Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Review Time - Pupa Milano Foundation





Γεια σας πεπονακια μου,

Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τη γνώμη μου για 3  foundation από Pupa Milano.
Όλα ξεκίνησαν όταν μου ήρθε ένα ενημερωτικό e-mail από το ηλεκτρονικό κατάστημα Brands Galaxy για προσφορές έως και 70% στα καλλυντικά Pupa Milano και άλλα....

Δεν έχασα το χρόνο μου και έκανα αμέσως την παραγγελία μου...Είχα ξαναπάρει στο παρελθόν ένα make up της ίδιας εταιρείας και μου άρεσε πολύ, γι' αυτό ήθελα να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα.

Αγόρασα λοιπόν 3 διαφορετικά foundation για να επιλέξω αυτό που θα μου ταιριάζει.

Δεν θέλω να ξεχωρίσω τα πλεονεκτιματα και τα  μειονεκτιματα γι' αυτά τα προϊόντα, θα αναφέρω πράγματα που έχω διαπιστώσει μετά από 2 μήνες δοκιμή και τα συμπεράσματα δικά σας.




1. Pupa - Active Light


  • Η συσκευασία είναι πολύ ανθεκτική και ακριβή, σε γυάλινη φιάλη και βολική αντλία.
  • Προσφέρει ελαφριά προς μεσαία κάλυψη
  • Η σύσταση του είναι αρκετά υγρή, θα χρειαστεί να ανακινήσετε λίγο τη συσκευασία πριν την εφαρμογή.
  • Εφαρμόζεται πολύ εύκολα με πινέλο, με σφουγγαράκι, ακόμα και με τα δάχτυλα.
  • Αφήνει ελαφριά και υγιή λάμψη στην επιδερμίδα 
  • Έχει SPF10, το οποίο δεν είναι τόσο υψηλό για την καθημερινή χρήση, αλλά για μια βραδινή έξοδο είναι ότι πρέπει ( τα πάει καλά με τις κάμερες και το φλας...)
  • Είναι OIL FREE ( πολύ θετικό για τις κοπέλες που έχουν λιπαρή και μικτή επιδερμίδα), αφήνει μια φυσική λάμψη, χωρίς να φαίνεται λιπαρό. Εαν θέλετε μια τελείως ματ όψη θα σας συμβούλευα να βάλετε από πάνω πούδρα.
  • Οξειδώνεται...
  • Υπάρχουν 14 αποχρώσεις στην αγορά ( έχω στην κατοχή μου τη 010 Porcelain
  • Παραμένει για περισσότερο από 6 ώρες χωρίς να σπάσει, αλλά αρχίζει να βγάζει λιπαρότητα στο σημείο Τ. Συνήθως μετά από 8 ώρες αρχίζει και σπάει γύρο από τη περιοχή της μύτης.
  • Η αρχική τιμή γι' αυτό το foundation είναι 25 ευρώ και το αγόρασα με έκπτωση 7,50 ευρώ.


Αξιολόγηση: 7/10



2. Pupa - Made to Last


  • Η συσκευασία είναι γυάλινη και ματ, όπως και στο προηγούμενο foundation με βολική αντλία.
  • Προσφέρει μέτρια κάλυψη με απολύτως ματ τελείωμα.
  • Αναδεικνύει τους πόρους μου και τις λεπτές γραμμές ( στο δικό μου πρόσωπο πάντα)
  • Η σύσταση του είναι υγρή ( όχι όσο το foundation από πάνω) αλλά θα χρειαστεί και πάλι ένα καλό ανακάτεμα.
  • Δεν απλώνετε τόσο καλά με το πινέλο ( αφήνει γραμμές), με σφουγγαράκι είναι πολύ καλύτερο.
  • Πριν την εφαρμογή καλό είναι να ενυδατώσετε πολύ καλά την επιδερμίδα σας ( διαφορετικα δεν θα στρώσει καλά το προϊόν και φαίνονται ακόμα και μικρές ριτιδουλες που δεν έχετε).
  • Είναι OIL FREE 
  • Θα ταιριάξει σε κοπέλες με λιπαρή επιδερμίδα. Όσες από σας έχετε ξηρή...καλύτερα να το αποφύγετε...
  • Δεν οξειδώνεται...
  • Έχει SPF10 
  • Κρατάει σταθερό για 6 ώρες μετά αρχίζει και σπάει στην περιοχή γύρο από τη μύτη. Δεν μου βγάζει λιπαρότητα. 
  • Στα συστατικά στην τρίτη θέση βρίσκετε το talk.
  • Απ ότι είδα υπάρχουν 6 αποχρώσεις ( έχω την 010 Porcelain)
  • Η αρχική τιμή είναι περίπου 23 ευρώ και το αγόρασα με έκπτωση 7,50 ευρώ.


Αξιολόγηση: 5/10



3. Pupa - Foundotinta Antitraccia



  • Η συσκευασία είναι γυάλινη και ματ, περιέχει αντλία.
  • Προσφέρει μέτρια κάλυψη.
  • Έχει υγρή η σύσταση του, πριν την εφαρμογή θα χρειαστεί να το ανακατέψετε.
  • Εφαρμόζετε το ίδιο καλά με πινέλο ( για μεγαλύτερη κάλυψη)  και σφουγγαράκι ( για πιο φυσικό αποτέλεσμα).
  • Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους της επιδερμίδας ( πιστεύω θα αρέσει περισσότερο σε κοπέλες που έχουν ξηρή και μικτή επιδερμίδα)
  •  Οξειδώνεται...
  • Έχει SPF 15
  • Έχει διάρκεια 6 ώρες και μετά αρχίζει και σπάει σιγά σιγά ( στην περίεργη περιοχή γύρο από τη μύτη) και βγάζει λιπαρότητα. 
  • Αν δεν κάνω λάθος βγαίνει σε 6 αποχρώσεις ( έχω στην κατοχή μου το νούμερο 010 Nude και 020 Light Beige)
  • Η τιμή είναι περίπου 25 ευρώ και το αγόρασα με έκπτωση 7,50 ευρώ.


Αξιολόγηση: 7/10






Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα foundation?







Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone





1 σχόλια:

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang