλαϊνές τσέπες και άνοιγμα στο κάτω μέρος σε γκρι
ανοιχτό χρώμα.

Τιμή 59,95 ευρώ





2. Μακριά κάπα από μάλλινο ύφασμα με στρόγγυλη λαιμόκοψη και ανοίγματα στα πλάγια.  Έχει πιέτα στην πλάτη. Κλείνει μπροστά στο γιακά με κουμπί με επένδυση. 

Τιμή 79,95 ευρώ 




3. Μακρύ μάλλινο παλτό με ζώνη από το ίδιο ύφασμα. Ο γιακάς ειναι με πέτο και μακρύ μανίκι. Τσέπες στα πλάγια και πιέτα στο κέντρο της πλάτης.

Τιμή 79,95 ευρώ





4. Μακρύ πανωφόρι με γιακά, πέτα και μακρύ μανίκι. Τσέπες με ρέλι μπροστά. Λεπτομέρεια υφασμάτινη ζώνη. Κλείσιμο μπροστά με κουμπιά.

Τιμή 99,95 ευρώ




5. Παλτό με κουκούλα και μακρύ μανίκι. Κρυφές τσέπες στην πλαϊνή ραφή. Κλείσιμο με υφασμάτινη ζώνη στο μπροστινό μέρος.

Τιμή 79,95 ευρώ



6. Παλτό σε ανδρικό κόψιμο με γιακά σε στυλ πουκαμίσου και μακρύ μανίκι. Πλαϊνές τσέπες, άνοιγμα πίσω στο κάτω μέρος και κλείσιμο με κουμπί. 

Τιμή 79,95 ευρώ




7. Παλτό σε ανδρικό κόψιμο με γιακά σε στυλ πουκαμίσου και μακρύ μανίκι. Πλαϊνές τσέπες με καπάκι και κλείσιμο μπροστά με δύο κουμπιά.

Τιμή 89,95 ευρώ





8. Παλτό με γιακά, πέτα και μακρύ μανίκι. Μπροστινές τσέπες με ρέλι. Λεπτομέρεια με θηλιά στο πίσω μέρος και πιέτα στο μπροστινό μέρος. Φόδρα για αντίθεση. Κούμπωμα μπροστά με κρυφή σούστα.

Τιμή 99,95 ευρώ



9. Παλτό με πέτο στο γιακά και μακρύ μανίκι με λεπτομέρεια ανάγλυφο ύφασμα αποσπώμενο στις μανσέτες. Πλαϊνές τσέπες. Ζώνη από το ίδιο ύφασμα. Άνοιγμα στο πίσω κάτω μέρος. 

Τιμή 99,95 ευρώ



10. Παλτό oversized καρό. Γιακάς με πέτο και μακρύ μανίκι. Μπροστινές τσέπες με καπάκι. Κουμπιά μπροστά.

Τιμή 129,00 ευρώ





10+1. Μακρύ παλτό με γιακά με πέτο και μακρύ μανίκι. Θηλιά στο πίσω μέρος και κλείσιμο μπροστά με διπλή σειρά κουμπιών.

Τιμή 149,00 ευρώ








Αν σας άρεσαν κάποιες από τις επιλογές μου θα χαρώ πολύ να τα διαβάσω στα σχόλια :)

Φιλάκια 

Ιουλία 












9 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Ιουλία!Επειδή έψαξα και εγώ να αγοράσω παλτό...ειδικά από το συγκεκριμένο κατάστημα δεν μου άρεσε τίποτα!! Οι τιμές σε σχέση με την ποιότητα δεν συνάδουν!! Έχει όμως αρκετά ωραία σακάκια!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πόπη μου.
      Έχεις δίκιο τα σακάκια τους είναι υπέροχα! Όσο για τις τιμές τους....χμμμμ ...όντος σε σχέση με την ποιότητα που προσφέρουν δεν συνάδουν... Αλλα αν σταθούμε τυχερές μπορούμε να βρούμε κάτι καλό και σε καλή τιμή. ;)

      Διαγραφή
  3. Heyy! Πολύ όμορφη ανάρτηση! το μπλε το λάτρεψα!!♥ Ριξε μια ματιά στο blog μου και γίνε αναγνώστρια (εγώ έχω γίνει ήδη στο δικό σου)! Πολλά φιλάκια!♥♥♥

    Άρτεμις / www.artemisquest.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω τα παλτο απο ζαρα. Εγω πηρα ενα το σεπτεμβρη καμπαρντινουλα καστορ μακρυα σε χρωμα ροζ. Φοβερο κομματι με 50€!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω δει και εγώ! Είναι πράγματι υπέροχη και στιλάτη! :))))) Φαντάζομαι την έχεις καταχαρει! ;)

      Διαγραφή
  5. Τρομερά Παλτό μας έδειξες στάθηκα τυχερή και επειδή δεν βρηκά τα κομμάτια που μας έδειξες, έψαξα και βρήκα αυτό το απίστευτο σαιτ που εχει μεγάλη ποικιλία σε παλτό με υψηλή ποιότητα και χαμηλές τιμές! https://www.unity.gr/el/products-proionta/ginaika-women/ginaikeia-mpoufan-jackets-el/?features_hash=8-406

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang