Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

Βιολογικά Ανθόνερα από In A Essentials.

 





Γειά σας Πεπονάκια μου,

 Στο σημερινό άρθρο λοιπόν θα μιλήσουμε -όπως μαρτυρά και ο τίτλος- για ανθόνερα, δηλαδή αποστάγματα ελαιούχων φυτών όπως η λεβάντα, το τριαντάφυλλο, το χαμομήλι κ.α. 100% βιολογικά, οργανικά προϊόντα που κατασκευάζονται με απόλυτα φυσικό τρόπο απόσταξης έχοντας λάβει πιστοποίηση για αυτό, ενώ διατείνονται για την υψηλή περιεκτικότητα τους σε έλαιο.

Εγώ δοκίμασα το πακέτο προσφοράς με 4 ανθόνερα, αυτό της λεβάντας, του χαμομηλιού, του μελισσόχορτου και το ροδόνερο, για τα οποία θα σας παραθέσω την άποψη μου, καθώς τα χρησιμοποιώ παραπάνω από ένα μήνα. 




Πάμε λοιπόν! 


Πρώτο και καλύτερο το..Λεβαντόνερο

Δικαίως -συμφωνώ και επαυξάνω- είναι το best seller της εταιρίας. Δεν θα αποτελέσω την εξαίρεση και θα σου πω πως έγινε εύκολα και δικό μου αγαπημένο! Το χρησιμοποιώ ως τονωτική λοσιόν μετά τον καθαρισμό του προσώπου μου και πριν την ρουτίνα περιποίησης και ομολογώ πως από τις πρώτες κιόλας χρήσεις παρατήρησα οτι κάνει εξαιρετική δουλειά όσον αφορά την καταπολέμηση και ομαλοποίηση των εξάρσεων της ακμής. Προοδευτικά περιορίζει, για να μην πω αποτρέπει πλήρως, τις εξάρσεις αυτές. Συγκεκριμένα παρατήρησα πως χωρίς να αλλάξω κάτι άλλο από τα προϊόντα περιποίησης μου εμφάνισα ελάχιστα σπυράκια, ακόμη και τις δύσκολες μέρες του μήνα, συγκριτικά με πριν τη χρήση του λεβαντόνερου. 

Τέλος, συμβάλει στην ρύθμιση έκκρισης σμήγματος, αφήνοντας ματ την επιδερμίδα, χωρίς ωστόσο την παραμικρή αίσθηση τραβήγματος. 



Ανθόνερο χαμομηλιού

Είναι ιδανικό για το ευαίσθητο, ξηρό και ερεθισμένο δέρμα το οποίο καταπραΰνει και ανακουφίζει με την αποτελεσματική σύνθεση του. Επιταχύνει την επουλωτική διαδικασία, προσφέροντας στην επιδερμίδα λεία και τονωμένη αίσθηση και όψη.Προσωπικά συνηθίζω να το εφαρμόζω κυρίως τοπικά μετά από την αποτρίχωση σε μουστάκι ή πηγούνι και δεν έχω εμφανίσει πλέον την παραμικρή κοκκινίλα. 





Ροδόνερο 

Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ ροδόνερο, καθώς είναι από τα αγαπημένα μου φυσικά προϊόντα περιποίησης που σχεδόν πάντα υπάρχει στη skincare φαρέτρα μου. Ωστόσο το συγκεκριμένο ανήκει πλέον στα τοπ 3 αγαπημένα μου ροδόνερα, διότι αποτελεί ένα εξαιρετικής ποιότητας προϊόν, με φανταστικό άρωμα!! Για εμένα το ροδόνερο πέρα από τονωτική λοσιόν έχει πληθώρα άλλων χρήσεων όπως διαλύτης για στέρεες μάσκες αργίλου, face mist για πριν το μακιγιάζ, αλλά και refreshing (mist) κατά τη διάρκεια της ημέρας, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες. 


Extra makeup tip

 Τοποθέτησε ροδόνερο σε ένα spray μπουκαλάκι και ψέκασε το πινέλο σου με αυτό από απόσταση 15~20cm πριν την εφαρμογή του highlighter. Σου εγγυώμαι πως με το tip αυτό η απόδοση του θα απογειωθεί. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και σε shimmering σκιές που θέλεις επίσης να ενισχύσεις την απόδοση τους, ιδίως για βραδινά πιο εντυπωσιακά makeup looks.




Και φυσικά το ανθόνερο μελισσόχορτου

 Είναι η τέλεια επιλογή για ευαίσθητα δέρματα με φλεγμονές, οιδήματα, εγκαύματα ή αλλεργίες καθώς αποσυμφορεί την επιδερμίδα, βοηθά στην καταπολέμηση της ερυθρότητας, των φλεγμονών και των δερματικών παθήσεων όπως οι λειχήνες. Έχει συνάμα εξαιρετικά χαλαρωτικές ιδιότητες καθώς είναι κατάλληλο ακόμη και για μασάζ μετά από μια γεμάτη, κουραστική ημέρα, αλλά και επουλωτική δράση από τα ηλιακά εγκαύματα, άρα απαραίτητο ιδίως για το καλοκαίρι. 

Εγώ το ξεχώρισα κυρίως για τη χαλαρωτική του δράση, έτσι πέραν από τονωτική λοσιόν το ψεκάζω το βράδυ στο χώρο, αλλά στο μαξιλάρι μου και με βοηθά πολύ στο να αποφορτιστώ και να κοιμηθώ ευκολότερα και πιο ευχάριστα.


 Αν θες και εσύ να δοκιμάσεις τα εξαιρετικά αυτά ανθόνερα επωφελήσου από την έξτρα έκπτωση που σου έχουμε εξασφαλίσει για -5% με τον κωδικό ELENI5


Στοιχεία της εταιρίας: https://inaessentials.gr/ 

Instagram: @inaessentialsgr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang