Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

Ariksia Natural Cosmetics ~ Review

 



 Πεπονάκια μου Γειά σας!!!

 Διανύουμε τον πιο ερωτικό μήνα του χρόνου και έχουμε την ανάγκη για λίγη παραπάνω περιποίηση, ώστε να νιώθουμε ακαταμάχητες. 

Διότι πες μου.. όταν το δέρμα σου είναι αψεγάδιαστο και λάμπει δε νιώθεις πιο ελκυστική και ποθητή;;


 Έρχομαι λοιπόν στο άρθρο αυτό να σου παρουσιάσω ένα brand με φυσικά χειροποίητα καλλυντικά, φιλικά προς το δέρμα που θα σε κάνουν να λάμψεις! Πρόκειται για το (brand) Ariksia natural cosmetics όπου επιμελείται η Ευγενία Μπρόκου, η οποία είναι επαγγελματίας αισθητικός - κοσμητολόγος και παρασκευάζει με αγάπη και επιμέλεια όλα τα προϊόντα. 

Πριν από περίπου 15 μέρες μου έστειλε 3 προϊόντα βασισμένα στις ανάγκες του δέρματος μου προκειμένου να τα δοκιμάσω και να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου. 

Το πακέτο μου περιείχε ένα σαπούνι καθαρισμού, μια κρέμα προσώπου και ένα λάδι νύχτας.








 Πάμε όμως να σας μιλήσω αναλυτικά για το καθένα. 

Ξεκινάμε πάντα με τον καθαρισμό, ήτοι με το σαπούνι γλυκερίνης με κανέλα. Είναι κατάλληλο για πρόσωπο και σώμα, μοσχομυρίζει - όπως είναι ευνόητο - κανέλα, η οποία είναι γνωστή για τις μυοχαλαρωτικές της ιδιότητες και την τόνωση της αιματικής κυκλοφορίας.  

Έχει ήπια απολεπιστική δράση και καθαρίζει αποτελεσματικά το δέρμα χωρίς να αφήνει αίσθημα «τραβήγματος». 


Περνάμε στην ενυδατική κρέμα προσώπου για ανάπλαση και ανανέωση με πανθενόλη, αιθέριο έλαιο κουρκουμά το οποίο προφέρει αποτοξίνωση, αγουρέλαιο, βαλσαμόλαδο και sheabutter. Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος και προσφέρει full ενυδάτωση, χωρίς να επιβαρύνει το δέρμα.


 Last but not least..το λαδάκι προσώπου νύχτας με αμυγδαλέλαιο, ελίχρυσο, έλαιο κάνναβης. Προσφέρει κατ’ εξοχήν λάμψη και θρέψη. Χάρη στον ελίχρυσο έχει συνάμα επουλωτική και αναπλαστική δράση, ενώ το έλαιο κάνναβης προσφέρει αντιγήρανση, ενυδάτωση και αντιοξειδωτική δράση.Είναι ιδανικό για ταλαιπωρημένα και θαμπά δέρματα.


 Στο σημείο αυτό θέλω να σου τονίσω κάτι που εγώ βρίσκω πολύ σημαντικό και επιζητώ στα φυσικά προϊόντα. Το γεγονός ότι πάνω στη συσκευασία των προϊόντων αναγράφεται η ημερομηνία παραγωγής!! 


Παρακάτω σας έχω τη σελίδα στο Instagram οπού μπορείτε να βρείτε τόσο τα δικά μου προϊόντα, όσο και μια μεγάλη γκάμα προϊόντων για πρόσωπο και σώμα. 


Επιπροσθέτως η Ευγενία είναι πάντα πρόθυμη να σε κατευθύνει αν της αναφέρεις τις ανάγκες σου και να σου ετοιμάσει καλλυντικά εξατομικευμένα με στοχευμένη δράση. 


* Instagram: @ariksia_naturalcosmetics 



Ελένη by @elenismakeupland

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang