Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Catrice - Pro Slim Eyeshadow Palette - Neon Earth & Liquid Shadow Σκιές σε Υγρή Μορφή.




Γεια σας κορίτσια μου,

Στο σημερινό άρθρο σας έχω review για την παλέτα ματιών Neon Earth από την εταιρεία Catrice. Επίσης θα σας πω και τις εντυπώσεις μου για τις σκιές σε υγρή μορφή από Catrice.


Ας ξεκινήσω με την παλέτα:


Catrice - Neon Earth Palette




Συσκευασία:

Όπως αναγράφεται στην παλέτα, είναι pro slim palette. Έχει πολύ λεπτή συσκευασία και μπορείτε άνετα να την πάρετε μαζί σας σε κάποιο ταξίδι. Είναι μαγνητική και έχει καθρέπτη.




Σκιές:

Αποτελείται από 14 σκιές:

8 Matte (Desert, Gravity, Big bang, Heatwave, Wind, Cosmo, Warth, Eclipse)

2 Creamy metallics (Spark, Solar flare)

2 Satin shimmers (Lightning, Elements)

2 Duo chromes (Gold, Supernova)




Εδώ πρέπει να σας πω, πως η ποιότητα των σκιών είναι εξαιρετική. Μπορείτε να κάνετε άπειρους συνδυασμούς με αυτές τις αποχρώσεις. Άνετα μπορείτε να κάνετε ένα καθημερνό μακιγιάζ, όπως και ένα σούπερ βραδινό!

Οι σκιές μπλεντάρονται εύκολα μεταξύ τους, χωρίς να αφήνουν μπαλώματα. 

Κυκλοφορεί και ακόμα μια παλέτα αυτής της σειράς με πιο ροζ αποχρώσεις μέσα. Δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά έχω ακούσει πως η ποιότητα είναι ίδια με αυτήν εδώ. 





Είναι πολύ οικονομική παλέτα και πραγματικά πιστεύω αξίζει να την αποκτήσετε.


Τιμή:

11,50 ευρώ σε διάφορα ελληνικά eshops. 

Σας αφήνω μερικά link για να δείτε. Εγώ τη δικιά μου παλέτα την έχω πάρει από το Hondos Center. 

Παλέτα από Hondos Center - Εδώ

Παλέτα από Beauty Az - Εδώ




Liquid Shadow Waterproof - Catrice




Σε αυτό το σημείο θα σας δείξω τις σκιές σε υγρή μορφή από Catrice. Εχω στην κατοχή μου 3 αποχρώσεις όλες metallic. 

Οι οποίες είναι:

030 Fearless: μεταλλική κοραλλί απόχρωση




090 Charmed: μεταλλική ροζ απόχρωση




050 Free Spirit: μεταλλική σαμπανιζέ απόχρωση





Πως τα χρησιμοποιήται:

Τοποθετείτε μικρή ποσότητα στο καπάκι των ματιών σας και το απλώνετε ομοιόμορφα με το δάχτυλο σας ή με κάποιο πινέλο. Είναι πολύ εύκολο στη χρήση και πολύ γλήγορα μπορείτε να κάνετε ένα καθημερινό λαμπρό μακιγιάζ. 

Με βόλεψε καλύτερα να τοποθετώ τη σκιά με το δάχτυλο. Γιατί το πινέλο δεν το εφαρμόζει τόσο ομοιόμορφα όσο θα ήθελα. 




Τιμή:

Εχω αγοράσει και τα 3 από το eshop του Hondos Center και κοστίζει 4,60 ευρώ το καθένα.

Σας αφήνω link από διάφορα eshop στα οποία μπορείτε να τα βρείτε:

Beauty Az - εδώ

Aromania - εδώ 

Hondos Center: εδώ




Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά τα προϊόντα? Σας άρεσαν?



Φιλάκια πολλά,


Ιουλία






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang