Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Καλοκαιρινή Περιποίηση Επιδερμίδας με Ένα Προϊόν!! Γίνεται;;



Βρισκόμαστε στο pic του καλοκαιριού όπου όλοι/όλες λίγο πολύ κάνουμε τις βουτιές μας ή ακόμα καλύτερα κάνουμε τις διακοπές μας! Αυτό ακριβώς έχοντας κατά νου και εγώ είπα να σου γράψω για το ποιό προϊόν είναι το must για εμένα και δεν πρέπει να λείψει από το νεσεσέρ σου!


Και καλά θα αναρωτηθείς (όπως και η Ιουλία!) βρε Ελένη θές να μου πείς πως όλο μου το καλοκαίρι θα χρειαστώ μόνο ΕΝΑ προϊόν; ε με δουλεύεις;;

Κι όμως σου λέω ακριβώς αυτό!

Για την περιποίηση σου φέτος θα χρειαστείς ΈΝΑ μονάχα προϊόν φίλη μου!!

Για πάμε να στο «συστήσω»...

Είναι το Refreshing Botanical Jelly από τη σειρά Skin Active της Garnier.


Και τι είναι δαύτο θα απορείς ακόμη..

 Λοιπόν είναι ένα διάφανο τζέλ το οποίο περιλαμβάνει 96% συστατικά φυσικής προέλευσης και έχει ως βασικό συστατικό την αλόη (οργανική). Το τζέλ αυτό είναι κατάλληλο για 3 χρήσεις παρακαλώ(+1 από εμένα που θα σου αποκαλύψω παρακάτω..σε κρατάω σε αγωνία xD).

1. Ώς κρέμα ημέρας
2. Ώς κρέμα νύχτας
3. Ώς ενυδατική και επανορθωτική μάσκα.


Νομίζω τώρα αρχίζεις και καταλαβαίνεις γιατί σου έλεγα πως με ένα προϊόν και μόνο θα είσαι καλυμμένη. Όσον αφορά την σύνθεση του εκεί είναι που απλά δεν έχω λόγια! Όπως σου είπα και παραπάνω είναι gel. Όμως είναι τόσο ανάλαφρο που πραγματικά είναι σαν νερό! Ακριβώς χάρη σε αυτή του την υφή δεν αφήνει ούτε ίχνος λιπαρότητας, ενώ αν και τόσο ανάλαφρο ενυδατώνει εξαιρετικά το δέρμα.

Στο σημείο αυτό θέλω να σου θυμίσω την αλόη την οποία περιέχει καθιστώντας το ένα πρώτης τάξεως after sun (ορίστε και η +1 χρήση που σου έλεγα). Το έχω εφαρμόσει μετά από 2 και ώρες ηλιοθεραπείας (ναι ναι ψήνομαι για τα καλά) όπου το δέρμα μου όπως ήταν και λογικό είχε αφυδατωθεί μερικώς και το αναζωογόνησε. Και πρόσεχε! Γράφω το δέρμα μου και όχι το πρόσωπο μου. Γιατί ναι το έβαλα και στο σώμα ως after sun, καθώς είχα ξεχάσει να πάρω και τι να σου πω.. διαφορά καμιά!! Έκανε εξίσου εξαιρετική δουλειά και στο σώμα (η ποσότητα του στο επιτρέπει άνετα, καθώς η συσκευασία είναι 150ml οπότε check και το σώμα με το ίδιο προϊόν!!) Μυρίζει πολύ διακριτικά κάτι ανάμεσα σε φρεσκάδα της φύσης/λουλουδιών και αλόη.


Το καλύτερο όμως στο κράτησα φυσικά για το τέλος! Η τιμή του..θα το βρείς σε καταστήματα καλλυντικών (εγώ το πήρα απο Hondos Center) στα 6€ περίπου που είναι φοβερη τιμή για αυτή τη ποσότητα και για ένα τόσο πολυχρηστικό προϊόν. Όμως σαν να μην έφτανε αυτό συχνά το βάζουν με -30% (όπως το βρήκα και εγώ) οπότε θα το βρεις περίπου στα 4€.
P.S. Λειτουργεί εξαιρετικά τώρα το καλοκαίρι και ως βάση για το μακιγιάζ σου. Πάντα όμως ως απλή βάση ενυδάτωσης όχι για στοχευμένες δράσεις όπως πχ. μείωση πόρων διότι για αυτά θες και στοχευμένα προϊόντα.







Πες μου στα σχόλια πώς σου φαίνεται και αν θα το δοκίμαζες ή ιδίως αν ήδη το έχεις δοκιμάσει ποια είναι η γνώμη σου!





 Φιλάκια πολλά!!

Ελένη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang