Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021

20 Αγαπημένα του 2020 - by Ελένη

 



Γειά σας Πεπονάκια μου,

 Καλή Χρονιά!!!

 Έχω τόσο καιρό να ετοιμάσω άρθρο για εσάς και ξέρωωω είμαι απαράδεκτη! Όμως το 2021 έχω βάλει ως στόχο να αλλάξει αυτό, παρά τον χαμό των υποχρεώσεων μου.

 Που λέτε το 2020 μιας και μείναμε πολύ μα πολυυυ στο σπίτι εγώ δοκίμασα πολλά μα πολλάαα προϊόντα, νομίζω περισσότερα από κάθε άλλη χρονιά. Κατέληξα λοιπόν στα 20 αγαπημένα μου για περιποίηση προσώπου, σώματος, μακιγιάζ κτλ. και θα στα παραθέσω ευθύς αμέσως. 



1. Apivita - Detoxing Καθαριστικό Προσώπου με Άνθρακα

 



Το πρώτο όπως σας αποκάλυψα με το ανάλογο post μου στο Instagram, με το οποίο σας ρωτούσα για το άρθρο αυτό, είναι το μαύρο detoxing καθαριστικό προσώπου της Apivita με ενεργό άνθρακα!!

 Εξαφανίζει αποτελεσματικά τη λιπαρότητα, καθαρίζει σε βάθος και αποτοξινώνει. Καθώς έχει ως βάση αντί το νερό εκχυλίσματα άγριου τριαντάφυλλου και πρόπολης. Τέλος μυρίζει φανταστικά, σαν αντρική κολώνια!!!





2. Delia Cosmetics - Ορός Προσώπου με Βιταμίνη C




 

 Δεύτερο στη λίστα μου είναι ο ορός μου με βιταμίνη C από Dèlia Cosmetics. Βοηθά στην εξυγίανση ατελειών, δυσχρωμιών και στη λάμψη της επιδερμίδας!! Συμβάλει στη πρόληψη των λεπτών γραμμών και στην αύξηση της παραγωγής της ελαστίνης. Είναι λεπτόρρευστος και απορροφάται στη στιγμή!





3. Cameleo - Λάδι για τα Μαλλιά




 Επόμενο στη λίστα μου.. είναι ο σύμμαχος μου για υπέροχα, ενυδατωμένα, μακριά μαλλιά. Το Cameleo, ένα λαδάκι που θρέφει σε βάθος, χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά ή να τα λαδώνει. Αποτρέπει την εμφάνιση ψαλίδας καιιι μοσχοβολάειιιι.. για την τιμή του είναι απλά συγκλονιστικό και δεν το αποχωρίζομαι ποτέ!!!! 





4. Diadermine - Booster Προσώπου με Βιταμίνη C




 Καθώς έχω λατρεία και θα έλεγα εμμονή το τελευταίο διάστημα με τη βιταμίνη C δεν θα μπορούσα να μην σου δείξω και το booster βιταμίνης C από Diadermine για να ενισχύσεις τη κρέμα προσώπου σου και να χαρίσεις extra λάμψη στην επιδερμίδα σου!! 





5. La Vie En Rose - Makeup




Περνάμε λοιπόν στο πέμπτο προϊόν το οποίο φυσικά πια είναι για μακιγιάζ και συγκεκριμένα το make up από La Vie En Rose 🌹.

Είναι ένα makeup που τα έχει όλα και απορώ πώς δεν έχει γίνει ο ανάλογος χαμός γι'αυτό.. καθώς δεν χρειάζεται καν να βάλεις primer, έχει φοβερή κάλυψη η οποία χτίζεται ανάλογα το αποτέλεσμα που επιθυμείς (φτάνει έως πολύ καλή, όχι μέγιστη ώστε να καλύψεις πχ τατουάζ), δεν βγάζει λιπαρότητα. Επομένως αν είσαι κανονική και μεικτή δεν χρειάζεσαι καν πούδρα, ενώ αν είσαι λιπαρή χρειάζεσαι ελάχιστη στο σημείο του Τ και θα είσαι άψογη για ωωωρες.

 Επίσης αξίζει να σου πω πώς «γράφει» πολύ ωραία και στον φακό, άρα άνετα μπορείς να το φορέσεις στα επίσημα σου events και να βγάλεις φανταστικές φωτογραφίες!!!

 Γενικά από εμένα είναι 10/10 και αξίζει να το τσεκάρετε!!! 





6. Akeso - Detoxing Μάσκα Προσώπου

7. Youth Lab - Ενυδατική Κρέμα Προσώπου




Έκτο και έβδομο στη λίστα μου είναι η detoxing μάσκα από Akeso και η ενυδατική κρέμα για λιπαρά/ ακνεϊκά δέρματα από Youth Lab. Τα βάζω μαζί διότι έχω διαπιστώσει πως στο δικό μου δέρμα κάνουν τον τέλειο συνδυασμό!! 

Πρώτα η μάσκα η οποία καθαρίζει αποτελεσματικά και αποτοξινώνει την επιδερμίδα μου, απομακρύνοντας την λιπαρότητα, χωρίς το παραμικρό αίσθημα «τραβήγματος».

 Έπειτα η κρέμα η οποία αν και μου προσφέρει πλούσια ενυδάτωση, δεν με βαραίνει και αποτρέπει την εμφάνιση ατελειών, καθώς είναι μη φαγεσώρογόνα και με διατηρεί ματ για ωωωρες!!!






8. Lovie - Μολύβι Φρυδιών 




Στο 8 που είναι και ο αριθμός μου, έχω το αγαπημένο μου προϊόν φρυδιών για το 2020, το μολύβι από Lovie (από το 2018 είναι αγαπημένο μου για να σας είμαι ειλικρινής, αλλά δεν έχει αλλάξει και δύσκολα νομίζω θα αλλάξει) έχει την τέλεια μαύρο-γκρί απόχρωση, διότι ένα σκέτο μαύρο μολύβι δημιουργεί πολύ άγριο αποτέλεσμα, για όσες φυσικά έχετε τόσο σκούρα φρύδια όπως εγώ. 

Παραμένει ανέπαφο όλη μέρα!! Έχει ιδανική σύνθεση για να κάνεις εύκολα στο λεπτό το γέμισμα και τον σχηματισμό σου και το βασικότερο είναι σούπερ οικονομικό!! 






9. Maybelline - Matte Ink Liquid Lipstick




Στη θέση 9 βρίσκεται το πιο σταθερό και ανεξίτηλο ματ κραγιόν που έχω δοκιμάσει (έως τώρα φυσικά). Είναι από τη σειρά matte ink της Maybelline, στη τρομερά κολακευτική και passpartout -εντάξειιι θεωρώ και σέξυ- απόχρωση 265, Caramel collector. 

Διαθέτει εξαιρετικά βολικό applicator για εύκολη εφαρμογή ακρίβειας. Φορώντας το μπορείς να απολαύσεις ακόμη και λιπαρές τροφές χωρίς το φόβο να γίνεις κάτι ανάλογο του joker και φυσικάαα είναι μάσκα proof!!! 





10. Sephora - Size Up Mascara




Φτάσαμε λοιπόν στη μέση και θα συνεχίσω με μακιγιάζ και πιο συγκεκριμένα με βλεφαρίδες!! Για αυτή τη μάσκαρα δεν χωράνε πολλά λόγια, καθώς το αποτέλεσμα της από τη πρώτη κιόλας χρήση θα σε κάνει να κολλήσεις μαζί της, είναι η Size up από Sephora!!!! 

Θέλεις full όγκο, θέλεις μήκος, θέλεις διαχωρισμό, θέλεις έντονο μαύρο χρωμα αλλά και να μην έχεις «κομματάκια» στο κάτω μέρος των ματιών;;; Εεε στα δίνει ΟΛΑΑΑΑ αυτά στο μέγιστο δυνατό...απλά ΠΡΕΠΕΙ να τη δοκιμάσεις!!!






11. L'Oreal - Infallible 24h Matte Foundation

12. Rimmel - Stay Matte Rowder




Άλλη μια φορά θα κλέψω και θα σου βάλω 2 προϊόντα μαζί στις θέσεις 11 & 12 καθώς και πάλι βρίσκω πως λειτουργούν άψογα συνδυαστικά. Το ένα είναι το all time (όχι μόνο δηλαδή για το 2020) αγαπημένο μου foundation από L’Oréal το infallible 24h matte. Σας έχω μιλήσει άπειρες φορές για αυτό τόσο εδώ, όσο και στο Instagram και πιστεύω ότι είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ foundation μεγάλης διάρκειας και κάλυψης για τα λιπαρά/μεικτά δέρματα!!!

 Ωστόσο αν είσαι fullll λιπαρή και θες μια extra ασφάλεια για απόλυτα ματ και αναλλοίωτο μακιγιάζ κυριολεκτικά για ΟΛΗ τη μέρα, τότε στη θέση 12 σου έχω την πούδρα θρύλο από Rimmel, τη stay matte!! 






13. Sephora - Scrub Προσώπου 




Περνάμε στο 13 της λίστας μου και σε ξανά πάω σε περιποίηση και συγκεκριμένα σε ένα ήπιο scrub προσώπου από Sephora. Έχει κρεμώδη υφή και μέτριους κόκκους, έτσι είναι ιδανικό για κάθε τύπο δέρματος και για αρκετά συχνή χρήση, ακόμη και 3 φορές την εβδομάδα (ανάλογα το δέρμα και τις ανάγκες του). Έχει επίσης σούπερ βολική συσκευασία για ταξίδια.






14. Nyx - Primer Προσώπου




Αντεεε και φτάσαμε στο 14 όπου δεσπόζει το αγαπημένο μου primer από NYX, το οποίο κρατά μακριά τη λιπαρότητα και ως εκεί. Αν θες ένα primer καθαρά και μόνο για λιπαρότητα, αυτό είναι το ιδανικό για εσένα!!! Κρατά το αυτό, διότι στην επόμενη θέση σου έχω πάλι primer αλλάαα... 






15. Essence - Tinted Primer




Αλλά που λες το primer της θέσης 15 είναι τελείως διαφορετικό!!! Καταρχάς είναι primer με χρώμα. Αυτό σημαίνει ότι δίνει έναν ομοιόμορφο τόνο και μπορεί άνετα να φορεθεί μόνο του, όπως το φοράω και εγώ κάθε πρωί. Ταυτοχρόνως, η σύνθεση του προσφέρει instant blur δηλαδή, μια ακαριαία βελτιστοποίηση της όψης της επιδερμίδας, θολώνοντας πόρους και ατέλειες. Τέλος σε κρατάει απόλυτα ματ για ώρες!!! Φυσικά μιας και είναι κατά βάση primer μπορείς να το συνδυάσεις με το foundation σου, αν θες το παραπάνω αποτέλεσμα μαζί με απόλυτα full κάλυψη.





16. MakeUp Revolution - Παλέτα Ματιών 




 Νούμερο 16 και τι..δεν θα είχα στη λίστα μου μια παλέτα;; Φυσικά και θα είχα!! Πρόκειται για τη Fierce από Makeup Revolution. Περιέχει 24 ματ και shimmering σκιές σε καφέ, πορτοκαλί και κοκκινωπές κατά βάση αποχρώσεις. Έχουν εκπληκτική απόδοση, χωρίς ιδιαίτερα fall out αλλά και φοβερή διάρκεια!! Γενικά είναι μια τρομερά ευκολόχρηστη -δική μου λέξη- παλέτα με την οποία μπορείς να δημιουργήσεις δεκάδες looks για όλες τις ώρες, ενώ οι σκιές μπλεντάρονται αβιάστα. 

Τέλος δεν θέλω να παραλείψω το τόσο όμορφο wild packaging της!!






17. Bioleon - Σαπούνι με Φύκια Ωκεανού  

18. Bioleon - Λαδάκι Σώματος




Θέσεις 17 & 18 και αλήθεια «κλέβω» για τελευταία φορά με το τελευταίο μου σετακι, κυριολεκτικά αυτή τη φορά και μάλιστα για το σώμα! Πρόκειται για το σαπούνι με φύκια ωκεανού και το λαδάκι από Bioleon για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους!

 Δεν θα σου υποσχεθώ θαύματα, ούτε υπάρχουν, αλλά μπορώ να σου εγγυηθώ πως με τη σωστή προσπάθεια από μεριάς μας (σωστή διατροφή, άσκηση κτλ) και την εφαρμογή αυτών εντατικά βλέπεις πραγματικά δραματική διαφορά και μάλιστα άμεσα!!!





19. Body Shop - Fragrance Oil για το σπίτι




Μια θέση πριν το τέλος και θα βάλω το πιο πρόσφατο αγαπημένο μου, το οποίο δεν είναι τόσο beauty, όμως εγώ το θεωρώ μέρος της ρουτίνας μου πλέον καθώς με χαλαρώνει και δεν είναι άλλο από το fragrance oil για το σπίτι από Body Shop με άρωμα salted caramel n vanilla!!! 

Πραγματική εμπειρία αισθήσεων με ένα άρωμα τόσοο γλυκό και βουτυρένιο που θα σε συνεπάρει..!! 





20. Υπέροχες Στιγμές




Για το τέλος άφησα και πάλι κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το beauty περιεχόμενο μας, αλλά πολύ ήθελα να υπάρχει στη λίστα μου. Ανήκει στις στιγμές μας...που το 2020 μας έδωσε την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουμε πόσο σημαντικές και ΜΗ δεδομένες είναι!!

Ήταν η μια και μοναδική βραδινή μας έξοδος για φαγητό και ποτό με το ταίρι μου σε αυτό το blog, την Ιουλία μου!!! Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη και όμορφη βραδιά, με πολλές κουβέντες, σχέδια, εξομολογήσεις, αλλά και ιδιαίτερες καταστάσεις... 

Εκείνη τη βραδιά επίσης δοκιμάσαμε ένα από τα καλύτερα κρουασάν με γέμιση από δυο σοκολάτες, αλλά και φραουλάδα (μόνο εγώ φραουλάδα γιατί εκείνη λυσσάει με το moscato d’ Asti ). 






Εντάξει από τα μεγαλύτερα μου άρθρα και συγχωρέστε με αν σας κούρασα, αλλά 20 αγαπημένα είναι αυτά..


 Ελένη 



Υγ.: Οι φωτογραφίες είναι από τον προσωπικό μου λογαριασμό στο instagram, @elenismakeupland





Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang