Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Τα Προϊόντα που Χρησιμοποιώ στην καθημερνή Ρουτίνα Περιποίησης μου.




Γειά σας φίλες μου,

 Πριν από μερικές ημέρες σας έβαλα να επιλέξατε στα stories μου στο Instagram @juliakasinsta26, ποιο θα είναι το επόμενο άρθρο.
Οι περισσότερες ψηφήσατε τη ρουτίνα περιποίησης μου που ακολουθώ αυτό το καιρό.

Πρώτα θα σας δείξω το σύστημα που ακολουθώ και στη συνέχεια θα δούμε τα προϊόντα.


Πρωινή ρουτίνα

  • 1ο Βήμα - Καθαρισμός προσώπου από το σμήγμα και τα υπολείμματα προϊόντων από την βραδινή ρουτίνα

  • 2ο Βήμα - Λοσιόν/τόνερ που θα επαναφέρει το PH της επιδερμίδας και την προετοιμάζει για τα επόμενα προϊόντα της ρουτίνας

  • 3ο Βήμα -  Κρέμα ματιών που ενυδατώνει, φωτίζει και απομακρύνει το πρήξιμο στην περιοχή κάτω από τα μάτια

  • 4ο Βήμα - Σέρουμ προσώπου για εξειδικευμένη περιποίηση αναλόγως τι ανάγκη εχει η επιδερμίδα μου

  • 5ο Βήμα - Κρέμα προσώπου που θα κλειδώνει την περιποίηση που τοποθέτησα πριν

  • 6ο Βήμα - Αντηλιακή κρέμα προσώπου

  • 7ο Βήμα - Lip balm ενυδάτωση χειλιών





Βραδινή ρουτίνα 

  • 1ο Βήμα - Ντεμακιγιάζ προσώπου / αφαίρεση του αντηλιακού

  • 2ο Βήμα - Καθαρισμός προσώπου από υπολείμματα του μακιγιάζ

  • 3ο Βήμα 2 φορές την εβδομάδα -  Peeling προσώπου για να απομακρύνω τα νεκρά κύτταρα

  • 4ο Βήμα 2 φορές την εβδομάδα - Μάσκα προσώπου αναλόγως τις ανάγκες της επιδερμίδας μου

  • 5ο Βήμα - Λοσιόν/τόνερ που θα επαναφέρει το PH της επιδερμίδας και την προετοιμάζει για τα επόμενα προϊόντα

  • 6ο Βήμα - Κρέμα ματιών για ενυδάτωση της περιοχής

  • 7ο Βήμα - Σέρουμ προσώπου για εξειδικευμένη περιποίηση

  • 8ο Βήμα - Κρέμα προσώπου που θα κλειδώνει την περιποίηση που τοποθέτησα πριν

  • 9ο Βήμα - Lip balm ενυδάτωση χειλιών





Πάμε λοιπόν να δούμε ποια προϊόντα χρησιμοποιώ το τελευταίο καιρό...



1ο Βήμα

Την βραδινή μου ρουτίνα περιποίησης, πάντοτε ξεκινάω με ντεμακιγιάζ. Ακόμα και τις ήμερες που δεν βάφομαι, φοράω αντηλιακό προσώπου, που πρέπει να αφαιρεθεί οπωσδήποτε με κάποιο προϊόν ντεμακιγιάζ. 


Apivita - Micellar Water με Τριαντάφυλλο και Μέλι




Αυτό το καιρό χρησιμοποιώ νεράκι micellar από Apivita με τριαντάφυλλο και μέλι. Αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ, τους ρύπους και τα υπολείμματα από το αντηλιακό σας. Δεν τσούζει τα μάτια και πιστεύω θα είναι καλό ακόμα και για ευαίσθητες επιδερμίδες.  Επίσης η συσκευασία του είναι πολύ πρακτική με αντλία. 


Banila Co - Clean It Zero




Είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αφαιρέσετε ακόμα και το πιο δύσκολο και αδιάβροχο μακιγιάζ σας. Ουσιαστικά είναι ένα μπαλμ ( σαν βούτυρο) που διαλύει το μακιγιάζ σας και αφαιρείται πολύ εύκολα με το νερό. Παίρνετε μικρή ποσότητα και κάνετε μασάζ στο στεγνό πρόσωπο και μάτια (είναι σημαντικό να είναι στεγνό το πρόσωπο σας). Στη συνέχεια το αφαιρείτε με χλιαρό νερό. Το πρόβλημα είναι ότι δεν το βρίσκετε εύκολα στην Ελλάδα (δεν το έχω δει σε κανένα από τα Ελληνικά sites), παρά μόνο μπορείτε να το παραγγείλετε από το εξωτερικό. 







2ο Βήμα


Juliette Armand - Elements Cleansing Cream Soap




Αφού έκανα το ντεμακιγιάζ μου, προχωράω στο καθαρισμό της επιδερμίδας. Χρησιμοποιώ το σαπούνι καθαρισμού σε κρεμώδη μορφή. Δεν κανει σχεδόν καθόλου σαπουνάδα, εχει απαλό άρωμα λουλουδιών και κρέμας. Αφαιρεί αποτελεσματικά τα υπολείμματα του μακιγιάζ, τους ρύπους και περίσσεια λιπαρότητα. Αν έχετε λιπαρή, μικτή επιδερμίδα θα λατρέψετε το συγκεκριμένο προϊόν. Εχω μικτή επιδερμίδα και έχω παρατηρήσει πως όντως αφαίρει την λιπαρότητα, αλλά μου στεγνώνει λίγο την επιδερμίδα. 





3ο Βήμα


Loreal Paris - Smooth Sugar Scrub Λάμψης




Δυο φορές την εβδομάδα κάνω peeling στο πρόσωπο μου. Αυτή τη περίοδο χρησιμοποιώ το scrub με 3 είδη ζάχαρης και με σπόρους σταφυλιού της σειριάς Sugar Smooth  από Loreal. Απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα, αφήνοντας την επιδερμίδα λαμπερή και λεία. 

Υπάρχει αναλυτικό review εδώ.





4ο Βήμα


Charis - Balancing Chamomite Face Toner




Αφού ολοκλήρωσα τον καθαρισμό της επιδερμίδας προχωράω στο τόνερ. Επαναφέρει το PH της επιδερμίδας και την προετοιμάζει για τα επόμενα βήματα. Χρησιμοποιώ αυτό το καιρό  τόνερ από Charis. Είναι ιδανικό για όλες τις επιδερμίδες, δεν περιέχει αλκοόλη στα συστατικά του και εχει γίνει από τα αγαπημένα μου προϊόντα.


Caudalie - Grape Water




Επίσης, άμα χρειαστώ εξτρά ενυδάτωση κατά την διάρκεια της ημέρας, χρησιμοποιώ τονερ σε μορφή σπρέι από Caudalie, προσφέρει τόνωση και φρεσκάδα στην επιδερμίδα.






5ο Βήμα


Δυο φορές την εβδομάδα αφιερώνω λίγο χρόνο για να κάνω μάσκα προσώπου. Αναλόγως τις ανάγκες της επιδερμίδας μου, επιλέγω την κατάλληλη μάσκα. Τις περισσότερες φορές προτιμάω μάσκες από Apivita. 


Petifee - Gold Hydrogel Eye Patch




Κάθε πρωι ανά δυο ημέρες τοποθετώ patches στην περιοχή κάτω από τα μάτια. Αυτό το καιρό χρησιμοποιώ patches από Petitfee τη gold σειρά. Εξαφανίζει το πρήξιμο κάτω από τα μάτια, προφέρει ενυδάτωση και ξεκούραστο βλέμμα.





6ο Βήμα


Apivita - Aqua Beelicious Eye Gel




Στην πρωινή μου ρουτίνα για την ενυδάτωση της περιοχής κάτω από τα μάτια χρησιμοποιώ  ενυδατικό τζελ ματιών  από Apivita. Προσφέρει ενυδάτωση και με τη  βοήθεια του roll on που διαθέτει εξομαλύνει το πρήξιμο. Προετοιμάζει την επιδερμίδα για το concealer σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε μακιγιάζ. 

Avant - Pro Radiance Brightening Final Touch Eye Cream




Στην βραδινή μου ρουτίνα επιλέγω μια κρέμα ματιών με πιο δραστικά συστατικά. Η συγκεκριμένη είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, προσφέρει ενυδάτωση και ελαχιστοποιεί την εμφάνιση των λεπτών γραμμών. 





7ο Βήμα

Korres - Greek Yoghurt Serum




Αφού λοιπόν έχω ενυδατώσει την περιοχή των ματιών μου, προχωράω στην ενυδάτωση του υπόλοιπου προσώπου. Πριν λίγο καιρό ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το σέρουμ από Κορρές της σειριάς με ελληνικό γιαούρτι με προ- και πρεβιοτικά. Πραγματικά παρατηρώ πως είναι σούπερ ενυδατικό. Τα κορίτσια με ξηρές, κανονικές και μικτές επιδερμίδες θα το λατρέψετε.


Medik8 - Hydr8 B5 Serum




Για 2 εβδομάδες χρησιμοποιούσα τον ενυδατικό ορό από Medik8 με υαλουρονικό οξύ και προβιταμίνη Β5. Να σας πω την αλήθεια δεν μου έφτασε η ενυδάτωση που προσέφερε, αλλά έκανε την επιδερμίδα μου πιο απαλή και λαμπερή.


Caudalie - Vinoperfect Radiance Serum




Το serum αυτό, το χρησιμοποίησα για 2 εβδομάδες (ήταν μικρή συσκευασία). Σε περίπτωση που έχετε σκούρες κηλίδες στην επιδερμίδα σας, αυτό το προϊόν κανει δουλειά. Προσφέρει λάμψη και έχει λευκαντική δράση. 





9ο Βήμα

Galiniko - Soothing Hydrating Cream




Στην πρωινή μου ρουτίνα χρησιμοποιούσα την ενυδατική κρέμα ημέρας από Galiniko. Εξαιρετική εταιρεία με εκπληκτικά προϊόντα. Η συγκεκριμένη κρέμα προσφέρει ενυδάτωση και λειτουργεί ως καλή βάση για το foundation σας. 


Elemis - Pro Collagen Marine Cream 




Αυτή τη κρέμα σε ειδικό μέγεθος έχω πάρει από το κουτάκι lookfantastic. Την χρησιμοποιώ στην πρωινή μου ρουτίνα. Προφέρει καλή ενυδάτωση, εχει ελαφριά υφή και απορροφάται αμέσως.


Polaar - Ice Source Moisturizing Cream




Σε περίπτωση που έχετε ευαίσθητη επιδερμίδα, τα προϊόντα από την συγκεκριμένη εταιρεία θα είναι κατάλληλα για εσάς.  Την κρέμα αυτή χρησιμοποιώ στην βραδινή μου ρουτίνα. Εχει παχύρευστη υφή, αλλά απορροφάται αμέσως και δεν αφήνει κολλώδες υπόλειμμα. 



10ο Βήμα

Polaar - Sun Lotion SPF 50 UVA-UVB




Για να ολοκληρώσω την πρωινή μου ρουτίνα τοποθετώ την αντηλιακή προσώπου από Polaar. Εχει ουδέτερο άρωμα και απορροφάται αμέσως. Συνεργάζεται άψογα με το foundation μου.


11ο Βήμα

Olea - Κεραλοιφή με Υπερικό και Σανταλόξυλο




Μην ξεχνάμε να ενυδατώνουμε και τα χείλη μας. Γι' αυτό το σκοπο χρησιμοποιώ την κεραλοιφή από Olea με υπερικό και σανταλόξυλο. Μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε σε όλο το σώμα και σε οποιαδήποτε περιοχή χρειάζεται ενισχυμένη ενυδάτωση. 


Απαντήστε μου στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα και ποια προϊόντα χρησιμοποιήστε εσείς στην ρουτίνα περιποίησης σας?


Φιλάκια πολλά,


Ιουλία









0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang