Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

Review Time-L'oreal Pure Clay cleanser με Άργιλο και Ευκάλυπτο

 Καλησπέρα πεπονάκι!!!

Μπορεί να λατρεύω το καλοκαίρι αλλά δεν θα σου κρύψω πώς αυτός ο καύσωνας με είχει διαλύσει φέτος. Είμαι λοιπόν στη βεράντα μου παρέα με τον παγωμένο μου καφέ και σκέφτηκα πώς στο πρώτο post του φθινωπόρου (ημερολογιακά τουλάχιστον) θα ήθελα να μιλήσουμε για περιποιήση μιας και τον τελευταίο καιρό δεν το έχω πολύ θίξει το θέμα αυτό.

Με τον καύσωνα που λές ομολογώ πώς δεν πολύ βάφομαι/βαφόμουν,ιδίως το πρωί, οπότε θέλω να βοηθήσω το δέρμα μου να δείχνει όσο το δυνατόν καλύτερο φυσικά, χωρίς να πρέπει να προβώ στη χρήση κάποιου foundation. Για το λόγο αυτό
τον τελευταίο μήνα (Αύγουστο) έδωσα έμφαση στη περιποίηση λίιιγοοο παραπάνω και φυσικά ήθελα να μοιραστώ μαζί σου το προιόν το οποίο ξεχώρισα και έχει αποτελέσει βάλσαμό για την λιπαρή (έχει σημασία!!!) επιδερμίδα μου.

Αναφαίρομαι στο καθαριστικό προσώπου απο την εταιρία L'oreal και τη σειρά Pure Clay. Διατείθενται στην αγορά σε τρείς διαφορετικές εκδοχές με άργιλο διαφορετικής δράσης κάθεμία, ώστε να καλύπτεί την κάθε ανάγκη ανάλογα με τον τύπο δέρματος στον οποίο ανήκεις. Εγώ επείδη όπως σου είπα παραπάνω (αλλά και σε πολλά άλλα μου ποστ) ανήκω στην κατηγορία της λιπαρής (και ιδίως το καλοκαίρι πολύυυ λιπαρής)επιδερμίδας οπότε επέλεξα την πράσινη εκδοχή η οποία περιέχει 3 είδη αργίλου και ευκάλυπτο.




Είναι ένα καθαριστικό προσώπου κατάλληλο για καθημερινή χρήση το οπόιο υπόσχεται πιο καθαρή και φρέσκια επιδερμίδα και κυρίως απόλυτα ματ αποτέλεσμα. Πραγματικά είναι απο τις λίγες φορές που όπως ακριβώς το ακούς (στη προκειμένη το διαβάζεις..) αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα έχεις!  

Προσφέρει ήπια καθαριστική δράση, διαθέτει ελαφρία-δροσερή σύσταση η οποία τη καθιστά εξαιρετικά ευχάριστη στην εφαρμογή και το σημαντικότερο σου χαρίζει απόλυτα (μα απόλυτα!!!) ματ αποτέλεσμα.

Η μυρωδία της είναι ελαφρώς έντονη αλλά καθόλου δυσάρεστη (τουλάχιστον σε εμένα)κυρίως λόγω του ευκάλυπτου. 

 
Σημαντικό είναι πώς θα πρέπει να αποφευχθεί η περιοχή των ματιών κατά τη χρήση και πώς δεν περιέχει σαπούνι, γεγονός το οποίο σημαίνει πώς δεν ξηραίνει την επιδερμίδα.

Η χρήση του είναι η τυπική όπως κάθε άλλου καθαριστικού προσώπου σε βρεγμένη επιδερμίδα, ωστόσο θα πρέπει να σου πώ πώς θα χρειαστείς ελαχιστότατη ποσότητα και το εννοώ- να φανταστέις το χρησιμοποίω περίπου ένα μήνα non stop και δεν έχει φτάσει ούτε στη μέση-. Στο σημείο αυτό έχω να σου προτείνω και μια έχτρα χρήση που κάνω εγώ και η οποία δεν αναγράφεται στην συσκευασία, όμως εμένα με έχει βολέψει πολύ και βλέπω αποτέλεσμα. Κάποιες φορές όταν νίωθω το δέρμα μου πολύ λιπαρό εφαρμόζω το καθαριστικό αυτό και ώς μάσκα. Δηλαδή σε απλώνω μια λεπτή στρώση του καθαριστικού σε στεγνό δέρμα και το αφήνω να στεγνώσει 3-5 λεπτά. Μετά το προσωπό μου είναι εξαιρετικά καθαρό, φρέσκο και απόλυτα ματ.

Το μόνο αρνητικό το οποίο μπορώ να βρώ είναι πώς "δυσκολεύται" στο ντεμακιγιάζ, αλλά δεν είναι κάτι που αναφαίρεται στην συσκευασία και δεν το πλήρεί, απλά για όσες θέλουν απο το καθαριστικό προσώπου τους να κάνουν και ντεμακιγίαζ προσώπου να ξέρουν πώς σε αυτό θα τις δυσκολέψει και θα χρειαστούν σίγουρα 2 πέρασμα του προιόντος για απόλυτα καθαρό πρόσωπο. 

Θα το βρείς σε καταστήματα καλλυντικών και super market περίπου στα 7 ευρώ αν και υπάρχουν συχνά διάφορες εκτώσεις για τα εν λόγο προιόντα και είναι 150ml, τα οποία κυριολεκτικά δεν τελειώνουν με τίποτα! 

EXTRA INFO: Επίσης να ξέρεις ότι κυκλόφορουν και οι αντίστοιχες μάσκες προσώπου,σε 3 εκδοχές επίσης!!!

Μήπως έχεις δοκιμάσει αυτό ή τις μάσκες και αν ναι πώς σου φάνηκαν??


Ελένη

2 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον προϊόν,θα το τσεκάρω σίγουρα,φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βρήκες ενδιαφέρον και περιμένω και τις δικές σου εντυπώσεις όταν το δοκιμάσεις :D :*:* <3

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang