Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

𝟛 𝕚𝕟 𝟙 ℂ𝕒𝕟𝕧𝕒𝕤 ℂ𝕠𝕟𝕔𝕖𝕒𝕝𝕖𝕣 𝕓𝕪 𝕋𝕖𝕔𝕙𝕟𝕚𝕔 ℂ𝕠𝕤𝕞𝕖𝕥𝕚𝕔𝕤 - ℝ𝕖𝕧𝕚𝕖𝕨






Όπως σας πληροφόρησα και στο Instagram profile μου (@elenismakeupland) προσφάτως ήρθε να προστεθεί στη συλλογή μου ένα νέο concealer. Μου ζητήσατε όταν σας το έδειξα να σας παραθέσω αναλυτικά την άποψη μου και αυτό θα κάνουμε ευθύς αμέσως!!!


Ξεκινώντας από τα εξωτερικά του χαρακτηριστικά να σου πω ότι μιλάμε για μια τεράστια -για concealer- συσκευασία των 8ml. Μου άρεσε ιδιαιτέρως το applicator/ βουρτσάκι του, καθώς είναι ολόιδιο με αυτό του concealer από Makeup Revolution, conceal and define.





 Στο σημείο αυτό θέλω να σας πω, πως γενικά θα μπορούσα να παραλληλίσω αυτά τα 2 concealers. Διότι πέραν από κοινό applicator έχουν και παρεμφερές αποτέλεσμα, οπότε αν έχεις δοκιμάσει της revolution και σου άρεσε, ε απλά θα λατρέψεις αυτό από technic!!!

Έχει πλούσια/ παχύρρευστη σύσταση που το καθιστά άκρως καλυπτικό, χωρίς όμως να γίνεται βαρύ. Σου δίνει χρόνο να το δουλέψεις και «χτίζεται» ώστε να επιτυχείς απόλυτη κάλυψη. Αυτό που ξεχώρισα στο συγκεκριμένο είναι πως η απόχρωση του (golden) και η σύνθεση του μου ταίριαξαν τόσο καλά που ενώ είχα κάλυψη μου πρόσφερε παράλληλα μια φυσική φωτεινότητα ξεκούρασης. 





Σημαντικό είναι επίσης ότι δεν μπαίνει στις λεπτές γραμμές και έχει πολύ καλή διάρκεια (το τέσταρα για 8 ώρες και έμεινε άθικτο!).

Εκτός από τη περιοχή των ματιών το δοκίμασα και σε κάποια σημεία που ήθελα να καλύψω και εξίσου η κάλυψη του ήταν εξαιρετική! 

Προσωπικά λόγω της σύνθεσης αλλά και του applicator του μπορώ να το χρησιμοποιήσω και ως foundation σε όλο μου το πρόσωπο σε περίπτωση ανάγκης, επομένως είναι πολυχρηστικό για εμένα.

Εν κατακλείδι είναι ένα άκρως οικονομικό concealer στο οποίο δεν μπορώ να βρω κάποιο μειονέκτημα (πράγμα σπάνιο για εμένα 😜) και σίγουρα πλέον θα έχει μια μόνιμη θέση στο makeup bag μου!!


Τα λέμε στο επόμενο review..

Ελένη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang