Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

Project Pan 2021 - Τα 21 Προϊόντα που Επέλεξα για το Νέο Challenge.


 

Γειά σας κορίτσια μου,

Σας έχω δείξει στα τελευταία μου post στο Instagram και Facebook τα 21 προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης που εξέλεξα για το Project Pan 2021. 


Σας υποσχέθηκα και ένα άρθρο με όλα τα προϊόντα μαζεμένα σε ένα μέρος. Θα σας  τα δείξω όλα εδώ και θα σας πω γιατί τα εξέλεξα.


Πάμε να τα δούμε λοιπόν...







1. Petitfee - Gold hydrogel eye patch




Σας έχω μιλήσει αναλυτικά γι' αυτά τα patches ματιών σε αυτό το post στο Instagram μου. Είναι ένα συμπληρωματικό προϊόν ενυδάτωσης για την περιοχή των ματιών. Αν ξυπνάτε κάθε πρωι με πρησμένα μάτια αυτά τα patches θα σας σώσουν. 

Ο λόγος που τα βάζω στο project είναι ότι πρέπει να χρησιμοποιηθούν σε δύο μήνες από τη στιγμή που τα άνοιξα.






2. Banila Co - Clean it Zero




Είναι ένα μπαλμ προσώπου που απομακρύνει εύκολα το μακιγιάζ ακόμα και αδιάβροχο. Τοποθετείτε μικρή ποσότητα στα χέρια σας και σε στεγνό πρόσωπο κάνετε απαλό μασάζ μέχρι να διαλυθεί το μακιγιάζ σας. Στη συνέχεια το αφαιρείτε με χλιαρό νερό. Θα σας έχω σύντομα ένα αναλυτικό review.

Το έβαλα στο project επειδή είναι πολύ καλό προϊόν και θέλω να το χρησιμοποιήσω μέχρι το τέλος.




3. Caudalie - Grape water




Στην ουσία είναι μια ενυδατική λοσιόν προσώπου σε μορφή σπρέι. Ενυδατώνει και δίνει φρεσκάδα στην επιδερμίδα. 

Το έχω από την πρώτη καραντίνα και όλο ξεχνάω να το χρησιμοποιώ. Έχει μείνει λίγο λιγότερο από μισό. Οπότε το συντομότερο πρέπει να το τελειώσω.





4. Gerovital Plant - CC cream




Το έχω στην κατοχή μου και αυτό από την πρώτη καραντίνα και έχω χρησιμοποιήσει τη μισή συσκευασία. Η απόχρωση είναι λίγο πιο σκούρα απ' ότι χρειάζομαι και δεν είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα. Το χρησιμοποιώ αν δεν θέλω καλή διάρκεια στο μακιγιάζ μου.






5. Jecca blac - Glow drops




Είναι ένα highlighter σε υγρή μορφή με αρκετά έντονο shimmer μέσα. Ωστόσο έχει πολύ όμορφη λάμψη. Χρησιμοποιώ μικρή ποσότητα στα σημεία στο πρόσωπο μου που θέλουν λάμψη. Και σκέφτομαι να κάνω μια μείξη με την κρέμα σώματος μου. Οπότε κάπως έτσι θα προσπαθήσω να τελειώσω και αυτό το προϊόν.







6. Catrice - Neon Earth Eye Palette




Εδώ έχω και αναλυτικό άρθρο γι' αυτήν την παλέτα. Την χρησιμοποιώ συχνά για να κάνω το καθημερινό μου μακιγιάζ.

Στο project την βάζω γιατί ήδη σε κάποιες αποχρώσεις σιγά σιγά πλησιάζω το pan και θα προσπαθήσω να τις σκάψω αρκετά.





7. Catrice - Blush Box σε απόχρωση 010 dolce vita




Το συγκεκριμένο ρουζ το χρησιμοποιώ καθημερινά στο μακιγιάζ μου. Δίνει χρώμα και φρεσκάδα στο πρόσωπο.

Είναι στο project γιατί χαίρομαι να χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν και θέλω να το τελειώσω.





8. Physicians Formula - Butter Bronzer




Είναι από τα καλύτερα bronzer που κυκλοφορούν εκεί έξω κατά τη γνώμη μου. Σε αυτό το άρθρο υπάρχει αναλυτικό review αν θέλετε να μάθετε περισσότερα.

Έχω φτάσει το pan και πρέπει φέτος να το τελειώσω.





9. Illamasqua - Highlighter Power σε απόχρωση Omg




Το συγκεκριμένο highlighter σε travel size το έχω πάρει από κάποιο κουτάκι Lookfantastic. Ετοιμάζω ένα review γιατί αξίζει να μιλήσω παραπάνω γι' αυτό το προϊόν.






10. Eyeko london - Lash Alert Mascara




Ετοιμάζω ένα review για τα προϊόντα από την εταιρεία eyeko (έχω δοκιμάσει μάσκαρα, eyeliner και μάσκαρα φρυδιών).

Τη βάζω στο project γιατί είναι σε μικρό μέγεθος και γενικά τις μάσκαρες πρέπει να τις χρησιμοποιούμε μέσα σε 3 μήνες από τη στιγμή που ανοίξαμε την συσκευασία.






11. Anastasia Beverly hills - Clear Brow Gel




Είναι ένα διάφανο τζελ φρυδιών με πολύ δυνατό κράτημα. Πραγματικά είναι και αυτό από τα καλύτερα προϊόντα φρυδιών που έχω δοκιμάσει.

Το βάζω στο project για να μην ξεχνάω να το χρησιμοποιώ γιατί έχει και αυτό σύντομη ημερομηνία λήξης από τη στιγμή που ανοίξουμε το προϊόν.







12. Youth Lab - Cellulite Free Serum




Υπόσχεται να ελαχιστοποιήσει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας. Αλλά όπως γνωρίζουμε δεν θα δουλέψει κανένα προϊόν από μόνο του. Η σωστή διατροφή, νερό και γυμναστική δεν πρέπει να λείπει από την καθημερινότητά μας.

Το επέλεξα για το project γιατί ξεχνάω συνέχεια να το χρησιμοποιώ. Έχω φτάσει στη μέση και θέλω να το τελειώσω άμεσα.






13. Bioselect - Naturals hair & body fragrance mist




Είναι ένα mist με άρωμα σανδαλοξυλου. Αρκετά έντονο. Στην αρχή δεν μου άρεσε, μετά όμως το συνήθισα και θα προσπαθήσω να το τελειώσω μέσα στους επόμενους μήνες.





14. Ecooking - Overnight Foot Cream




Είναι μια δροσιστική κρέμα ποδιών που δρα κατά τη νύχτα. Ανακουφίζει τα πέλματα και είναι πλούσια σε ενυδατικούς παράγοντες.

Έχει μείνει η μισή συσκευασία για να το τελειώσω.





15. Monuspa - Rose & Lemon Enriched body cream




Κρέμα σώματος που ενυδατώνει καλά αλλά δεν μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά της. Είναι σε μικρή συσκευασία και γι' αυτό το λόγο αποφάσισα να την τελειώσω άμεσα και να μην την θυμάμαι...






16. Ameliorate - Transforming Body Lotion




Ενισχυμένη και παράλληλα με ελαφριά σύνθεση λοσιόν σώματος. Που ενυδατώνει ακόμα και τα πιο ξηρά σημεία του σώματός μας. Εγώ το χρησιμοποιώ πολύ σαν κρέμα χεριών.

Έχει μείνει η μισή συσκευασία και θα την τελειώσω άμεσα.






17. Illamasqua - Antimatter Lipstick σε απόχρωση Bang




Είναι ένα απαλό nude ροζ matte κραγιόν σε μικρό μέγεθος που το έχω από κάποιο κουπάκι lookfantastic. Τώρα με τις μάσκες που φοράμε κάθε μέρα, το κραγιόν είναι λίγο δύσκολο στη χρήση. Ωστόσο θέλω να το χρησιμοποιήσω έστω και κάτω από τη μάσκα για να μην μου χαλάνε τα κραγιόν μου και να τα αξιοποιώ. 






18. Wet n Wild - Liquid Catsuit Matte Lipstick σε απόχρωση Give me mocha




Matte ανεξίτηλο κραγιόν, νομίζω είναι η ιδανική επιλογή για να το φοράμε ακόμα και κάτω από τη μάσκα. 





19. By Terry - Lip balm σε απόχρωση baume de rose




Είναι ένα ενυδατικό balm χειλιών που ενυδατώνει και δίνει λάμψη. Το χρησιμοποιώ καθημερνά και πιστεύω το συντομότερο θα το τελειώσω.






20. Diego dalla palma - μολύβι χειλιών σε απόχρωση 80




Πολύ μαλακό μολύβι χειλιών σε ροζ nude απόχρωση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μόνο του και με άλλα κραγιόν. Εχει τέλεια εφαρμογή και ικανοποιητική διάρκεια.






21. Lord & Berry - Μολύβι χειλιών σε απόχρωση 3102 Just Naked




Άλλο ένα μολύβι χειλιών αυτή τη φορά σε nude καφέ απόχρωση.  Εχει μείνει το μισό οπότε γιατί όχι να το τελειώσω και αυτό. 






Αυτά ήταν τα 21 προϊόντα που επέλεξα για το project. Γράψτε μου στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά? Για ποια προϊόντα θέλετε να σας ετοιμάσω review ?



Φιλάκια πολλά,




Ιουλία 




Μπορείτε να με ακολουθήσετε στο instagram @juliakasinsta26 - προσπαθώ να είμαι πιο ενεργή στα stories, ανεβάζω πολλά μακιγιάζ και δοκιμάζω πολλά προϊόντα σε πρώτη μετάδοση. 

Το instagram της Ελένης θα το βρείτε εδώ @elenismakeupland .
Βγάζει απίστευτες φωτογραφίες και γράφει review για τα προϊόντα που δοκιμάζει. 

Ακολουθήστε μας γιατί κάνουμε πολύ συχνά giveaway  με beauty δώρα. 



Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang