Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Η (περίφημη!?) μαύρη μάσκα

Πεπονάκι μου τι κάνεις;

Εγώ είμαι εδώ για εσένα με ένα προϊόν το οποίο όπως κατάλαβα από την απήχηση του πρόσφατου post μου στο instagram σε ενδιαφέρει πολύ, όπως άλλωστε και εμένα! (Αν σε κουράζουν οι εισαγωγές πήγαινε κατευθείαν στο Η άποψη μου είναι)

Θα μοιραστώ λοιπόν μαζί σου την άποψη μου για την περίφημη μαύρη μάσκα με σκόνη από baboo, η οποία κυκλοφόρησε προσφάτως από την Ελληνική εταιρία Tommy G. Θα σου εξομολογηθώ καταρχάς πώς με το που είδα το λανσάρισμα της εν λόγω μάσκας είπα μέσα μου πώς θα την αγόραζα όπως και να έχει, καθώς όταν όλο αυτό το διάστημα έχω βομβαρδιστεί με βιντεάκια εφαρμογής της μαύρης μάσκας και έχω δεί αυτή την υπερ-ευκολία με την οποία αφαιρεί τα μαύρα στίγματα που με (και σε) ταλαιπωρούν χρόνια και χρόνια και για χάρη τους έχω ζουλίξει το πρόσωπο μου μέχρι να γίνει κόκκινο σαν παντζάρι, έχω βάλει το πρόσωπο μου πάνω από ατμό ή έχω δοκιμάσει ένα σωρό μάσκες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο, έ τότε λές δεν μπορεί τη θέλω…

Ε λοιπόν έτσι είπα και εγώ! Δεν θα σου κρύψω ωστόσο πώς έψαξα στο διαδίκτυο μήπως βρώ κάποια κριτική ή κάποιο σχόλιο, ώστε να έχω μια ιδέα τι να περιμένω. Όμως όπως θα φαντάζεσαι ήδη είναι ένα εξαιρετικά καινούργιο προϊόν όποτε οι πηγές μου ήταν ελάχιστες, αν όχι μηδαμινές.
Και αφού σε κούρασα με τις φλύαρες σκέψεις μου πάμε στο προϊόν αυτό καθ’ αυτό!



Υπόσχεται: πώς μόλις η μάσκα στεγνώσει προσκολλώνται στην επιφάνεια της ρύποι, σμήγμα, νεκρά κύτταρα και μαύρα στίγματα τα οποία απομακρύνονται κατά την αφαίρεση της ( ξεκολλώντας την ουσιαστικά από το πρόσωπο σου καθώς είναι peel off μάσκα). Μετά την αφαίρεση ισχυρίζεται πώς χαρίζει μάτ όψη, σύσφιξη των πόρων και υψηλή αντιμικροβιακή και αντιβακτηριδιακή δράση καθώς ενδείκνυται για λιπαρές με τάση ακμής επιδερμίδες. Τέλος ισχυρίζεται πώς διαθέτει σύμπλεγμα συστατικών για λείανση των λεπτών γραμμών έκφρασης και των ρυτίδων, δίνοντας σου ένα λαμπερό δέρμα.


Η άποψη μου είναι:
Με μια φράση, πολύ βαβούρα για το τίποτα! Και για να σε προλάβω όχι δεν θα σου πώ πως είναι ένα κακό προϊόν, όμως δεν είναι αυτό που εγώ τουλάχιστον περίμενα στο άκουσμα της φράσης «μάυρη μάσκα» (και μετά τα όσα έχω δεί).
Ουσιαστικά πρόκειται για μια αρκετά καλή peel off μάσκα όπως τόσες και τόσες ήδη εκεί έξω η οποία οφείλω να αναγνωρίσω έχει μια κάποια μεγαλύτερη δραστικότητα στην απομάκρυνση ρύπων και μαύρων στιγμάτων, ΑΛΛΆ των μαύρων στιγμάτων προοδευτικά, δηλαδή αν περιμένεις πώς θα την εφαρμόσεις θα την αφήσεις να στεγνώσει και μετά κατευθείαν bye bye μαύρα στίγματα, βλέποντας τα κολλημένα πάνω στη ΄΄φλίδα΄΄ μάσκας που θα έχεις στα χέρια σου, τότε σου λέω χωρίς περιστροφές πώς όχι, δεν θα σου προσφέρει κάτι τέτοιο!!
Εδώ σου έχω μια φωτογραφία όπου την εφάρμοσα τοπικά στο σημείο της μύτης μου, όπου κλασσικά είναι το σημείο στο οποίο η πλειοψηφία από όλες μας έχουν τα περισσότερα μαύρα στίματα. Όπως νομίζω είναι εμφανές πώς δεν έχει κολλήσει τίποτα!



Εν κατακλείδι πρόκειται για μια αξιόλογη μάσκα η οποία σε βοηθά με την βελτίωση της όψης των μαύρων στιγμάτων σε βάθος χρόνου με τις χρήσεις και όχι στην άμεση αφαίρεση τους, έχοντας μια έντονη μυρωδιά φρεσκάδας και προκαλώντας σου αίσθημα δροσιάς όση ώρα τη φοράς. Σχετικά με την λείανση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων, αλλά και τη λάμψη δεν είδα κανένα αποτέλεσμα. Ωστόσο όσον αφορά την μάτ όψη είμαι σύμφωνη πως σου χαρίζει απόλυτα μάτ αποτέλεσμα και απορροφά εύκολα την όποια λιπαρότητα.

Βαθμολογία:
6/10


Θέλω πολύ να μάθω την άποψη σου εφόσον την χρησιμοποιήσεις…
Ελπίζω να σε κάλυψα και να μην σε κούρασα (…πολύ :D)


Υ.Γ. Επειδή δεν θέλω να γράψω ποτέ κάτι αρνητικό χωρίς να έχω τεστάρει ενδελεχώς ένα προϊόν, να σου πώς την εφάρμοσα και σε άλλα άτομα διαφορετικών τύπων επιδερμίδας και ηλικιών (ακόμη και σε άντρα, καθώς αναγράφει ότι είναι κατάλληλη και για άνδρες) και το αποτέλεσμα σε όλες τις εφαρμογές ήταν το ίδιο!


Ελένη

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και αναλυτικό το ποστ σου!Και το είδα την κατάλληλη στιγμή...Ήμουν και εγώ σε σκέψεις να την αγοράσω,για τα μαύρα στίγματα που θέλω μία μάσκα να μου τα απομακρύνει κατευθείαν..Οπότε ίσως την αγοράσω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!είμαστε ακόμα στην αναζήτηση αυτής της κατευθείαν απομάκρυνσης των μαύρων στιγμάτων... :P :)

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang