Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

Project Pan 2020 - Τι κατάφερα να αποτελειώσω?!





Γειά σας φίλες και φίλοι μου,

Εδώ και δύο χρόνια συμμετέχω στο challenge που γίνεται στο Instagram - Project Pan! Οι κανονισμοί είναι απλοί ... Κάθε αρχή του έτους βάζω στοχο να τελειώσω κάποια προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης μέχρι το τέλος του χρόνου. 

Προσπαθώ να επιλέγω προϊόντα που έχω στην κατοχή μου πολύ καιρό και δεν πάει το χέρι μου να τα χρησιμοποιήσω εξ' ολοκλήρου. Οπότε με το challenge βοηθάω τον εαυτό μου να χρησιμοποιώ τα προϊόντα που επέλεξα  και να μην τα παρατάω στη μέση.

Το 2020 επέλεξα 20 προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης, κάποια από αυτά χρησιμοποίησα μέχρι το τέλος και κάποια άλλα έχουν μείνει στο ράφι.

Εδώ μπορείτε να δείτε τα προϊόντα του 2019 που έχω καταφέρει να τελειώσω στο Project Pan 2019.

Πάμε να τα δούμε αναλυτικά...






1. Mayy - Πούδρα σε ελεύθερη μορφή με λάμψη



Συμπέρασμα:

Την συγκεκριμένη πούδρα την έχω αποκτήσει με το χειμωνιάτικο  beauty box από Cherrybox. Τη χρησιμοποιούσα σε όλο μου το πρόσωπο εκτός της περιοχής κάτω από τα μάτια. Επειδή δεν είναι τελείως διάφανη, εχει λίγο χρώμα.  Προσφέρει ματ τελείωμα με ελαφριά λάμψη και απορροφάει την λιπαρότητα. 

Αποτέλεσμα:

Κατάφερα να τελειώσω σχεδόν όλη τη συσκευασία, που ήταν 4,5 gr. Εχει μείνει για μια εβδομάδα καθημερνής χρήσης. 
Οπότε θα το μετρήσω σαν Pan.





2. Avon - Power Stay 24h Foundation





Συμπέρασμα:

Είναι ίσως από τα αγαπημένα μου οικονομικά foundation. Εχει πολύ καλή διάρκεια, ματ τελείωμα και μέτρια κάλυψη που χτίζεται. Εχω αναλυτικό review στο Instagram μου εδώ . 

Αποτέλεσμα:

Τελείωσα όλη τη συσκευασία των 30ml. 







3. VQ - Rose Gold Hydroglow Cream Primer



Συμπέρασμα:


Είναι ένα primer προσώπου που ενυδατώνει και δίνει λάμψη στην επιδερμίδα. Δεν το χρησιμοποιούσα σε όλο μου το πρόσωπο, αλλά μόνο στα σημεία που ήθελα να δώσω μια λάμψη. Το τοποθετούσα κάτω από το foundation μου. 

Αποτέλεσμα:

Η συσκευασία είναι 30ml και εχει μείνει ελαχίστη ποσότητα να χρησιμοποιήσω.





4. Essence - Camouflage Concealer





Συμπέρασμα:

Αρκετά καλό οικονομικό concealer, για μένα ήταν ότι πρέπει για καθημερνή χρήση. Δεν μπένει σε λεπτές γραμμές, προαφαίρει μέτρια κάλυψη, αρκετή όμως για να καλύψει τους μαύρους κύκλους. 

Αποτέλεσμα:

Τελείωσα όλη τη συσκευασία.








5. MakeUp Revolution - Imagination Highlight to the moon





Συμπέρασμα:

Από τη συγκεκριμένη παλέτα προσώπου είχα σκοπο να τελειώσω ουσιαστικά 2 πούδρες και 2 contouring. Την πούδρα σε απόχρωση Pretty Heart χρησιμοποιούσα για να σετάρω το concealer κάτω από τα μάτια και την απόχρωση My Gyal σε όλο το πρόσωπο. 

Τα conturing σε απόχρωση Literally και Warrior ήταν ότι πρέπει για να δώσω σκιάσεις στο πρόσωπο μου. 


Αποτέλεσμα:

Και έχω σχεδόν καταφέρει ....έφτασα το pan και στα 4 προϊόντα, όμως δεν κατάφερα να τα τελειώσω ολοκληρωματικά. 





6. Wet and Wild - Palm Beach Ready Bronzer





Συμπέρασμα:

Αν ψάχνεται ένα οικονομικό bronzer με λάμψη είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Προαφαίρει ηλιοκαμένη λάμψη, έχει βουτυρένια υφή και εύκολη τοποθέτηση. Είμαι σίγουρη θα φτάσετε και εσείς το pan αν το δοκιμάσετε.

Αποτέλεσμα:

Εχω φτάσει το pan και ουσιαστικά μου έχει μείνει το προϊόν στις γωνίες της συσκευασίας. 





7. Catrice - Blash Box Waterpoof




Συμπέρασμα:

Έχω στην κατοχή μου το ρουζ σε απόχρωση 040 Berry. Το χρησιμοποίησα αρκετά τους πρώτους μήνες του 2020, μετά όμως ανακάλυψα ένα άλλο ρους από την ίδια εταιρεία και μου άρεσε λίγο περισσότερο. Οπότε το παράτησα. 

Αποτέλεσμα:

Δεν κατάφερα να φτάσω το pan. 





8. Essence - The Highlighter 




Συμπέρασμα:

Από τη συγκεκριμένη σειρά έχω στην κατοχή μου και τις δυο αποχρώσεις. Στο project όμως έχω επιλέξει ένα από αυτά - την απόχρωση 010 Heroic. Τους πρώτους μήνες το χρησιμοποιούσα καθημερνά, μετά όμως απέκτησα και άλλα highlighter και το παράτησα.

Αποτέλεσμα:

Δεν κατάφερα να φτάσω το pan. 





9. Eyeko - Liquid Eyeliner





Συμπέρασμα:

Η εταιρεία Eyeko θυμίζετε για τα προϊόντα ματιών της, κυρίως για μάσκαρα και eyeliner. Σε ένα από τα beauty box του Lookfantastic είχε και ένα eyeliner και εννοείται ήθελα πολύ να το δοκιμάσω. Ήταν σε travel size συσκευασία και μου έφτασε για δυο μήνες συνεχόμενης χρήσης. Μπορείτε να κάνετε εύκολα τη γραμμή όπως σας βολεύει. Έχει έντονο μαύρο χρώμα και είναι σταθερό. 

Αποτέλεσμα:

Κατάφερα να το τελειώσω. 





10. Catrice - One Drop Coverage Concealer






Συμπέρασμα:

Δυστυχώς έχω στην κατοχή μου απόχρωση ένα τόνο πιο σκούρο απ' ότι θα το ήθελα. Οπότε δεν το χρησιμοποιούσα για να φωτίσω την περιοχή κάτω από τα μάτια, αλλά σαν βάση για τις σκιές μου. Προσφέρει καλή κάλυψη και δεν μπαίνει στις λεπτές γραμμές. 

Αποτέλεσμα:

Κατάφερα να το τελειώσω.





11. Inglot - Brow Gel




Συμπέρασμα:

Με σιγουριά μπορώ να πω πως αυτό το gel φρυδιών είναι από τα καλύτερα  που έχω δοκιμάσει. Η απόχρωση μου είναι το νούμερο 16, ψυχρό καφετί, σχεδόν γκρι. 

Αποτέλεσμα:

Έφτασα στη μέση, γιατί χρησιμοποιούσα πολύ και τα μολύβια φρυδιών και έκανα οικονομία σε αυτό το προϊόν για να μου φτάσει για περισσότερο καιρό. 





12. Maybelline - Total Temptation Mascara




Συμπέρασμα:

Έχουμε και εδώ αναλυτικό review για τη μάσκαρα αυτή. Με λίγα λόγια, δίνει όγκο, μάκρος στις βλεφαρίδες σας. Κάνει καλό διαχωρισμό και έχει άρωμα καρύδας. 

Αποτέλεσμα:

Κατάφερα να την τελειώσω.





13. Essence - My Beauty Lip Ritual Repairing Balm




Συμπέρασμα:

Να σας πω την αλήθεια δεν εκτίμησα και πολύ το balm αυτό. Δεν ενυδατώνει αρκετά τα χείλη και εχει κάπως πλαστική μυρωδιά. 

Αποτέλεσμα:

Κατάφερα να το τελειώσω με το ζόρι.








14. Golden Rose - Fixing Spray





Συμπέρασμα: 

Είναι οικονομικό spray προσώπου για να κρατήσει το μακιγιάζ σας στη θέση του για αρκετές ώρες. Αν χρησιμοποιείτε πούδρα, εξισορροπεί το αποτέλεσμα. 

Αποτέλεσμα:

Κατάφερα να το τελειώσω.





15. Le Couvent - Κρέμα χεριών





Συμπέρασμα:

Από τις πιο ενυδατικές και μυρωδάτες κρέμες χεριών που έχω δοκιμάσει. Και το καλύτερο για μένα είναι ότι απορροφάτε αμέσως.

Αποτέλεσμα:

Κατάφερα να το τελειώσω.





16. Focallure - Sweet as Honey Παλέτα Ματιών




Συμπέρασμα:

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικό review για την παλέτα αυτή. 

Αποτέλεσμα:

Εννοείται δεν έχω φτάσει το pan σε όλες τις αποχρώσεις. Την έχω χρησιμοποιήσει αρκετά μέσα στο χρόνο. Κάποιες αποχρώσεις έχω σκάψει αρκετά και σε μια έφτασα το pan. 





17. Dust & Cream - Body Peeling με άρωμα μπανάνα και έλαιο ευκαλύπτου





Συμπέρασμα:

Είναι ένα πηχτό και κρεμώδης πίλινγκ σώματος. Κάνει ήπια απολέπιση και εχει ευχάριστη μυρωδιά. 

Αποτέλεσμα:

Δεν το έχω τελειώσει, είμαι κάπου στα μισά.





18. Apivita - Peeling προσώπου για λάμψη με μύρτιλλο





Συμπέρασμα:

Από τα αγαπημένα μου πίλινγκ προσώπου. Προφέρει ήπια απολέπιση, χωρίς να τραυματίζει την επιδερμίδα και λάμψη.

Αποτέλεσμα:

Το τελείωσα.





19. Seliar - Έλαιο μαλλιών με argan oil





Συμπέρασμα:

Για να είμαι ειλικρινής, συχνά ξεχνούσα να χρησιμοποιώ το λαδάκι αυτό στα μαλλιά μου. Ωστόσο είδα ότι κανει δουλειά. Δυναμώνει και ενυδατώνει την τρίχα. Τοποθετούσα μικρή ποσότητα μόνο στις άκρες.

Αποτέλεσμα:

Έφτασα στη μέση.





20. Eesome - Γαλάκτωμα σώματος




Συμπέρασμα:

Έχω στην κατοχή μου γαλάκτωμα σώματος με εκχύλισμα μωβ ορχιδέας, βαμβακιού και προβιταμίνη Β. Ενυδατώνει την επιδερμίδα, έχει υπέροχη μυρωδιά και βολική συσκευασία. 

Αποτέλεσμα:

Το τελείωσα.





Συμπέρασμα:

Κατάφερα να τελειώσω 11 από τα 20 προϊόντα. Πιστεύω είναι αρκετά καλό αποτέλεσμα λαμβάνοντας υπόψιν ότι έχω πολλά που έφτασα το Pan και έχει μείνει ελάχιστη ποσότητα. 




Θέλετε να συμμετέχετε στο project Pan 2021 αυτή τη χρονιά? 

Αρχίζω και επιλέγω τα προϊόντα που θα συμπεριλάβω στο Project, πρέπει να είναι 21 αυτή τη φορά ;)


Εννοείται θα ετοιμάσω ένα άρθρο με τις επιλογές μου.


Φιλιά πολλά,


Ιουλία











0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang