Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Γυναικεία Περιοδικά Οκτωβρίου 2019 και τα δώρα τους.






Καλό μήνα κορίτσια μου!!!

Ήρθε ο Οκτώβρης και περιμένω πως και πως να φθινοπωριάσει λίγο ακόμα και να φορέσουμε τα πουλοβεράκια μας και τα μποτάκια μας.


Για να δούμε τι μας έχουν ετοιμάσει τα αγαπημένα περιοδικά μας:







1. Mirror







To ''Mirror'' κυκλοφορεί με δώρο lipstick σε διάφορες αποχρώσεις ή παλέτα contouring ή μάσκαρα από την εταιρεία Vivienne Sabo. 










Τιμή χωρίς δώρο: 1,50 ευρώ

Τιμή με δώρο: 3,40 ευρώ





2.  Miss Glitter







To ''Miss Glitter'' κυκλοφορεί με δώρο μάσκαρα από Silky Beauty και 1 κραγιόν από τη συλλογή του περιοδικού. 







Τιμή χωρίς δώρο: 1,50 ευρώ
Τιμή με δώρο: 3,90 ευρώ





3.  Elle 







To ''Elle'' κυκλοφορεί με δώρο γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ και τονωτική λοσιόν σε ειδικό μέγεθος.






Τιμή χωρίς δώρο: 3,90 ευρώ
Τιμή με δώρο: 5,90 ευρώ






4.  Celebrity






To ''Celebrity'' κυκλοφορεί με δώρο make up stick από Fabb.






Τιμή με δώρο: 4 ευρώ





5. Madame Figaro






To ''Madame Figaro'' κυκλοφορεί με δώρο κραγιόν από Yves Saint Laurent σε ειδικό μέγεθος. 







Τιμή με δώρο: 6,90 ευρώ





6.  Forma






To ''Forma'' κυκλοφορεί με δώρο DVD με ασκήσεις γυμναστικής και όργανα γυμναστικής. 






Τιμή με δώρο: 3,90 ευρώ





7. Shape



Αναμένεται.......






8. The Body






To ''The Body'' κυκλοφορεί με δώρο μολύβι κραγιόν μαζί με μολύβι χειλιών σε διάφορες αποχρώσεις. 







Τιμή με δώρο: 3,90 ευρώ








Μόλις βγουν και άλλα περιοδικά θα ανανεώνω τη λίστα μου. Θα ήθελα όμως να μου γράψετε αν θέλετε να συμπεριλάβω και κάποιο άλλο περιοδικό που σας αρέσει. Και φυσικά γράψε μου στα σχόλια ποιο περιοδικό θα αγοράσετε αυτό το μήνα. 






Φιλιά πολλά,

Ιουλία







Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone 




11 σχόλια:

  1. Εγώ αγόρασα το Elle,με το γαλάκτωμα και την λοσιόν, και πήρα κ το
    Madame figaro, αλλά δεν πήρα το κραγιόν,το έχω ξανά πάρει, το βρήκα με μια κρέμα ματιών απο LANCOME, 5 ml, πολύ μικρή, δεν τα δοκίμασα ακόμα, χθές τα αγόρασα. Η κρέμα είναι η ADVANCED -GENIFIQUE YEUX.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σου :))) Να τα χαρείς τα δωράκια :))) και περιμένουμε εντυπώσεις ;)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Το madame Figaro με το δώρο έχει 6.90

      Διαγραφή
    2. Μπορεί ανάλογα το τι δωράκι έχει μέσα να διαφέρει και η τιμή. :))))

      Διαγραφή
    3. Έτσι είναι, εγώ το πήρα 4.50e το madame Figaro με αυτό το δώρο.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξερει κανεις να μου πει αν το κραγιον απο το περιοδικο Madame Figaro βγαινει σε κοκκινο οπως δειχνει η εχει αλλο χρωμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα .Μόνο σε κόκκινο βγαίνει. Επίσης το Elle κυκλοφορεί και με κραγιόν Μπόμπι Μπράουν σε κόκκινο χρώμα,(τα εχω πάρει και τα 2)σχετικά σκούρο και με κραγιόν Έρρε ντούε ,νομίζω ποιο ροζουλι χρώματα.

      Διαγραφή
  5. Εγώ πήρα αν και καθυστερημένα εντελώς τυχαία το body με το μολυβι χειλιων cooper rose και το κραγιόν no 14 και είναι εκπληκτικά πραγματικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang