Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022

Εντυπώσεις για τα προϊόντα που έφτασα στο πάτο! PART 4

 


Γεια σας φιλενάδες μου,

Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να σας δείξω τα προϊόντα που τελείωσα το τελευταίο καιρό. Έχω 4 προϊόντα περιποίησης και 5 προϊόντα μακιγιάζ.

Πάμε να ξεκινήσουμε...





1. Gaenier - Micellar Hyaluronic Aloe Water





Σας το έχω δείξει πολλές φορές στο Instagram μου. Είναι 3 ή 4 συσκευασία που τελειώνω. Αφαιρεί αποτελεσματικά ακόμα και το αδιάβροχο μακιγιάζ, δεν ερεθίζει καθόλου την περιοχή των ματιών και είναι πολύ οικονομικό.

Βαθμολογία: 9/10






2. Ina Essentias - Οργανικό ροδόνερο




Για να καθαρίσω τα υπολείμματα από το μακιγιάζ και να προετοιμάσω το πρόσωπο μου για τα επόμενα στάδια περιποίησης χρησιμοποιούσα αυτό το φυτικό ροδόνερο.
Μυρίζει τριαντάφυλλο και προετοιμάζει αποτελεσματικά την επιδερμίδα για τα επόμενα στάδια της περιποίησης.

Βαθμολογία: 8/10






3. 7days - Girls power Toner



Αυτό το προϊόν ήταν στο σετ με 8 προϊόντα περιποίησης από την εταιρεία 7days. Σύντομα θα ανέβει άρθρο με review  για όλα τα προϊόντα του σετ. Μπορώ να πω με σιγουριά πως ήταν από τα καλύτερα toner/ essence που έχω δοκιμάσει τελευταία. Έχει παχύρρευστη υφή και υπέροχη απαλή μυρωδιά. Έβαζα λίγη ποσότητα στα χέρια μου και το τοποθετούσα σε όλο το πρόσωπο. Αφήνει απαλή την επιδερμίδα και την προετοιμάζει για τα επόμενα προϊόντα περιποίησης.


Βαθμολογία: 9/10






4. Juliette Armand - Elements Hydra Bonding Serum






Είναι ενυδατικός καταπραϋντικός όρος προσώπου που το είχα βρει σε κάποιο beauty box από Cherrybox. Να σας πω την αλήθεια δεν μου πρόσφερε την ενυδάτωση που χρειαζόμουν. Ήταν σαν να μην έβαζα τίποτα.

Βαθμολογία: 2/10





Πάμε τώρα στο προϊόντα μακιγιάζ ...





5. Catrice  - Blash box ρουζ




Ρουζ σε απόχρωση 010 dolce vita. Το χρησιμοποίησα πάρα πολύ στο καθημερινό μου μακιγιάζ. Δίνει φρέσκια και λαμπερή πινελιά στο πρόσωπο σας.

Βαθμολογία: 9/10






6. Catrice - Volume & Lift brow mascara





Από τα αγαπημένα μου προϊόντα για τα φρύδια είναι η νέα μάσκαρα φρυδιών από Catrice. Έχω την απόχρωση 020. Σταθεροποιεί και δίνει απαλό χρώμα στα φρύδια.

Βαθμολογία: 7/10






7. Essence - Make me brow



Άλλη μια μάσκαρα για τα φρύδια και αυτήν τη φορά από Essence. Δίνει χρώμα και περιέχει  fibers που δίνουν  λίγο όγκο στα φρύδια.

Βαθμολογία: 6/10






8. By Terry - Baume de rose balm




Και όμως είναι η δεύτερη συσκευασία που τελειώνω. Τόσο πολύ μου άρεσε.  Είναι μπαλμ χειλιών με άρωμα τριαντάφυλλου που τα ενυδατώνει και τα αφήνει απαλά.

Βαθμολογία: 10/10






9. Dr. Lipp - Tint sweet potato pigment





Ακόμα ένα μπαλμ χειλιών σε διαφανή ροζ απόχρωση, είναι άνετο στα χείλη και προσφέρει αρκετή ενυδάτωση.


Βαθμολογία: 6/10






Αυτά ήταν τα προϊόντα που τελείωσα το τελευταίο καιρό.





Γράψτε μου στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά ?




Φιλιά πολλά,
Ιουλία




Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang