Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Camouflage+ Concealer by Essence






Ξεκινάμε τον νέο μήνα με άλλο ένα concealer review! 

Πρόκειται για το πρόσφατο λανσάρισμα της αγαπημένης μας οικονομικής εταιρίας καλλυντικών ευρείας, Essence.

 Διατείνεται ότι μπορεί να καμουφλάρει έως και τατουάζ..ισχύει όμως αυτό;;

 Είναι λοιπόν ένα άκρως καλυπτικό concealer, το οποίο στη σωστή απόχρωση μπορεί με ευκολία να καλύψει τους μαύρους κύκλους και μάλιστα ακόμη και τους έντονους μαύρους κύκλους, όπως έχω εγώ!

 Εγώ έχω σκόπιμα επιλέξει την απόχρωση 50 warm toast, που έχει πορτοκαλί υποτόνους και έτσι κάνει άψογο correct των μαύρων κύκλων μου, αλλά και κάλυψη αυτών!







 Βέβαια με την απόχρωση αυτή δεν μου προσφέρω φωτεινότητα ΑΛΛΑ... όσες έχετε έντονους μαύρους κύκλους - και δώστε προσοχή στο σημείο αυτό παρακαλώ κορίτσια μου!!! - πρώτα θα εστιάζετε στην κάλυψη τους και μετά στη φωτεινότητα της περιοχής! 

Κανένα νόημα δεν έχει να «δώσετε φως» στη περιοχή όταν υπάρχουν εμφανείς οι μαύροι κύκλοι, διότι θα έχετε ένα ακόμη πιο κουρασμένο αποτέλεσμα, το οποίο θα γκριζάρει και δεν θα σας κολακεύει καθόλου, πιστέψτε με!!!

 Εγώ όταν χρησιμοποιώ το concealer αυτό, είτε σετάρω με μια banana powder, η οποία κάνει «πιο φωτεινό» το αποτέλεσμα, είτε βάζω στο τέλος ελάχιστο πιο ανοιχτό concealer (πχ το TOUCHE ÉCLAT INSTANT HIGHLIGHTER από YSL) για να δώσω το «φως» που επιθυμώ, αφού έχω κάνει την επιθυμητή μου κάλυψη!!!







 Από διάρκεια τώρα.. με μια λέξη, εξαιρετική!! 

Είναι εκεί από το πρωί έως το βράδυ χωρίς καμία αλλοίωση αρκεί να το σετάρεις με πούδρα κατά την εφαρμογή!

 Διαθέτει πολύ βολικό βουρτσάκι εφαρμογής επίσης!! 








Όσον αφορά τη τιμή νομίζω τα λόγια είναι περιττά, καθώς η Essence μας έχει συνηθίσει σε άκρως προσιτά αλλά συνάμα ποιότητα προϊόντα!! 

Για εμένα αξίζει στο έπακρον και νομίζω πως αν θες ένα καλό καλυπτικό , αλλά και οικονομικό concealer αυτό θα πρέπει να είναι η επόμενη αγορά σου!!!!





 Ελένη 

@elenismakeupland






Contact us: rozpepone@hotmail.com


Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang