Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Βαθύς Καθαρισμός Προσώπου! Η Εμπειρία Μου!






Γειά σας κορίτσια..

Όπως διαπίστωσα από μια πρόσφατη δημοσκόπηση μου στο αγαπημένο μας instagram το θέμα «Βαθύς καθαρισμός» σας ενδιαφέρει ιδιαιτέρως! Οπότε είπα να μοιραστώ μαζί σας την πρόσφατη μου εμπειρία.


Για αρχή να σας ‘’προειδοποιήσω’’ πως ακολουθεί ένα μικρό storytime. 

Πάμε λοιπόν λίγο πίσω στον χρόνο, στο καλοκαιράκι και πιο συγκεκριμένα στον Αύγουστο που μας πέρασε. Ο Αύγουστος είναι ο γενέθλιος μου μήνας (λιονταρίνα βλέπετε) οπότε οι φίλες μου αποφάσισαν -εν αγνοία μου φυσικά- να μου κάνουν ένα ξεχωριστό δώρο!! Καλά το καταλάβατε.. μια πλήρη περιποίηση προσώπου με βαθύ καθαρισμό (μα δεν έχω τις πιο τέλειες φίλες..)

Έρχομαι λοιπόν σε επαφή με την αισθητικό με την οποία μου κανόνισαν το δώρο μου, τη Γωγώ. Η Γωγώ είναι από τα άτομα που από τα πρώτα λεπτά επικοινωνίας μαζί της θα τη συμπαθήσεις. Ευγενική, πρόσχαρη και τόσο εξυπηρετική. Ένιωσα εξ’ αρχής πως η όλη μας επαφή θα πήγαινε πολύ καλά. 


Και κάπως έτσι γνωρίζω τη Γωγώ από κοντά πλέον και απλά επιβεβαιώνεται στο έπακρον η πρώτη μου εντύπωση για αυτή, την οποία σας έχω παραθέσει παραπάνω. 


Το πρώτο βήμα είναι ο καθαρισμός της επιδερμίδας με γαλάκτωμα, ώστε να απομακρυνθούν πλήρως οι επιφανειακές ακαθαρσίες ή το μακιγιάζ. Στη συνέχεια σε καθαρό πρόσωπο και μετά την τοποθέτηση μιας ειδικής κρέμα διενεργείται (με τη χρήση ειδικού μηχανήματος, το οποίο ονομάζεται σπάτουλα υπερήχων) ένα είδος δερμοαπόξεσης.

Σε δεύτερη φάση περνάμε στη χρήση του βαπέρ. Το βαπέρ είναι ένα μηχάνημα εκπομπής ατμού προς το πρόσωπο, ώστε να ‘’ανοίξουν’’ οι πόροι και να γίνει η σωστή προετοιμασία για την διεξαγωγή του σμήγματος.

Και τώρα αρχίζει το καλό...πιέσεις, πιέσεις και ξανά πιέσεις! Η αισθητικός ασκεί έντονες πιέσεις (ε για να πούμε την αλήθεια κορίτσια πονάει κάπως.. αλλά μπρος στα κάλλη..) σε όλο το πρόσωπο, ώστε να αποβληθεί το σμήγμα από τους πόρους μας. Η διαδικασία αυτή διαρκεί κατά μέσο όρο περί τη 1 ώρα, ανάλογα με το φορτίο σμήγματος που φέρετε, το τύπο δέρματος και το πόσο ‘’συνεργάσιμο’’ είναι το δέρμα σας. Διότι π.χ. είναι πιθανό σε κάποια περιοχή να χρειαστεί να ξανά περάσετε για λίγα λεπτά με το βαπέρ.

Αφού τελειώσετε με τις πιέσεις, που είναι και το μόνο κάπως δύσκολο/ άβολο κομμάτι, περνάμε στο πραγματικό beaute. Πρώτα εφαρμόζει μια λεπτή στρώση καμφορά και στη συνέχεια περνά όλη την επιδερμίδα του προσώπου με τη συσκευή υψίσυχνων, ώστε να κατευνάσει τη κοκκινίλα (ε μετά από τόσες πιέσεις που μας κάνει είναι λογική η κοκκινίλα). Το αμέσως επόμενο στάδιο είναι η εφαρμογή  δύο ειδικών μασκών. Οι οποίες έχουν καταπραϋντική και αντιβακτηριακή ιδιότητα η μια και καλμαντική (δηλαδή μειώνει τους ερεθισμούς και τις κοκκινίλες) ιδιότητα η άλλη.

Τέλος, αφού αφαιρεθούν και οι μάσκες τοποθετεί στο πρόσωπο κρέμα bepanthol η οποία ενισχύει την επούλωση του δέρματος, τοπικά στα σπυράκια καμφορά και είσαι έτοιμη!!

Φυσικά επειδή μιλάμε για μια έντονα παρεμβατική διαδικασία ομορφιάς και όχι για έναν απλό επιφανειακό καθαρισμό, θα πρέπει μετά για τις 3 επόμενες μέρες να είστε προσεκτικές και να ακολουθήσετε κάποιες συγκεκριμένες, απλές και εύκολες οδηγίες περιποίηση της επιδερμίδας σας. Φυσικά η Γωγώ μου εξήγησε ενδελεχώς το τι έπρεπε να κάνω. Καθώς επίσης μου τις έστειλε και σε ηλεκτρονική μορφή, ώστε να μην έχω τον κίνδυνο να ξεχάσω κάτι.

Τώρα ξέρω πως αυτό που περιμένετε είναι να σας πω για το αποτέλεσμα και πώς μου φάνηκε το δέρμα μου μετά από όλη αυτή τη διαδικασία.
Δεν έχω λόγια! Την ίδια κιόλας στιγμή μετά το βαθύ καθαρισμό, αλλά ιδίως μετά και τις 3 επόμενες μέρες περιποίησης βλέπεις ένα άλλο πρόσωπο στην κυριολεξία και λες πως τελικά άξιζε τόσο το 4ώρο (είναι περίπου ο χρόνος της όλης διαδικασίας) όσο και ο ‘’πόνος’’ των πιέσεων, αλλά και τα χρήματα που διαθέτεις. 

Ένιωσα το δέρμα μου πραγματικά καθαρό, χωρίς ίχνος μαύρων στιγμάτων, λαμπερό και λείο. Ενώ αξίζει να σας αναφέρω πως μετά το βαθύ καθαρισμό το μακιγιάζ ‘’στρώνει’’ στο δέρμα μου καλύτερα από ποτέ, χωρίς να έχω αλλάξει κάποιο προϊόν.

Ελπίζω να μπόρεσα να σας κατατοπίσω κάπως επί του θέματος. 
Αν έχετε άλλες απορίες ή για ότι ξέχασα αφήστε μου σχόλια κάτω να τα συζητήσουμε!!







Η Αισθητικός μου : Γωγώ Μπόγρη

Μπορείτε να την βρείτε
Instagram: gogobogri






Πολλά φιλία
Ελένη




Υγ. Η συνιστώμενη συχνότητα πραγματοποίησης βαθύ καθαρισμού ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο δέρματος σας. Για λιπαρά/ μικτά δέρματα συστήνεται να πραγματοποιείται 3-4 το χρόνο, για κανονικά 2, ενώ για ξηρά μόνο 1 φορά το χρόνο.






Contact us: rozpepone@hotmail.com

Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone

3 σχόλια:

  1. Υπέροχη η περιγραφή της εμπειρίας σου κορίτσι μου!Τώρα που το σκέφτομαι κι'γω πρέπει να κανονίσω ένα καθαρισμό,δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρομερο αρθρο και πολυ συμβουλευτικο! εγω εμπιστευομαι παρα πολυ αυτο εδω το κεντρο αιασθητικης www.christies-adc.gr/ να ξερετε ειναι πολυ καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για τον καθαρισμό προσώπου μου επιλέγω προιόντα με φυσικά συστατικά από εδώ https://isisters.gr/ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang