Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

Empties - Άδεια μπουκαλάκια του 3μήνου ( Μέρος 2ο )

 



Γεια σας φιλενάδες μου,


Σας είχα υποσχεθεί σύντομα να δείξω και το δεύτερο μέρος με τα προϊόντα που έχω τελειώσει το τελευταίο καιρό. Σε αυτό εδώ το άρθρο θα σας δείξω τα επόμενα 8 προϊόντα.

Πάμε να τα δούμε αναλυτικά...








1. Garnier Bio - Micellar Water




Περιγραφή:

Είναι δεύτερη φορά που δοκιμάζω το συγκεκριμένο νεράκι ντεμακιγιάζ. Είναι εμπλουτισμένο με βιολογικό εκχύλισμα κριθαριού και φυτική γλυκερίνη. Το άρωμα είναι 100% φυσικής προέλευσης. Επίσης περιέχει βιολογικό νερό κεταύριας που είναι γνωστό για τις καταπραϋντικές ιδιότητες.


Κατάλληλο:

Κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας, ακόμα και για ακόμα που φοράνε φακούς επαφής.


Συμπέρασμα:

Αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ, δεν αφήνει λιπαρότητα. Παρ 'όλο που αναγράφεται πως δεν χρειάζεται να αφαιρείται το προϊόν, καλό είναι να το αφαιρείται πάντοτε. Εχει ελαφρύ άρωμα βοτάνων.

 

Συσκευασία:

400 ml


Τιμή:

4,50 ευρώ και πολλές φορές μπορείτε να το βρείτε σε προσφορά.


Βαθμολογία:

6/10






2. Garnier Bio - Purifying Gel Wash




Περιγραφή:

Είναι ένα τζελ καθαρισμού προσώπου με αιθέριο έλαιο λεμονόχορτου. Υπόσχεται να απομακρύνει την λιπαρότητα, τη σκόνη και τους ρύπους χωρίς να αφυδατώνει την επιδερμίδα. 


Κατάλληλο:

Για όλους τους τύπους επιδερμίδας. 


Συμπέρασμα:

Μου αρέσει πολύ η συσκευασία τους καθαριστικού. Έχει ευχάριστο άρωμα βοτάνων. Καθαρίζει αποτελεσματικά την επιδερμίδα. Έχει ήπια συστατικά ( οπότε σε περίπτωση που έχετε ευαίσθητο δέρμα δεν θα σας προκαλέσει πρόβλημα). 


Συσκευασία: 

150ml


Τιμή:

6-7 ευρώ ( πολύ συχνά θα το βρείτε και με έκπτωση)


Βαθμολογία:

7/10






Μάσκες προσώπου από Apivita




Έχω δοκιμάσει αρκετές μάσκες προσώπου από την συγκεκριμένη εταιρεία. Θεωρώ πως είναι από τα καλύτερα που κυκλοφορούν στην αγορά. 


Εδώ θα σας δείξω 3 μάσκες:

1. Pink clay - μάσκα με ροζ άργιλο, που καθαρίζει την επιδερμίδα και την αφήνει εξαιρετικά απαλή. Είναι ότι πρέπει για λιπαρές επιδερμίδες.




2. Aloe - μάσκα ενυδάτωσης. Έχει φρέσκο άρωμα, λεπτόρρευστη υφή και ενυδατώνει πολύ καλά την επιδερμίδα.  Ότι πρέπει για να την εφαρμόσετε αν έχετε χρόνο πριν από το μακιγιάζ σας. 




3. Sea lavender - Προαφαίρει ενυδάτωση, έχει αντιοξειδοτική δράση, καταπραείνει και θρέφει την επιδερμίδα. 




Συσκευασία:

Μπορείτε να αγοράσετε τη μάσκα που σας αρέσει σε συσκευασία των 50ml ή σε συσκευασία με 2 φακελάκια των 8 ml. Εγώ προτιμώ τα φακελάκια ( το ένα μου φτάνει για 2 χρήσεις). Οπότε μπορώ να δοκιμάζω συνέχεια διαφορετικές μάσκες.


Τιμή: 

Μάσκα σε σωληνάριο 7-8 ευρώ και σε φακελάκια περίπου στα 3 ευρώ.


Βαθμολογία:

10/10 






Open Aroma - Hair & Body Mist




Είναι ένα αρωματικό mist για σώμα και μαλλιά με άρωμα καρύδα και βανίλια. Μυρίζει απίστευτα και κρατάει αρκετή ώρα. Το είχα πάντα στη τσάντα μου και αρωματιζόμουν όλη την ώρα.... οπότε τελείωσε αρκετά γρήγορα. 

Ήταν δωράκι από την αγαπημένη μου κουμπάρα, οπότε το χρησιμοποιούσα με μεγάλη ευχαρίστηση. 


Συσκευασία: 

100ml


Τιμή:

8,50 ευρώ 


Βαθμολογία:

10/10






Sebastian Oil - Shampoo + Conditioner




Περιγραφή:


Το σαμπουάν είναι ελαφριάς σύνθεσης εμπλουτισμένο με ένα συνδυασμό ελαίων. Υπόσχεται να καθαρίσει τα μαλλιά και να προαφαίρει λάμψη και όγκο. 


Συμπέρασμα:


Επειδή το σαμπουάν και το conditioner που δοκίμασα ήταν σε ειδικό μέγεθος δεν πρόλαβα να σχηματίσω κάποια άποψη. Η συσκευασία μου έφτασε για 3 χρήσεις. Να σας πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά... Δεν μου είχε προαφαίρει κάποιο ιδιαίτερο όγκο. Λάμψη μου έδινε όπως και άλλα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει. 


Συσκευασία: 

Η κανονική συσκευασία είναι στα 250ml.


Τιμή: 

20 ευρώ


Βαθμολογία: 

4/10






Everything Mask - Josh Wood Colour




Περιγραφή:

Είναι μια μάσκα μαλλιών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αφού βάφετε τα μαλλιά σας. Κλειδώνει το χρώμα, δίνει λάμψη και ενυδατώνει τα μαλλιά. 


Συμπέρασμα:

Έχω στη κατοχή μου τη συσκευασία σε ειδικό μέγεθος και μου έφτασε για 2 χρήσεις. Δίνει αρκετή λάμψη στα μαλλιά και ενυδάτωση. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι ώσον αφορά το χρώμα. 


Συσκευασία: 

 140ml


Τιμή:

20 ευρώ


Βαθμολογία:

6/10






Αυτά προς το παρών, την  επόμενη εβδομάδα θα σας έχω τα empties μου μέρος 3, γιατί έχουν μαζευτεί αρκετές συσκευασίες που έχω τελειώσει. 


Πείτε μου στα σχόλια κορίτσια μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα? 


Και γράψτε μου ποια προϊόντα έχετε τελειώσει εσείς αυτό το καιρό?




Φιλιά πολλά,



Ιουλία



 Μπορείτε να με ακολουθήσετε στο instagram @juliakasinsta26 - προσπαθώ να είμαι πιο ενεργεί στα stories, ανεβάζω πολλά μακιγιάζ και δοκιμάζω πολλά προϊόντα σε πρώτη μετάδοση. 


Το instagram της Ελένης θα το βρείτε εδώ @elenismakeupland .
Βγάζει απίστευτες φωτογραφίες και γράφει review για τα προϊόντα που δοκιμάζει. 

Ακολουθήστε μας γιατί κάνουμε πολύ συχνά giveaway  με beauty δώρα. 



Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone 




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang