Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Περιοδικά Απριλίου 2021 και τα δώρα τους.

 



Καλό μήνα φιλενάδες μου,

Για να δούμε ποια περιοδικά θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλη και τι δωράκια θα έχουμε...




1. Elle




To ''Elle'' κυκλοφορεί με δώρο body lotion Angel by Mugler σε ειδικό μέγεθος ή ορό προσώπου από Lancome.




Τιμή με δώρο: 5,90 ευρώ

Τιμή με δώρο τον ορό: 4,90 ευρώ

Τιμή χωρίς δώρο: 3,50 ευρώ




2. Shape




To ''Shape'' κυκλοφορεί με δώρο κρέμα αδυνατίσματος από Mastic Spa.



Τιμή με δώρο: 6,40 ευρώ

Τιμή χωρίς δώρο: 3,50 ευρώ



3. Madame Figaro




To ''Madame Figaro'' κυκλοφορεί με δώρο άρωμα La vie est belle από Lancome ή concealer από MD.






Τιμή με δώρο: 6,90 ευρώ




4. Bazzar




To ''Bazzar'' κυκλοφορεί με δώρο κραγιόν από YSL.


Τιμή με δώρο: 6,90 ευρώ




Μόλις κυκλοφορήσουν και άλλα περιοδικά θα ανανεώσω τη λίστα.

Πείτε μου στα σχόλια ποιο περιοδικό θα πάρετε εσείς αυτό το μηνα? 



Φιλάκια πολλά,


Ιουλια




Μπορείτε να με ακολουθήσετε στο instagram @juliakasinsta26 - προσπαθώ να είμαι πιο ενεργεί στα stories, ανεβάζω πολλά μακιγιάζ και δοκιμάζω πολλά προϊόντα σε πρώτη μετάδοση. 

Το instagram της Ελένης θα το βρείτε εδώ @elenismakeupland .
Βγάζει απίστευτες φωτογραφίες και γράφει review για τα προϊόντα που δοκιμάζει. 

Ακολουθήστε μας γιατί κάνουμε πολύ συχνά giveaway  με beauty δώρα. 



Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone 






22 σχόλια:

  1. Πήρα τρία περιοδικά Εlle με τον Θαυματουργό όρο Genifique 😊😊😊 Συμφέρει και έχει μόνο 4.90

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια και πολύ συμφέρουσα επιλογή! Σε ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση :))))

      Διαγραφή
    2. Τίποτα!!! Καλή Ανάσταση να έχουμε 💐🌹💐 Φιλιά από Αργυρούπολη. Ειρήνη Ηλιοπούλου 😘

      Διαγραφή
    3. Καλή Ανάσταση Ειρήνη μου:))) Φιλιά πολαααααά!!!

      Διαγραφή
    4. Γιατί δεν το βρίσκω πουθενά??

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα σε όλους και Καλή Ανάσταση να έχουμε ������������ Έχει τον ορό το Εlle που είναι υπέροχος!!! Πολλά φιλιά Ειρήνη Ρόουζ Ηλιοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))))) Μου φαίνεται θα το πάρω και εγώ :)))

      Διαγραφή
    2. Είναι το μοναδικό προϊόν που έχω δοκιμάσει και αξίζει τα λεφτά του!!! Είμαι 38 και μοιάζω ούτε 25 μου λένε !!! Και δέκα χρόνια βάζω τον ορό αυτόν 😊 Θαυματουργό προϊόν 💝

      Διαγραφή
  3. Σκεφτομαι να πάρω και εγω το elle.να ειστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει πολύ ωραίο δωράκι και με σερουμ προσώπου, αλλά δεν το εχω βρει ούτε εγώ στα περίπτερα ;(

      Διαγραφή
    2. Πρέπει να πηγαίνεις από νωρίς... Τα προϊόντα Lancome εξαντλούνται αμέσως... Εγώ ειδοποίησα κιόλας εδω...

      Διαγραφή
  4. Το περιοδικό Elle με τον όρο δεν υπάρχει όσο αφορά τον μήνα Απρίλιο απλά κάποιες αρέσκονται να λένε ψέματα...Το μόνο που βρίσκεις είναι το Elle με την κρέμα Angel.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ηλιούπολη που μένω βρήκα ορό Genifique... Ξεπούλησαν αμέσως τα περιοδικά με τους ορούς και έμειναν μόνο οι κρέμες Αngel... Aν δεν γνωρίζετε μην λέτε τον άλλον ψεύτη σε αυτήν την χώρα !!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Μου έκανε εντύπωση που δεν το διαφήμισαν όμως!!! Μόνο το Αngek διαφημισαν... Το Εlle με τον όρο των 7 ml σε μαύρο μπουκαλάκι δεν το διαφήμισε κανενας... Κι όμως έκανε Θραύση και εξαντλήθηκαν τα Εlle που το είχαν! Μετα λες την αλήθεια και δεν σε πιστεύουν... Έλεος

      Διαγραφή
    4. Τα Angel δεν αρέσουν σαν άρωμα - κρέμες και τους έμειναν , μου είπαν ... Ρώτησα και σε ψιλικατζιδικα και σε περίπτερα... Λίγοι τα θέλουν

      Διαγραφή
    5. Το περιοδικό έχει κυκλοφορήσει και με τον ορο, αλλά εξαντλήθηκαν πολύ γρήγορα. Να είναι καλά η Ειρήνη που μας ενημέρωσε νωρίτερα :))) Αυτό αλήθεια για το αρωμα, δεν είναι και πολύ περιζήτητο. Μας εστειλε μια αναγνωστρια μας φωτογραφια την εκδοση του περιοδικου με τον ορο και θα το δημοσιευσω αμεσως. Για να μην έχουμε διχασμούς. :)))

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang