Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Οικονομικά προϊόντα για τα φρύδια - Review - Essence - MUA - Golden Rose



Κορίτσια μου γεια σας,

Σε αυτό το άρθρο θα σας μιλήσω για ένα πονεμένο θέμα....μακιγιάζ φρυδιών...

Το μακιγιάζ των φρυδιών μου εχει γίνει κλασική καθημερινή συνήθεια μου τα 5 (περίπου) τελευταία χρόνια. Πλέον δεν μπορώ να φανταστώ το μακιγιάζ μου χωρίς καλοσχηματισμένα φρύδια.
Πιστεύω οι περισσότερες θα συμφωνήσετε μαζί μου.



Μπορεί να μην βάλω κραγιόν, μπορεί να μη βάλω σκιά ..αλλά το φρύδι - φρύδι!
Όπως καταλάβατε από τον τίτλο του άρθρου θα μιλήσω για τα  οικονομικά προϊόντα φρυδιών που έχω δοκιμάσει.
Κάποια έχω αγαπήσει, κάποια άλλα απλά δεν μου ταίριαξαν...




1. Essence Eyebrow gel colour & shape

Τζελ φρυδιών για χρώμα και σχήμα, που υπόσχεται να σχηματίσει και να αναδείξει τα φρύδια σας αφήνονταν πίσω του ευχάριστο φινίρισμα σε μορφή σκόνης και αποτέλεσμα μεγάλης διάρκειας.

Βγαίνει σε 2 αποχρώσεις: 01 Brown και 02 blonde .

Ingrediens:

CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, TALC, C12-15 ALKYL BENZOATE, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, POLYETHYLENE, SILICA, HYDROGENATED CASTOR OIL, MICA, ISODODECANE, ISOPROPYL MYRISTATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Έχω χρησιμοποιήσει το τζελ σε 02 blonde απόχρωση και μαζί ως σετακι αγόρασα το eyebrow brush ( ένα γωνιακό πινελάκι φρυδιών ιδανικό για εφαρμογή του τζελ). Η αλήθεια είναι το πινελακι είναι τέλειο και πολύ οικονομικό!

Όσον αφορά το τζελ.... 

Τα θετικά: 

  • η συσκευασία,
  • πουδρενια υφή

Τα αρνητικά: 

  • Εφαρμόζεται πολύ δύσκολα στα φρύδια, 
  • δεν έχει καλή απόδοση (σχεδίων μηδαμινή) 
  • και νομίζω μου έχει στεγνώσει κιόλας χωρίς καλά καλά να το χρησιμοποιησω.
Τιμή: 3,80 ευρω

Αξιολόγηση: 2/10




2. Mua Luxe Power Brow Sculpting Gel Mid Brown




Το δεύτερο προϊόν είναι και αυτό σε μορφή τζελ, αυτή τη φορά από MUA.

Μου άρεσε πολύ περισσότερο από το προηγούμενο. Έρχεται σε συσκευασία 2,20 γραμμαρίων και περιέχει μικρό πινελακι. Υπάρχουν στη σειρά 6 αποχρώσεις για να διαλέξετε αυτή που σας ταιριάζει. 
Όταν το αγόρασα δυστυχώς έκανα λαθος στην απόχρωση...Mid Brown αποδείχτηκε πολύ κοκκινωπή για μένα. 

Τα θετικά: 

  • Η συσκευασία είναι τέλεια, μου θυμίζει πολύ την πομάδα από τη L'Oréal. (Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικό review στο blog Thinking Out Loud by Mara)

  • Το ενσωματωμένο πινελακι είναι πολύ μικρό, αλλά μπορείτε να το γυρίσετε ανάποδα όπως στη φωτογραφία και θα σας βολέψει καλύτερα στην εφαρμογή του. 

  • Το τζελ τοποθετείτε εύκολα με το δικό του πινελακι, στεγνώνει γρήγορα (οπότε πρέπει να δουλέψετε γρήγορα...) .

  • Μένει στη θέση του για πολλές ώρες και φεύγει μόνο με καλό ντεμακιγιάζ με λαδάκι και νερό micellar.


Τα αρνητικά:


  • Δεν πέτυχα την απόχρωση....

Ingredients:

Cyclopentasiloxane, Polyisobutene, Isododecane, Polyethylene, Isododecane (and) Isobutylmethacrylate/Bis-Hydroxypropyl Dimethicone Acrylate Copolymer, Paraffin, Ozokerite, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Silica, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, [+/- CI 77019, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499]

Γενικά αποφεύγω να χρησιμοποιώ τζελ , προτιμώ μολύβι για ένα φυσικό και ελαφρύ αποτέλεσμα. Το προϊόν αυτό είναι ιδανικό για να σχεδιάσετε εξολοκλήρου τα φρύδια σας (εμένα είναι αρκετά πυκνά οπότε μου είναι περιττό). 

Τιμή: 6,50 ευρώ

Αξιολόγηση: 6/10



3. Essence - Superlast 24h eyebrow pomade pencil - waterproof

Αυτό είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα για τα φρύδια.
Είναι ένα μηχανικό μολύβι, πολύ μαλακό και εύκολο στη χρήση του.

Βγαίνει σε 3 αποχρώσεις: 10 blonde, 20 brown, 30 dark brown.

Έχω στη κατοχή μου το 10 blonde.


Τα θετικά: 

  • Ωραία συσκευασία με ενσωματωμένο πινέλο σιλικόνης και ξύστρα.
  • Είναι σταθερό για πολλές ώρες και αφαιρείτε εύκολα με προϊόντα ντεμακιγιαζ. 
  • Πολύ φυσικό αποτέλεσμα.
  • Είναι πολύ οικονομικό.

Τα αρνητικά:

  • δεν είναι κατάλληλο προϊόν για να δημιουργήσετε από την αρχή τα φρύδια σας.

Ingredients: 

CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), CYCLOPENTASILOXANE, SYNTHETIC BEESWAX, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, MYRISTYL LACTATE, TOCOPHEROL, MYRISTYL ALCOHOL, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, MAGNESIUM SILICATE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)

Τιμή: 2,50 ευρώ

Αξιολόγηση 7/10



4.  Essence - Eyebrow designer




Αυτό το προϊόν με έχει απογοητεύσει περισσότερο απ' όλα. 
Γιατί?
Γιατί δεν κάνει τίποτα. Τι το τοποθετείς τι δεν το τοποθετείς ... Είναι το ίδιο! 

Σε αυτή τη σειρά υπάρχουν 8 αποχρωσεις, από το σκούρο καφέ μέχρι πολύ πολύ ανοιχτό. 
Αγόρασα και δεν το δοκίμασα στο κατάστημα ( γιατί δεν υπάρχουν τεστερ...) την απόχρωση 05 soft blonde. 

Δεν ξέρω αν το ίδιο ισχύει και για τις άλλες αποχρώσεις, καθώς δεν τα έχω δοκιμάσει. 







Τα θετικά:

  •  υπάρχουν???!
Ναι υπάρχει ένα... Είναι πολύ οικονομικό.

Τα αρνητικά: 

  • δεν κάνει τίποτα απολύτως, ούτε στα swatch δεν φαίνεται η απόδοση...

Ingredients:

C10-18 TRIGLYCERIDES, MICA, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, HYDROGENATED COTTONSEED OIL, TALC, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Τιμή: 1,90 ευρώ 

Αξιολόγηση: 0/10



5. Essence - Make Me Brow Τζελ μάσκαρα φρυδιών


 Το προϊόν αυτό υπόσχεται 3 σε 1 αποτελέσματα... Χρώμα, πυκνότητα και σχήμα.

Αγόρασα την απόχρωση 01 blondy brows, υπάρχει και άλλη μία 02 browny brows.

Τα θετικά: 

  • H συσκευασία είναι πολύ βολική με μικρό βουρτσάκι (είναι λίγο πιο μεγάλοo από αυτό της benefit) 
  • Η μάσκαρα περιέχει μικρές ίνες που γεμίζουν τα ανεπιθύμητα κενά .
  • Αν έχεις ατίθασα φρύδια, αυτή η μάσκαρα θα τα κρατήσει όλη μέρα εκεί που τα θέλεις. 
  • Αφαιρείτε εύκολα με προϊόντα ντεμακιγιάζ.
  • Είναι πολύ οικονομικό

Τα αρνητικά:  

  • χμμμμμμμ δεν έχω σκεφτεί κάτι. Το έχω λατρέψει!

Ingredients: 

AQUA (WATER), ALCOHOL DENAT., VP/VA COPOLYMER, GLYCERIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, NYLON-6, DISODIUM EDTA, GALACTOARABINAN, TROPOLONE, SODIUM HYDROXIDE, MICA, SILICA, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Τιμή: 3 ευρώ 

Αξιολόγηση: 7/10



6. Dream Eyebrow Pencil Golden Rose


Και αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου μολύβια. Η σειρά αποτελείται από 9 αποχρώσεις.
Έχω στην κατοχή  μου την απόχρωση νούμερο 306.

Τα θετικά: 

  • δίνει φυσικό αποτέλεσμα
  • εύκολο στη χρήση του
  • έχει διάρκεια
  • πολύ οικονομικό

Τα αρνητικά: 

  • Τελειώνει γρήγορα, είναι πολύ μαλακό μολυβί... όποτε πριν από κάθε χρήση πρέπει να το ξυσετε. 

Τιμή: 2,20 ευρώ

Αξιολόγηση: 6/10 ευρώ








Πείτε μας στα σχόλια εάν έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά τα προϊόντα και αν σας άρεσαν?



Φιλάκια πολλά,

Ιουλία




Contact us: rozpepone@hotmail.com

Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang