Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Αξίζει τελικά η πολυσυζητημένη κρέμα ματιών της Natura Siberica????!

Γεια σας κορίτσια μου !!!

Ελπίζω να είστε καλά και να απολαμβάνετε το καλοκαιράκι :)



Σε αυτό το post  θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις που μου άφησε η κρέμα ματιών που έκανε μεγάλο σάλο στο beauty κόσμο μας...


Φυσικά αναφέρομαι στην κρέμα ματιών της Natura Siberica την Siberian ginseng eye cream gel ....

Την χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση για περίπου 1,5 μηνα.

Ας μιλήσουμε για τα θετικά πρώτα...

Πρώτα πρώτα δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι η ποσότητα της κρέμας είναι στα 30ml, δηλαδή διπλάσια από τις συνηθισμένες κρέμες ματιών που υπάρχουν μέχρι τώρα στην αγορά. Αυτό σημαίνει ότι θα σας βγάλει σε βάθος χρόνου, ενώ θα εξοικονομείτε  χρήματα γιατί η τιμή της είναι αναλογικά αρκετά προσιτή.

Η συσκευασία δεν είναι μόνο ωραία στην εμφάνιση αλλά και προστατεύει καλά το περιεχόμενο τής.  Περιέχει αντλία, που σε βοηθάει να πάρεις την ποσότητα που χρειάζεσαι (αν και πολλές φορές το παρακάνω λιγάκι και βγαίνει παραπάνω προϊόν απ ότι χρειάζομαι, αλλά το απλώνω και στο λαιμό μου ...). Με αυτό το τρόπο αποφεύγουμε κάπως να εξαπλωθούν τα μικρόβια και μολύνουν την κρέμα μας.

Έχει λεπτορρευστη υφή και έτσι απορροφάται πολύ γρήγορα. Έχω παρατηρήσει ότι κάνει το concealer μου να απλώνεται πιο εύκολα και ομοιόμορφα.

Περιέχει υαλουργικό οξύ και τη βισαβολολη που ενυδατώνουν βαθιά την περιοχή των ματιών, κρατώντας το νερό στην επιδερμίδα, καταπολεμούν τις ρυτίδες και χαρίζουν ελαστικότητα.

Όλα αυτά μας υπόσχεται το προϊόν και μπορώ να πω πως όντως προσφέρει όση ενυδάτωση χρειάζομαι και οι μικρές ρυτιδουλες που έχω εμφανίσει τον τελευταίο καιρό δεν είναι πια τόσο εμφανείς.

Το αρνητικό είναι ότι αν και υπόσχεται να ξεθωριάσει τους μαύρους κύκλους και να φωτίσει την περιοχή κάτω από τα μάτια, δυστυχώς δεν έχω δει κάποια διαφορά.

Οι κύκλοι μου εξακολουθούν να υπάρχουν, ειδικά τις ημέρες που είμαι πολύ κουρασμένη και άυπνη χρειάζομαι αρκετό concealer για να γίνω λίγο φυσιολογικός άνθρωπος.

Κατά την γνώμη μου αξίζει να την δοκιμάσετε έστω και μια φορά.

Αξιολόγηση: 8/10




Ιουλία




5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο review!!Που θα πάει...Κάποια στιγμή θα την τσεκάρω!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Να την δοκιμάσεις όποτε θα έχεις την ευκαιρία και να μας πεις την γνώμη σου. :)))

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο και λεπτομερές post! Με βοήθησες πολύ και θα την αγοράσω μάλλον! Φιλιά!!
    https://greekgirlslife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυυυ!
      Πιστεύω αξίζει μια δοκιμή η συγκεκριμένη κρεμουλα. Και οπωσδήποτε να μοιραστείς την εμπειρία σου μαζί μας μετά. :)))

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικό προιόν, σίγουρα θα τη δοκιμάσω. στο online φαρμακείο www.qpharmacy.gr/ βρίσκω τα πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang