Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Review Νέα Mascara από Maybelline - Total Temptation


 Η αλήθεια είναι και σας την ομολογώ εξ’ αρχής είναι πως η μασκάρα αυτή με δίχασαι τρομερά! Ωστόσο για τον ίδιο ακριβώς λόγο ήθελα να κάνω αυτό το review και να σας παραθέσω τα δικά μου + και - της και να κρίνεται...
Λοιπόν ας ξεκινήσω με τα θετικά...

Κορίτσια η συσκευασία!!! 
Ναι, ναι ξέρω πολλές ούτε καν σας ενδιαφέρει, αλλά εμένα η εντυπωσιακή εικόνα του προϊόντος με έλκει τρομερά (θύμα του marketing), οποτέ ναι θα δώσω 10/10 σε αυτή τη τόσο κομψή nude συσκευασία!

 Η maybelline στη σύνθεση της μασκάρα αυτής καινοτομεί και προσθέτει έλαιο καρύδας το οποίο αφενός θρέφει τις βλεφαρίδες και ως τελικό αποτέλεσμα τις κρατά μαλακές και δεν τις κοκαλώνει. Αφετέρου, δίνει στο προϊόν ένα υπέροχο διακριτικό άρωμα, κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει στις μασκάρα, το οποίο μου αρέσει πολύυυ και θα έλεγα μου φτιάχνει τη διάθεση!

 Πάμε τώρα στα αρνητικά...

Δεν μπορώ να πώ πως έχω ένα ξεκάθαρο αρνητικό, απλά είναι η γενική αίσθηση που έχω για το αποτέλεσμα της. Εννοώ πώς το αποτέλεσμα της είναι τόσο όμοιο με όλων των άλλων μασκάρα εκεί έξω που καταντά να σε απογοητεύει.

Αυτό γιατί όταν μια εταιρία λανσάρει ένα νέο προϊόν ενδόμυχα πιστεύεις πως θα σου φέρει κάτι νέο πιο βελτιώμενο απο ότι πρίν, όμως στη περίπτωση αυτή εκτός απο το άρωμα καρύδας τα άλλα είναι τόσο basic.

Πιο αναλυτικά, προσφέρει μέτριο όγκο και μήκος, όχι και τόσο καλό διαχωρισμό και οχι και τόσο έντονο μαύρο χρώμα (το οποίο εγώ επιζητώ!).

Ετυμηγορία... Αφού είδες τα υπέρ και τα κατά νομίζω μέσα σου μπορείς να κρίνεις αν τη θες στη συλλογή σου ή όχι, αν ρωτάς για εμένα θα σου πω ότι όχι δεν θα τη ξανά αγόραζα, διότι ειδικά στα 12€ (περίπου) που κοστίζει μπορώ να βρω μασκάρα εκπληκτικά καλύτερου αποτελέσματος και ας μην έχουν άρωμα καρύδας, τι να γίνει..!!

Βαθμολογία 4/10

Ελένη


 Φιλάκια και Καλή χρονιά!!!

9 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο το review κορίτσι.Πολυ καλή δουλεια😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ βοηθητικό ποστ γλυκειά μου!!😊😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Χαίρομαι που σε βοήθησε το post μου. :*

      Διαγραφή
  3. πολύ βοηθητικό το post. Προσωπικά, η Miss Manga της L' Oreal και η Xtraordinary της Seventeen είναι οι καλύτερες στην αγορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! Συμφωνώ μαζί σου, η Miss Manga είναι και έμενα από τις αγαπημένες μου. Δυστυχώς τη Xtraordinary δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα. Αλλα αφού είναι μια από τις αγαπημένες σου, πιστεύω πρέπει οπωσδήποτε να την δοκιμάσω και εγώ. :)))

      Διαγραφή
  4. Τέλειο review, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Η paradise ecstatic από L’Oréal είναι πιο φθηνή και δίνει όντως εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αυτό που υπόσχεται άλλωστε😍
    Φιλακιά😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Ελένη μου με απογοήτευσες... ήθελα πάρα πολύ να την αγοράσω! Αλλά με το αναλυτικό ποστ σου δεν ξέρω τελικά τι θα κάνω... δλδ οι άλλες από L'oreal είναι καλύτερες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια πραγματικά μόνο η συσκευασία "μετράει",κατά τ'άλλα τίποτα το συκλονιστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang