Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Review Time - Handmade BubbleSoap Shop (Ορός ματιών)

Κορίτσια μου γεια σας,

Με το σημερινό μου blogpost θέλω να ανοίξω το δρόμο για reviews σε μια πολύ αγαπημένη μου κατηγορία προϊόντων, αυτή των χειροποίητων καλλυντικών. Θα είμαι εξ’ αρχής ειλικρινής μαζί σας λέγοντας σας πώς δυστυχώς ως τώρα δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω πολλά χειροποίητα καλλυντικά. Ο λόγος ήταν κυρίως πώς δεν είχα κάποιο άτομο να με παρακινήσει ή να έχει δοκιμάσει, ώστε να δω αποτελέσματα, ούτε εγώ η ίδια γνώριζα κάποια τέτοιου είδους επιχείρηση. Οπότε η επιθυμία μου έμενε συνεχώς στην αναμονή. Αυτό ωστόσο προσφάτως άλλαξε! Όταν ήρθα σε επικοινωνία με την επιχείρηση χειροποίητων καλλυντικών Handmade BubbleSoap.


Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποκλειστικά χειροποίητων καλλυντικών με έδρα τη Θεσσαλονίκη, πίσω από το οποίο “κρύβεται” μια νεαρή κοπέλα, η γλυκύτατη Ξανθή. Η Ξανθή είναι θα λέγαμε η ψυχή, το μυαλό, αλλά και το σώμα δημιουργίας όλων μα όλων των προϊόντων από το στάδιο της παρασκευής τους μέχρι τη συσκευασία και την αποστολή. Πρόκειται για 100% φυσικά προϊόντα των οποίων τα χρώματα είναι χρώματα ζαχαροπλαστικής, οι γεύσεις των λιπ μπάλμ είναι μαγειρικές, τα σαπούνια έχουν ως βάση τη γλυκερίνη και το έλαιο argan και ως επιπρόσθετα συστατικά χρησιμοποιούνται το μέλι, η βρώμη, το καρότο, το αγγούρι, το γάλα γαϊδάρας, η αλόη κ.α.

Στην μεταξύ μας επικοινωνία αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση (θετική φυσικά) είναι πώς όταν καταλήξαμε στα πράγματα που θα μου έστελνε μου είπε να της δώσω λίγες μέρες να τα ετοιμάσει, καθώς τα φτιάχνει βάσει παραγγελιών και δεν λειτουργεί με αποθέματα. Κάτι το οποίο προσωπικά βρήκα εξαιρετικό, διότι κατά τη γνώμη μου αυτό θα πει χειροποίητο καλλυντικό. Πέραν από το γεγονός των φυσικών και αγνών συστατικών παρασκευής, το οποίο είναι ασυζητητί απαραίτητο, ως καταναλώτρία θέλω να είναι “φρέσκο” και αυτό διότι μιλάμε για φυσικά συστατικά χωρίς προσθήκη συντηρητικών ουσιών οπότε αυτό μας εξασφαλίζει μεγαλύτερο χρόνο ζωής όταν το προϊόν είναι στα δικά μας χέρια και όχι στο ράφι της επιχείρησης.

Ας μην φλυαρώ όμως άλλο και να σας πω για τα προϊόντα αυτά καθ’ αυτά. Όπως θα δείτε και στην φωτογραφία παρακάτω παρέλαβα μια πληθώρα προϊόντων (τη περίοδο των Χριστουγέννων, εξού και το super εορταστικό packaging) από σαπούνια γλυκερίνης, λιπ μπαλμ με άρωμα τσιχλόφουσκας, σαπούνι προσώπου με γάλα γαϊδάρας, λαδάκι για τα νύχια επίσης με άρωμα τσιχλόφουσκας, αλλά και ορό ματιών.

Ως γενικό σχόλιο πρέπει να σας ομολογήσω πλέον μετά από σχεδόν δύο μήνες και αφού έχω δοκιμάσει όλα τα προϊόντα πώς δεν υπήρξε ούτε ένα που να με απογοήτευσε ή να ήταν κακής ποιότητας.

Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν εξαιρετικά συσκευασμένα και σε πολύ προσεγμένες συσκευασίες άκρως κοριτσίστικες και χαριτωμένες. Επίσης ένα στοιχείο στο οποίο θέλω να σταθώ είναι το άρωμα των προϊόντων!! Δεν ξέρω πώς το έχει πετύχει αυτό η Ξανθή, αν και με τη χρήση μόνο φυσικών συστατικών να έχουν τέτοια απόδοση και διάρκεια αρώματος. Ειδικά όσα είναι στο άρωμα bubble gum (τσιχλόφουσκα)...ε τι να σας πώ μιλάμε για 100% επιτυχία αρωματικής απόδοσης η οποία διαρκεί. Δηλαδή φοράτε το λιπ μπαλμ και χωρίς καμιά υπερβολή μυρίζει σαν να μασάτε bubbaloo (τις θυμάστεεε δεν μπορεί...) Βέβαια θα σας πω και το αρνητικό τους στοιχείο, γιατί θέλω να διατηρώ την αντικειμενικότητα μου. Μου έλειψε από τις συσκευασίες κάποιο αυτοκόλλητο με τα συστατικά των προϊόντων και την ημερομηνία λήξης, αλλά αυτό είναι και το μόνο αρνητικό που έχω βρεί στο σύνολο.

Στο σημείο αυτό όμως για να δικαιολογήσω και τον τίτλο του post αυτού, που λέω για το ορό ματιών στην παρένθεση, θέλω να σας πω πώς μέσα σε ένα σύνολο προϊόντων σίγουρα ξεχωρίζεις ένα που σου ταίριαξε καλύτερα από όλα τα υπόλοιπα ή σε εντυπωσίασε περισσότερο ή πολύ απλά κάλυψε τις ανάγκες σου περισσότερο από τα άλλα. Για εμένα αυτό, χωρίς δεύτερη σκέψη, ήταν ο ορός ματιών για την αποσυμφόρηση της ευαίσθητης περιοχής των ματιών, την καταπολέμησης των οιδημάτων και των μαύρων κύκλών. Περιέχει πράσινο τσάι, εκχύλισμα ροδίου, αλόη τζέλ, καφεΐνη και υαλουρονικό οξύ...όχι δηλαδή δείτε συστατικά !!!Έχει τόσο ανάλαφρη και δροσερή σύσταση που σας εγγυώμαι πώς θα χαίρεστε να το χρησιμοποιείται και το εξίσου σημαντικό είναι πώς έρχεται σε σούπερ βολική συσκευασία με αντλία.

Κορίτσια... είναι το προϊόν που αν με ρωτούσατε “ Ελένη αν έπρεπε να αγοράσω ένα μόνο προϊόν από όσα δοκίμασες από το Handmade BubbleSoap ποιο θα μου πρότεινες’’ εε σου απαντώ με σιγουριά, αυτό!!

Όσον αφορά το αποτέλεσμα του, πράγματι θα δείτε περιορισμό και το τονίζω περιορισμό των οιδημάτων και των μαύρών κύκλών. Και γιατί τονίζω τη λέξη περιορισμό, διότι δεν θέλω να σας ‘’παραμυθιάσω’’ με μαγικά serum που εξαφανίζουν τους μαύρους κύκλούς –ειδικά-, γιατί απλά δεν υπάρχουν!! Με ταλαιπωρούν χρόνιααα οι μαύροι κύκλοί και αν έχω δοκιμάσει προιόντα για την καταπολέμηση τους, από οικονομικά έως high end. Κανένα μα κανένα δεν τους εξαφανίζει! Διότι μιλάμε για ένα πολυπαραγοντικό αποτέλεσμα που δεν αρκεί μια καλή κρέμα ή serum για να το εξαλείψει. Στο serum αυτό όμως βρήκα έναν σύμμαχο που με βοηθά ορατά και άμεσα να περιορίσω τους μαύρους μου κύκλούς, ενώ επίσης μπορώ και το χρησιμοποιώ πριν το concealer μου, βοηθώντας το να διαρκεί περισσότερο, να μη σπάει και να μη κάθεται στις λεπτές γραμμές.


Ελπίζω να πήρατε μια ιδέα για τη φιλοσοφία και τα προϊόντα του Handmade BybbleSoap και να σας σύστησα όσο μπορούσα καλύτερα το κατά τη γνώμη μου must have προϊόν του. 

Τέλος, σας προτρέπω για οποία απορία σας σχετικά με τα συστατικά των καλλυντικών  αλλά και για ότι άλλο να στείλετε προσωπικό μήνυμα στο προφίλ της επιχείρησης (θα το βρείτε στο τέλος αυτού του post) και η Ξανθή θα σας κατατοπίσει λεπτομερώς για όλα με την ευγένεια και γλυκύτητα που τη διέπει και να σας παρακινήσω να επιλέξετε και να στηρίξετε τέτοιες μικρές επιχειρήσεις. 





Επίσης δεν θα μπορούσαμε να μην σας εξασφαλίσουμε και δωράκι...όσες από εσάς κάνετε παραγγελία και αναφαίρετε το όνομα του blog μας Roz Peponi θα λάβετε με τη παραγγελία σας ένα έξτρα δωράκι, όπως και αν η παραγγελία σας είναι πάνω από 30 ευρώ θα έχετε δωρεάν μεταφορικά!!!


Instagram:  Handmade BubbleSoap
Email: handmade.bubblesoap@gmail.com





Φιλιά πολλά,

Ελένη 

1 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Πήρα για πρώτη φορά τα Χριστούγεννα, σαπουνακι με γάλα γαϊδούρας κ σερουμ προσωπου.. Είναι φανταστικά κ είδα μεγάλη διαφορά!! Τώρα εχω βάλει στο μάτι τις κρέμες της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang