Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

Project Pan 2019 - Αποτελέσματα





Ήρθε η ώρα επιτέλους να σας μιλήσω για τα αποτελέσματα του ετήσιου Project Pan 2019.

Για όποιον δεν γνωρίζει, στα πλαίσια του project pan έχω επιλέξει 19 προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης που θέλω να τελειώσω μέσα στο χρόνο. Κάποια από αυτά ήταν τα αγαπημένα μου, ενώ κάποια άλλα ήθελα να τελειώσω για να τα ξεφορτωθώ από το σπίτι μου. 






Πάμε λοιπόν να δούμε τι κατάφερα να κάνω...





1. Μάσκα μαλλιών Maschera Cupillare Condizionaufe από Hair Tech




Είναι μία τεράστια συσκευασία με πάρα πολύ προϊόν μέσα. Το είχα αγοράσει από την έκθεση Beauty και θεώρησα ότι θα τη χρησιμοποιήσω για την περιποίηση των μαλλιών. Αργότερα όταν διάβασα λίγο τα συστατικά της μάσκας ανακάλυψα ότι είναι full στα parabens. 

Εν τέλει δοκίμασα τη μάσκα δύο φορές, μπορώ να πω ότι ενυδατώνει τα μαλλιά όχι όμως κάτι τρελό και αποτελεσματικό που θα με κάνει να την χρησιμοποιώ συστηματικά. 

Δεν τελείωσα τη συσκευασία και μάλλον θα την πετάξω.




2. Ξηρό έλαιο Argan από Dea



Αυτό το λαδάκι μαλλιών το έχω αρκετό καιρό. 
Το τοποθετούσα στις άκρες των μαλλιών μου μετά το στέγνωμα. Ενυδατώνει αποτελεσματικά την τρίχα και μυρίζει όμορφα.
Δεν κατάφερα να το τελειώσω ολοκληρωτικά.





3. Κρέμα σώματος Crema Corporate Nutriente από Parissienne




Σε όσους αρέσει βούτυρο σώματος παχύρρευστο και πολύ πολύ ενυδατικό είστε εδώ. Είναι μία τεράστια συσκευασία ευχάριστη, μυρωδάτη κρέμα αλλά πολύ παχύρρευστη για τα γούστα μου. Παρόλα αυτά κατάφερα και την τελείωσα και τώρα βρίσκεται αισίως στα άδεια μπουκαλάκια μου.





4. Νερό ντεμακιγιάζ Hyaluronic Micellar Clean Face από Tommy G




Αυτό το προϊόν δεν μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που το δοκίμασα. Δεν ξεβάφει αποτελεσματικά και μου έχει κάνει αλλεργία στα μάτια. Το χρησιμοποιούσα μόνο για το ντεμακιγιάζ προσώπου τοπικά.
Το έχω τελειώσει και είναι στα σκουπίδια.




5. Μάσκα προσώπου για βαθύ καθαρισμό με άργιλο από Bioten




Πολύ οικονομικό προϊόν και αποτελεσματικό. Η Ελένη έχει γράψει ένα σχετικό review για τη συγκεκριμένη μάσκα  εδώ.



6. Setting Spray Magix από Avon




Πολύ αξιοπρεπέστατο προϊόν και αξίζει την προσοχή σας. Σετάρει το μακιγιάζ και δίνει διάρκεια. Το έχω τελειώσει πολύ γρήγορα γιατί το χρησιμοποιούσα καθημερινά.



7. Foundation Made to Last από Pupa




Υπάρχει review και για αυτό το Foundation εδώ. Με λίγα λόγια έχει μέτρια κάλυψη και καλή διάρκεια. Μου άρεσε αρκετά. Το έχω τελειώσει.




8. Foundation Made to Stay make up από Catrise




Από τα καλύτερα οικονομικά foundation που έχω δοκιμάσει. Εννοείται το έχω τελειώσει. Αναλυτικό review υπάρχει εδώ.






9. Πούδρα σε ελεύθερη μορφή Bake & Finish από Make up Revolution




Πολύ μεγάλη ποσότητα για να το τελειώσω σε ένα χρόνο. Μου έμεινε μισό προϊόν.  Μπαίνει σε λεπτές γραμμές και μπορεί να τονίσει την ξηρότητα.




10. Παλέτα με bronzers & contouring Colour Fix από Technic




Πολύ οικονομική παλέτα και πραγματικά αξίζει για τα λεφτά της. Τελείωσα 3 αποχρώσεις που ήταν κοντά στην επιδερμίδα μου.




11. Ρουζ από Mua




Πολύ όμορφη απόχρωση (δεν θυμάμαι ποια είναι γιατί έχω πετάξει τη συσκευασία).




12. Highlighter σε απόχρωση Pearls Around από Omorfia




Προσφέρει τέλεια, έντονη λάμψη και μεγάλη διάρκεια! Έφτασα το παν και μου έχει μείνει κάτι λίγα στα τοιχώματα.




13. Παλέτα με σκιές ματιών της σειράς Reloaded σε απόχρωση Velvet Rose από Make up Revolution.




Πολύ καλή ποιότητα και όμορφες αποχρώσεις. Έχω πραγματικά ευχαριστηθεί αυτή τη παλέτα και μάλιστα κάποιες αποχρώσεις έχω φτάσει στο παν.




14. Μάσκαρα I love extrime curl & volume από Essence




Δεν είναι από τις καλύτερες μάσκαρα που έχω δοκιμάσει. Την τελείωσα και είμαι πολύ χαρούμενη!




15. Κραγιόν I'm Pupa σε απόχρωση rose nude




Προσπάθησα να το χρησιμοποιήσω, αλλά ήρθαν νέα κραγιόν στη συλλογή μου και το έχω ξεχάσει....




16. Κραγιόν από Flormar




Δεν θυμάμαι ποια απόχρωση είναι, γιατί έχω πετάξει και αυτήν την συσκευασία. Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και το έχω τελειώσει.




17. Υγρό κραγιόν από Omorfia σε απόχρωση Cinnamon heard




Ήταν το αγαπημένο μου για την άνοιξη του 2019! Το τελείωσα μέχρι τελευταία σταγόνα.




18. Υγρό κραγιόν Wynie 24 h σε απόχρωση 08




Δεν κατάφερα να το τελειώσω... Ξηραίνει πολύ τα χείλη και γίνεται κομματάκια. Οπότε σταμάτησα να το χρησιμοποιώ.




19. Lip balm από Korres




Ήταν με άρωμα βανίλιας. Ενυδατώνει πολύ καλά τα χείλη! Το τελείωσα και θα αγοράσω οποιαδήποτε καινούριο!






Συμπέρασμα:

Κατάφερα να τελειώσω συνολικά 12 προϊόντα από τα 19.

Νομίζω τα πήγα αρκετά καλά. Ετοιμάζω τη λίστα μου για το Project pan 2020! Αυτή τη φορά θα επιλέξω 20 προϊόντα που έχω στη κατοχή μου και θέλω να τελειώσω. 






Πείτε μου στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα. 




Φιλάκια πολλά,



Ιουλία






Contact us: rozpepone@hotmail.com

Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone 






 

2 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά ❤️🌹Πολύ ωραίο το άρθρο σου,τα πήγες πολύ καλά πιστεύω.Κι εγώ προσπαθώ να τελειώνω προϊόντα για να μην μαζεύονται.Φιλάκια💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ κορίτσι μου!!! Ξεκίνησα και το project pan μου για το 2020 με 20 προϊόντα αυτή τη φορά ;) Μπορείς και εσύ να λάβεις μέρος :)

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang