Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Natura Siberica Review, Cherrybox edition!!

Γεια σας κορίτσια μου!

Ήρθε η ώρα λοιπόν να σας μιλήσω επιτέλους για κάποια προϊόντα από τη Natura Siberica  που έχω στην κατοχή μου εδώ και δυο (περίπου) μήνες. Ήθελα πρώτα να τα δοκιμάσω για ένα διάστημα για να σας πω την ολοκληρωμένη μου άποψη.
Φυσικά από αυτό το άρθρο δεν θα λείψει η πολύ συζητημένη μάσκα καθαρισμού με ξυλάνθρακα. Θα σας μιλήσω για το πως "λειτούργησε" στην δική μου επιδερμίδα μετά από δυο μήνες συνεχούς χρήσης της.


Λοιπόν, καταρχάς θα ήθελα να αναφέρω πώς και από πού έχω αγοράσει όλα αυτά τα προϊόντα... Δεν θα το πιστέψετε, αλλά όλα αυτά μου κόστισαν μόλις 26 Ε... Ναι, ναι καλά ακούσατε...Στο online κατάστημα με όνομα cherrybox, ανά περιόδους, εκτός από τα συνδρομητικά κουτιά που βγαίνουν κάθε εποχή, δημιούργησαν και κάποια άλλα κουτάκια ομορφιάς spesial edition.


Θα σας μιλήσω γι' αυτά τα online καταστήματα και συνδρομητικά κουτάκια ομορφιάς σε ένα άλλο άρθρο. Προς το παρόν στο θέμα μας....

Μόλις έλαβα στο newsletter μου ότι είναι διαθέσιμο αυτό το πολυπόθητο κουτάκι σε τόσο προσιτή τιμή δεν άργησα να το βάλω στο καλάθι αγορών μου και σε δυο μέρες να το έχω σπίτι μου!

Τι περιείχε το κουτάκι:

1. Northern Soap For Deep Facial Cleansing

Είναι ένα βραβευμένο προϊών και όχι άδικα! Πρόκειται για ένα μαύρο σαπούνι με αντιοξειδωτικές ιδιότητες που προσφέρει πραγματικά βαθύ καθαρισμό του δέρματος του προσώπου. Το μαύρο του χρώμα οφείλεται στο βασικό συστατικό του, τον ξυλάνθρακα, το οποίο απορροφά με ευκολία και σε βάθος τους ρύπους από τους πόρους του δέρματος. Παράλληλα, το "Βόρειο Μείγμα" που αποτελείται από ιπποφαές και άλλα έλαια καθώς και εκχυλίσματα άγριων βοτάνων και καρπών μαζεμένα στα βόρεια της Ρωσίας και τη Σιβηρία, έρχεται για να απαλύνει, να τονώσει και να θρέψει την επιδερμίδα, προσφέροντας πραγματικά εκπληκτικά αποτελέσματα. Το Northern Soap έχει εξαγνιστικές, καθαριστικές, αντιοξειδωτικές, ενυδατικές και καταπραϋντικές ιδιότητες. Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και για όλες τις ηλικίες. Στην συσκευασία του περιέχει ένα ειδικό σφουγγαράκι, το οποίο είναι σκληρό σαν άνθρακας, αλλά μόλις το βρέξεις γίνεται μαλακό. Ανάλογα τις ανάγκες σας μπορείτε να το χρησιμοποιείται μια ή δυο φόρες την εβδομάδα για να έχετε ορατά αποτελέσματα.
Έχω μείνει έκπληκτη με το συγκεκριμένο σαπούνι, καθώς μου αφήνει ορατά πιο φρέσκο και λαμπερό πρόσωπο.
Η συσκευασία του είναι στα 120 ml ( χρειάζεται πάρα πολύ μικρή ποσότητα) και η τιμή του περίπου  στα 22 ευρώ, καθώς μπορείτε να το βρείτε και σε έκπτωση.

Ωστόσο να τονίσω πώς καθοριστικό ρόλο για το άν θα αγαπήσετε ή όχι αυτό το προϊόν είναι ο τύπος της επιδερμίδας σας, αλλά και οι ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε δέρματος. Καθώς ενώ εγώ όπως σας είπα το λάτρεψα, η φίλη μου και έτερο ήμισυ αυτού του blog δεν το βολεύτηκε το ίδιο με εμένα.

2. Organic Shop - Ενυδατική Τζελ Μάσκα Προσώπου Madagaskan Aloe

Μια  μάσκα προσώπου για πλούσια ενυδάτωση και παράλληλα με την ελαφριά σύνθεση της τζελ μάσκας με Aloe. Η βιολογική αλόη, το βιολογικό εκχύλισμα μπαμπού και το έλαιο ylang-ylang που εμπεριέχονται στη μάσκα έρχονται να ενισχύσουν την απαλότητα, την ομοιομορφία και τη φρεσκάδα. Υπόσχεται πως μετά τη χρήση της θα νιώθετε το πρόσωπό σας ενυδατωμένο και λαμπερό.
Την χρησιμοποιώ μετά το μαύρο σαπούνι δυο φόρες την εβδομάδα. Το απλώνω σε καθαρό πρόσωπο, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και το αφήνω για 10-15 λεπτά για να δράσει.
Να σας πω την αλήθεια, δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένη με αυτή τη μάσκα....Υπάρχουν άλλα προϊόντα που είναι εξίσου οικονομικά, αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο. Επίσης η ίδια η σύσταση της μάσκας είναι πολύ ρευστή. Με το που βάζεις το τζελ στο χέρι, μην τυχόν και δεν προλάβεις να το απλώσεις στο πρόσωπο... την έβαψες! Τι την έβαζα την μάσκα, τι δεν την έβαζα, το αποτέλεσμα είναι ίδιο.... Οπότε τζάμπα κόπος και πεταμένα λεφτά.

Η συσκευασία της μάσκας είναι στα 75 ml και η τιμή της ανέρχεται στα 5 περίπου ευρώ.


3. Oblepikha Mask For Severely Damaged Hair

Η Oblepikha Mask για πολύ ταλαιπωρημένα μαλλιά είναι η top selling μάσκα μαλλιών της Natura Siberica! Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική καθώς διεισδύει σε κάθε τρίχα και τη γεμίζει με την απαραίτητη υγρασία και θρεπτικά συστατικά, επαναφέροντας την υγεία, τη ζωντάνια και την ομορφιά της. Οι βιταμίνες και τα αμινοξέα που περιέχονται στη φόρμουλα του προϊόντος θρέφουν και αποκαθιστούν τα μαλλιά, ενώ το έλαιο ιπποφαές ( Oblepikh Oil ) και το έλαιο Μαροκινού Άργκαν βοηθούν στην παραγωγή κερατίνης η οποία δίνει λάμψη και δύναμη στα μαλλιά. Αν προσθέσετε σε αυτά και το γάλα κουκουναριού, το οποίο βοηθάει να διατηρηθεί η υγρασία βαθιά στη δομή της τρίχας, θα καταλάβετε γιατί μετά τη χρήση της μάσκας, τα μαλλιά σας θα είναι ορατά πιο απαλά και πειθαρχημένα! Στα συν της μάσκας είναι και η προστασία από την έκθεση σε θερμότητα κατά τη διάρκεια του  styling. Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους μαλλιών και ιδανική για ατίθασα, βαμμένα ή με ανταύγειες μαλλιά.
Εφαρμόζετε την μάσκα σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο, αφήστε για 5-7 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλύνετε  με άφθονο νερό. Χρησιμοποιήστε 2-3 φορές την εβδομάδα. Μπορεί να εφαρμοστεί και στις ρίζες των μαλλιών.
Όντος προσφέρει τρομερή ενυδάτωση στα μαλλιά. Χρειάζεστε πολύ λίγη ποσότητα από το προϊόν, άρα θα κρατήσει πιο πολύ, άρα κάνουμε οικονομία στην τσέπη μας. Δεν την χρησιμοποιώ σε κάθε μου λούσιμο, προτιμώ να την εναλλάσσω με μια ελαφριά απλή μάσκα μαλλιών, διότι η σύστασή της είναι πολύ πλούσια και μου βαραίνει πολύ την τρίχα. Αν έχετε ξηρά ταλαιπωρημένα μαλλιά είναι η ιδανική μάσκα για εσάς! Το μόνο αρνητικό για μένα είναι το άρωμά της....είναι πολύ έντονο και ασυνήθιστο για τα δικά μου γούστα.

Η συσκευασία είναι στα 300ml και η τιμή της στα 16 ευρώ.


4. Organic Shop - Organic Cherry & Lotus Hand And Nail Balm

Το Ιαπωνικό spa - manicure στα χέρια σας! Ένα απόλυτα φυσικό balm για συνεχή φροντίδα των χεριών και των νυχιών. Περιεχέι βιολογικό εκχύλισμα κερασιού που βοηθά στην ενδυνάμωση των νυχιών και βιολογικό εκχύλισμα λωτού που προστατεύει και θρέφει τα χέρια. Με υπέροχο άρωμα κεράσι!!!
Αχ αυτό το άρωμα είναι πραγματικά υπέροχο! Ενυδατώνει πολύ καλά τα χέρια! Αξίζει όντος τα λεφτά της.

Η συσκευασία είναι στα 75ml και η τιμή του στα 5 ευρώ.


5. Organic Shop - Body Desserts Bath Foams


Η φυσική ροπή κάθε ανθρώπου προς την αρμονία σώματος και ψυχής είναι αδιαμφισβήτητη,           γι 'αυτό και τα βιολογικά συστατικά ολόκληρης της σειράς Organic Shop θα σας κάνουν να νιώθετε υπέροχα χρησιμοποιώντας τα μαγευτικά αφρόλουτρα της σειράς των Body Desserts. Έκτος από καθαριότητα, προσδίδουν στην επιδερμίδα σας μεταξένια απαλότητα ενώ τα μεθυστικά αρώματα τους θα αναστατώσουν κυριολεκτικά τις αισθήσεις σας. Macadamia Nut έρχεται να σας ενυδατώσει, να σας χαλαρώσει και να σας τονώσει, μετατρέποντας την ώρα του μπάνιου σας σε αληθινή απόλαυση.
Εφαρμόστε δυο με τρεις κουταλιές του γλυκού αφρόλουτρο στην μπανιέρα σας ή εφαρμόστε σε νωπό δέρμα με ένα σφουγγάρι ή με τα χέρια σας κάνοντας μασάζ. Ξεπλύνετε με άφθονο νερό.
Το μόνο αρνητικό σε αυτό το προϊόν είναι ότι μυρίζει τόσο έντονα σοκολάτα και nut, που άνετα μπορείς να μπερδευτείς και να φας ένα κουταλάκι....

Η συσκευασία είναι στα 450ml και η τιμή του στα 16 ευρώ.

Θα ήθελα να μάθω στα σχόλια άν και εσείς έχετε δοκιμάσει αυτά ή κάποιο άλλο προϊόν της εταιρίας και πώς σας φάνηκε..


Ιουλία


14 σχόλια:

  1. Αχ πόσο πολύ το ήθελα αυτό το κουτάκι,αλλά δυστυχώς δεν το πρόλαβα!Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου και ο τρόπος που περιέγραψες τα προϊόντα!Να τα χαρείς όλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι εξαφανίστηκε μέσα σε δυο μέρες ....Μακάρι να το ξαναβάλουν στην αγορά... Η αλήθεια είναι ότι τα έχω χαρεί πάρα πολύ, ειδικά το μαύρο σαπούνι! :*

      Διαγραφή
  2. Αγαπω αυτην την εταιρια.Εχω ηδη στην κατοχη μου την μασκα μαλιων και το μαυρο σαπουνι.Ηθελα κι εγω αυτο το κουτι αλλα δυστηχως δεν προλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου,είναι πολύ αγαπημένη εταιρία. Ανυπομονώ να δοκιμάσω και κάποια άλλα προϊόντα της. :)))

      Διαγραφή
    2. σου ξηραινει καθολου την επιδερμιδα;

      Διαγραφή
  3. Όλες νομίζω θέλαμε αυτό το κουτί αλλά δυστυχώς πολύ γρήγορα έγινε sold out! H Natura Siberica είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες και φυσικά έχω κι εγώ στην κατοχή μου το μαύρο σαπούνι που το υπεραγαπώ, btw όποιος δεν αντέχει την μυρωδιά του πικραμύγδαλου μάλλον θα δυσκολευτεί. Καθώς και την μάσκα μαλλιών που συμφωνώ μαζί σου για το άρωμα της, παρόλα αυτά κάνει εξαιρετική δουλειά.

    Τέλειο post.
    Σε περιμένω στο blog μου, για να τα λέμε κι από κει!
    http://beautyproject-elinachris.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη μου χαρά θα ακολουθήσω το blog σου. Ποια άλλα προϊόντα έχεις δοκιμάσει από την συγκεκριμένη εταιρία και σου άρεσε ή δεν σου άρεσε?

      Διαγραφή
    2. κανει αυτο το σαπουνι για ξηρες επιδερμιδες; ξηραινει καθολου;;

      Διαγραφή
  4. Το πήρα και εγώ αυτό το κουτάκι και ήταν ότι καλύτερο έχει βγει σε beauty box! Θα συμφωνήσω απόλυτα για το μάυρο σαπούνι, πρώτη φορά βλέπω τέτοια εμφανή διαφορά μετά απο μια μάσκα και είναι ένα προϊόν που θα το αγοράζω, έκατσε τέλεια στο λιπαρό δέρμα μου. Τη μάσκα με την αλόη δεν την έχω χρησιμοποιήσει ακόμα αλλά δεν είχα σκεφτεί να την χρησιμοποιώ μετά το σαπούνι και θα το κάνω άμεσα!! Σε ευχαριστώ για την ιδέα!! Φιλιά!!
    http://veganbeautyandlifestyle.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το καλό είναι ότι δεν τελειώνει με τίποτα αυτό το μαύρο σαπούνι!!! Πόσους μήνες ή χρόνια θα χρειαστούμε για το πάμε στο πάτο?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποσο τυχερη που το προλαβες!! θα πρεπει να τα ευχαριστηθηκες ολα ειναι ενα και ενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ Μάρα μου! Ας ελπίσουμε να βγάλουν ένα παρόμοιο σύντομα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το σαπουνι καθαρισμου με το ξυλανθρακα ξηραινει καθολου την επιδερμιδα; διοτι εχω κανονικη/ξηρη και δε ξερω αν θα με βολεψει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω μικτή επιδερμίδα και χρησιμοποιώ αυτό το καθαριστικό 2 φορές την εβδομάδα. Στα σημεία που είναι ξερό το δέρμα μου δεν μου το έχει ξεράνει πιο πολύ απ ότι έχω παρατηρήσει. Αντιθέτως μου αφήνει πολύ απαλό το δέρμα. Θα σου έλεγα αν θέλεις να το χρησιμοποιησεις να το εφαρμόζεις 1 φορά την εβδομάδα και στη συνέχεια μια ενυδατική μάσκα.

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang