Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Sophx Make Up Revolution Palette Review




Γεια σας κορίτσια μου, ελπίζω να είστε όλες καλά. 

Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να σας μιλήσω για τη αγαπημένη μου παλέτα από dragstore προϊόντα.
Δεν μπορεί να είναι καμία άλλη από τη παλέτα ματιών της Make up Revolution σε συνεργασία με τη YouTuber Sophie X

Αναφέρομαι στην πρώτη παλέτα που κυκλοφόρησε, γιατί είναι καθ οδόν στη συλλογή μου και η δεύτερη παλέτα της αγαπημένης Sophie... ;)


Η παλέτα αποτελείται από 24 σκιές , 10 φανταστικά shimmers και 14 ματ αποχρώσεις.


Ένα μεγάλο συν είναι ότι μπορείς να δημιουργήσεις πολλά διαφορετικά look, από ένα απαλό, καθημερινό μακιγιάζ μέχρι και το πιο extriem βραδινό.




Συσκευασία

Η συσκευασία απ' ότι διάβασα είναι έμπνευση της ίδια της Sophie. Η χάρτινη εξωτερική συσκευασία είναι απλή, γλυκιά και τόσο κοριτσίστικη ( τη λατρεύω! Φυσικά και την έχω κρατήσει...)

Η ίδια η συσκευασία της παλέτας είναι nude ( ενδέχεται να λερωθεί εύκολα , ειδικά στο εσωτερικό χώρο ανάμεσα στις σκιές) .

Επίσης έχει ένα μεγάλο καθρέφτη στο μέγεθος της παλέτας 
(πράγμα πολύ θετικό!)




Σκιές



Πρώτη σειρά από πάνω προς τα κάτω :

Penguin, Pancakes, Fairy lights, Pink champagne, Iced coffee, Cuppa tea

Η πρώτη σειρά της παλέτας είναι πολύ ανοιχτές αποχρώσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για βάση, για highlighter και ως transition σκιά.

Μου αρέσει να χρησιμοποιώ την απόχρωση Fairy lights στην εσωτερική γωνία του ματιού, ακόμα και αν το τοποθετήσεις στο κέντρο δειχτεί απλά υπέροχο!



Στη δεύτερη σειρά προς τα κάτω έχουμε:

Grow old, Sparks fly, Smokey bronze, Mixed berries, Tiramisu, Preaches

Τα τρία πρώτα είναι χρυσά shimmer ( έχουν πολύ καλή απόδοση και με στεγνό πινέλο!) .
 Η τέταρτη απόχρωση είναι μοβ shimmer ( γράφει και αυτό πολύ ωραία, απλά ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει σε κάποιο μακιγιάζ...) 

Τα δύο τελευταία είναι πολύ καλές αποχρώσεις για μεταβατική σκιά.



Η τρίτη σειρά από πάνω είναι:

Cloudberry, Pumpkin, Pine Tree, Petrol, Pug, Danger

Η αποχρωσεις Pune Tree και Petrol είναι από τις αγαπημένες μου .



Η τελευταία σειρά αποτελείτε από:

Strawberry sweets, Festive flame, Copper coin, Mug cake, Rosewood, Nightmare

Οι πρώτες τρεις αποχρώσεις είναι ότι πρέπει για να φτιάξετε ένα roze gold smokey.
 Οι υπόλοιπες τρεις είναι έντονες σκούρες αποχρώσεις για να δώσετε βάθος και ένταση στο μακιγιάζ σας.




Ανακεφαλαίωση

Όπως σας ανέφερα και πριν αυτή είναι από τις αγαπημένες μου παλέτες. Κατά τη γνώμη μου τα συνδυάζει όλα. Εκπληκτική ποιότητα για τη τιμή της, soft και κρεμώδεις σκιές που αναμειγνύονται εκπληκτικά μεταξύ τους και πολύ καλά διάρκεια.





Είναι η παλέτα που πήρα μαζί μου στις διακοπές!

Επίσης είναι σημαντικό να αναφέρω πως είναι Vegan friendly και Cruelty free.

Μπορείτε να της αγοράσετε από πολλά site και νομίζω πως υπάρχει και στα Hontos Center

Η τιμή αλλάζει ανά κατάστημα, είναι γύρο στα 14 ευρώ.




Αξιολόγηση: 9/10





Αν την έχετε δοκιμάσει ή αν θέλετε να την έχετε στη συλλογή σας θα χαρούμε πολύ να μάθουμε τη γνώμη σας ;)))


Φιλιά πολλά ,


Ιουλία




Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone

4 σχόλια:

  1. Την έχω και εγώ και είναι απλά καταπληκτική παλέτα. Έχει και θερμές και ψυχρές αποχρώσεις. Μπορείς να κάνεις κάτι καθημερινό αλλά και κάτι πιο ιδιαίτερο. Σαν σκιές γράφουν καταπληκτικά, αναμειγνύονται με τεράστια ευκολία και έχουν διάρκεια. Είναι μία παλέτα που αξίζει τα χρήματά της (ίσως και περισσότερα)! Αν θες να διαβάσεις τη γνώμη και για την 2η παλέτα σκιών που κυκλοφόρησαν, καθώς και για άλλα προϊόντα της Revolution μπορείς να μπεις εδώ omorfiakeue3ia.blogspot.com/2018/08/revolution.html <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το είπες, αξίζει τα χρήματα της και με το παραπάνω! Βεβαίως θα διαβάσω και το δικό σου άρθρο, είμαι σίγουρη θα είναι πολύ ενδιαφέρων!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραία παλέτα,την έχω ξεχωρίσει και την έχω βάλει στο μάτι!Υπέροχο post κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ :))) Είναι φοβερή παλέτα για τα λεφτά της!!!

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang