Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Cranberry makeup tutorial-Collab post

Γειά σας κορίτσια μου!

Πώς τα περνάτε;; Έχετε μπεί σε Christmas mood ή ακόμα;; Γιατί εγώ έχω παρα μπεί θα έλεγα..και φλυαρώ άλλη μια φορά...

Λοιπόν..θέλω να σας πώ οτι είμαι πολύ μα πολύ ενθουσιασμένη για το post αυτό, καθώς πρόκειται (όπως το προδίδει και ο τίτλος!) για άλλο ένα post συνεργασίας με την επίσης blogger Θεανώ απο το blog The art of being woman...! την οποία έχω λατρέψει γιατί εκτός απο πολύ καλή στο blogging είναι και φοβερό τυπάκι...ε Θεσσαλονικιά κορίτσια, τι θα ήταν ξενέρωτη;;; Δεν γίνεται!!

Σας ετοιμάσαμε απο ένα μακιγιάζ-πρόταση η καθεμια, τα οποία ελπίζουμε καταρχάς να σας αρέσουν, αλλά και να τα δημιουργήσετε και γιατί όχι να μας στείλετε φώτο ή να μας κάνετε tag στο instagram (θα βρείς τα Instagram profile μας στο τέλος του post).

Εγώ σας έχω ετοιμάσει ένα λίγο πιο ιδιαίτερο και πιο βραδινό θα λέγαμε makeup look, στο σημείο αυτό να σας πώς όλο το μακιγιάζ έχει πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με τη παλέτα Delicious απο w7 (ύστερα απο πολλαπλό σας αίτημα στο instagram poll μου). 


Πάμε λοιπόν...θα σας παραθέσω βήμα προς βήμα απλά και εύκολα πώς θα το δημιουργήσετε και εσείς!!!

Βήμα 1
Βάλε μια βάση σκιών στα βλέφαρα σου και αυτό γιατί πρώτον θα έχεις μεγαλύτερη διάρκεια και καλύτερη απόδοση χρωμάτων και δεύτερον επειδή μιλάμε για (κατά βάση) βραδινό μακιγιάζ που μπορεί να χορέψεις και να ιδρώσεις, οπότε θέλεις μια μεγαλύτερη "ασφάλεια"! 
Εγώ στη συγκεκριμένη περίπτωση έχω χρησιμοποιήσει τη βάση σκιών της Avon απο τη νέα σειρά Mark, απο την οποία είμαι πολύ ευχαριστημένη!

Βήμα 2
Άπλώνω σε όλο το κινητό μου βλέφαρο με ένα φουντοτό πινέλο ματιών τη σκιά της παλέτας με το νούμερο 1. Είναι μια ματ μπέζ σκιά, τέλεια για set της βάσης, άν και πρέπει να σας πω ότι περιέχει πολύ ψιλό και διακριτικό glitter, αλλά πολύ αμυδρό ειλικρινά και ειδικά αφου μιλάμε για βραδινό μακιγιάζ δεν με ενοχλεί καθόλου, ίσα-ίσα!!




Βήμα 3
Δίνω έμφαση στο βλέμμα απλώνοντας στο κόκαλο του ματίου μου πρώτα τη σκιά με το νούμερο 2 και μετά παίρνω ένα μαλακό μολύβι σε καφέ απόχρωση και σχηματίζω με «ελαφρύ» χέρι την εξωτερική γωνία του ματιού μου την οποία θα σβήσω με ένα φουντωτό πινέλο και τη σκιά με το νούμερο 3, δένοντας την ταυτοχρόνως και με τη 2.

Βήμα 4
Με ένα flat πινέλο τοποθέτησης σκιών (μια χαρά είναι αυτό που έχει ήδη η παλέτα!) τοποθετώ στο κέντρο του ματιού τη σκιά με το νούμερο 4 η οποία είναι rose gold και έχει μπόλικο shimmer και δίνει full εντυπωσιακό αποτέλεσμα!

Βήμα 5 
Εννοποιώ το όλο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας τις σκιές με το νούμερο 5 και 6 και σβήνω λίγο πιο πάνω απο το κόκαλο γιατί έτσι «κλέβω» και κάνω το μάτι να δείχνει μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό. Με τον ίδιο συνδυασμό σκιών σετάρω και στη εξωτερική γραμμή των κάτω βλεφαρίδων, ώστε και πάλι το μάτι να έχει συνέχεια και δείχνει μεγαλύτερο!

Βήμα 6 (προαιρετικό)
Για πιο σαγηνευτικο και βραδινό αποτέλεσμα εφαρμόζω καφέ μαλακό μολύβι στην υγρή γραμμή των ματιών

Βήμα 7
Περιττό και που το γράφω αλλά για το τυπικό ας το πώ...Βάζεις μπόλικη (δεν θέλω τσιγγουνιές εε) μάσκαρα!! Εγώ έχω χρησιμοποιήσει το συνδυασμό των αγαπημένων, μου οι οποίες είναι η X-traordinaire απο Seventeen και φυσικά η λατρεμένη μου Lash Princess απο Essence!!!
Και επειδή ξέρω πως πολλές αγαπάτε τα cat eyes μπορείτε να βάλετε όπως και εγώ στο τέλος του ματιού τουφάκια βλεφαρίδων και να απογειώσεις το look!!!










Plus...
Το συγκεκριμένο eye make up look το συνδυάζω με ρόζ-ροδακινί nude αποχρώσεις στα χείλη! Εγώ έχω χρησιμοποιήσει το ματ υγρό κραγιόν απο Golden Rose νούμερο 17 (υπέραγαπημένο μου!!) και ώς περίγραμμα το μολύβι χειλιών απο KIKO νούμερο 700.

Όσον αφορά τη βάση χρησιμοποιώ κλασσικά για τα βραδινά μου looks το αγαπημένο μου ματ foundation απο l’oreal, το infallible ( τι να σου πρωτοπώ απο κάλυψη, διάρκεια, εφαρμογή...άψογο!!!) το οποίο δεν περιέχει spf και το καθιστά ιδανικό για φωτογραφίες με flash ( θα πάρουν φωτιά τα κινητά και οι selfies).
Για ρούζ φοράω το mocha απο MAC. 








 

Βασικό!!!!
Στο τέλος κλειδώνω όλο το αποτέλεσμα και εξασφαλίζω φοβερή διάρκεια με το Fixing Spray απο Golden Rose!!! (Θα το βρείτε σε super τιμή στο insta shop @_girls_beautyworld)

Ελπίζω η περιγραφή μου να σας είναι κατατοπιστική και να σας βοηθήσει να το δημιουργήσετε και εσείς!!!!

Υ.Γ. Επειδή μπορεί να μην έχετε τη συγκεκριμένη παλέτα, αλλά και να μην σας αρέσουν στο τέλος-τέλος οι αποχρώσεις αυτές μπορείτε ακολουθώντας τα ίδια ακριβώς βήματα και με την ίδια λογική να κάνετε ένα παρόμοιο look σε αποχρώσεις που εσείς προτιμάτε, χρησιμοποιώντας τη δική σας παλέτα σκιών!!

Φιλιά!!

Ελένη

Instagram: @rozpeponi @elenismakeupland

Instagram (Θεανώ) : @theartofbeingwoman_blog



4 σχόλια:

  1. Κούκλα είσαι Ελένη μου και το μακιγιάζ,άψογο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιμή σου ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσε το μακιγιάζ!!! :* :*

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα και υπέροχες αποχρώσεις.
    Σου ταιριάζει απόλυτα.

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έυα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύυυ, χαίρομαι τόσο που σου άρεσε!!!
      Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang