Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Μαγνητικές βλεφαρίδες ... είναι τελικά το θαύμα !?


Ως makeup artist ενημερώνομαι συνεχώς για τα νέα trends, επομένως δεν ήθελα και πολύ τόσο για να μάθω για την ύπαρξη τους, όσο και για να τις προσθέσω στο καλάθι των αγορών μου!!

Αγοράζω που λέτε τις μαγνητικές βλεφαρίδες με τέτοιον ενθουσιασμό, γιατί μπορεί να είμαι makeup artist και να χρησιμοποιώ συχνά ψεύτικες βλεφαρίδες, καθώς πάνε και το πιο απλό μακιγιάζ σε άλλο επίπεδο, όμως η όλη διαδικασία της κόλλας, μου ήταν πάντα κάπως δύσκολη, βαρετή, χρονοβόρα, αλλά και κοστοβόρα.


 Τις παράγγειλα και είχα στο μυαλό μου πως πλέον θα έχω grade αποτέλεσμα με 2 βήματα της στιγμής, αλλά δε είναι τελικά ακριβώς έτσι...

Όλες οι high expectations μου περιορίστηκαν από τη πρώτη κιόλας εφαρμογή!!
Ο λόγος είναι πώς δεν είχα υπολογίσει την ισχύ του μαγνήτη, η οποία είναι ομολογώ κάπως έντονη. Με αποτέλεσμα όταν πλέον βάλεις και τα 2 κλιπς..ναι, μπορεί να έχεις εντυπωσιακές βλεφαρίδες, αλλά αν θέλεις να κάνεις κάποια διορθωτική κίνηση ή να της αφαιρέσεις μετά το πέρας της εξόδου εεε εκεί αρχίζει το πάρτι!! Διότι «σφραγίζει» πάνω στις δικές σου βλεφαρίδες και είναι κάπως δύσκολο να τις διαχωρίσεις από τις φυσικές σου, με αποτέλεσμα να τραβάς ατάσταλα τριχάκια και αφενός να ενοχλήσε, αφετέρου να χάνεις τριχάκια από τις δικές σου βλεφαρίδες.

Καταλαβαίνετε λοιπόν πως αυτά 2/2 είναι πολύ σημαντικά ώστε να περιορίσουν τον ενθουσιασμό μου, καθώς δεν χρειάζομαι/ζεστε ένα προϊόν το οποίο να μας «πονά» και να μας κάνει να ταλαιπωρούμε τις ήδη υπάρχουσες βλεφαρίδες μας που τόσο δύσκολα και αργά ξανά βγαίνουν!! Βέβαια θέλω να διασαφηνίσω ότι δεν είναι κακές και με αυτά που είπα παραπάνω δεν σας αποθαρρύνω σε καμία περίπτωση να τις δοκιμάσετε, αντιθέτως...

Γενικά αν με ρωτάς αν θα τις αγόραζα ξανά ή αν τις προτείνω θα σου πω πως ναι! Και μην βιαστείς να απορήσεις.... διότι και αυτές όπως και οι ψεύτικες θέλουν εξοικείωση!!! Με άλλα λόγια όταν τις χρησιμοποιήσεις 2-3 φορές λύνεται το χέρι σου, βρίσκεις το προσωπικό σου κόλπο και τις αφαιρείς χωρίς απώλειες, η αρχή (όπως σε όλα είναι δύσκολη).

Γιατί σας τις προτείνω;

Διότι οκ μπορεί να σε παιδέψουν τις πρώτες φορές, όμως μετά που θα το βρεις θα έχεις σε χρόνο dt εντυπωσιακές βλεφαρίδες χωρίς κόλλες και τσιμπιδάκια!!
Επίσης να σου πω πως επειδή ήδη αγόρασα κι άλλες. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ο μαγνήτης, διότι ναι οι πρώτες είχαν κάπως «δύσκολο» μαγνήτη, όμως οι καινούργιες έχουν πολύ πιο βελτιωμένο, γεγονός που τις καθιστά ακόμη πιο εύχρηστες οπότε φυσικά και τις προτιμώ!!

Τέλος, να σας πω πως ακόμη και στις ψεύτικες βλεφαρίδες με τη χρήση κόλλας στην αρχή που δεν θα έχετε άνεση σίγουρα θα κάνετε κάποια αδέξια κίνηση και θα βγάλετε και δικέ σας, οπότε μην σας ξενίζει αυτό. Δεν παύει οι ψεύτικες βλεφαρίδες μαγνητικές ή μη να είναι ξένο σώμα οπότε μέχρι να εξοικειωθείτε θα έχετε μικρές απώλειες και είναι λογικό αυτό!!

ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΟΣΟΧΗΣ: Όταν αποφασίσετε να δοκιμάσετε μαγνητικές βλεφαρίδες ΜΗΝ αγοράσετε με μονό μαγνήτη!!! Μόνο με διπλό! Διότι αυτές με το μονό κάνουν κακή εφαρμογή και φαίνονται πολύ έντονα ότι είναι ψεύτικες, ενώ εμείς θέλουμε ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα!!!

Ελπίζω να σας βοήθησα κάπως...

 Αν τις έχετε δοκιμάσει περιμένω την άποψη σας στα σχόλια, όπως και ότι απορία έχετε και ξέχασα να αναφέρω..

Φιλιά πολλά,


 Ελένη

4 σχόλια:

  1. Με αγωνία το περίμενα αυτό το ποστ σου Ελένη μου,με έπεισες να τις δοκιμάσω.Από που τις αγόρασες;Γιατί λίγο που έψαξα,μου φάνηκε τσουχτερή η τιμή τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου αγαπημένο σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ μου και θα τις δοκιμάσεις(..καλά περιμένω εντυπώσεις όταν τις δοκιμάσεις δεν το συζητώ!😜) Τώρα σχετικά με τη τιμή έχεις απόλυτα δίκιο εδώ ειναι αρκετά ακριβές οπότε εγώ τις αγόρασα απο το εξωτερικό, απο το @wish

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ τόσο πολύ,με την πρώτη ευκαιρία θα τις παραγγείλω!!Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Την ίδια απορία έχω και εγώ! χαχα Που μπορούμε να τις βρούμε και πόσο κοστίζουν? Πέρα από την ημέρα του γάμου μου δεν έχω βάλει ποτέ βλεφαρίδες, με έπεισες όμως πως δεν είναι και πολύ δύσκολη υπόθεση τελικά! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang