Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2022

10 Προϊόντα που Αγάπησα αυτό το Καλοκαίρι.




Γεια σας φιλενάδες μου,

Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να σας πω δυο λόγια για καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης που αγάπησα αυτό το καλοκαίρι....




1.  Sunkissed - Fail in love 




Αγόρασα τυχαία την παλέτα αυτή γιατί μου άρεσε το σχέδιο και την ερωτεύτηκα. Αποτελείται από matte bronzer σε ιδανική απόχρωση για λευκές επιδερμίδες. Απλώνεται ομοιόμορφα χωρίς μπαλώματα.





 Επίσης έχει τριών ειδών ρουζ. Ένα κοραλλί ματ, ένα ιριδίζον και μία πιο κοκκινωπή απόχρωση. Το highlighter είναι ένα όνειρο. Δίνει έντονο, παράλληλα φυσικό αποτέλεσμα. Κοστίζει ούτε 10 ευρώ και το έχω αγοράσει από το Μondo Cosmetico. Βασικά δεν το είχα αγοράσει καν, το πήρα δώρο μαζί με τις αγορές μου.







2. Vivienne sabo - cabaret mascara




Αυτό που ζητάω από μία μάσκαρα είναι όγκος και μήκος. Αυτό ακριβώς μου δίνει συγκεκριμένη. Παρόλο που δεν μου αρέσει το βουρτσάκι της (είναι λεπτό σιλικονάτο), δίνει φοβερό αποτέλεσμα. Το αγόρασα από το Cherrybox με 5 ευρώ.









3. Olea -  κεραλοιφή




Δεν αποχωριζόμουν αυτό το προϊόν όλο το καλοκαίρι και χειμώνα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κεραλοιφή με οποιοδήποτε τρόπο. Ενυδατώνει και γιατρεύει την επιδερμίδα. 




Το χρησιμοποιούσα σαν μπαλμ για τα χείλη μου. Μαλακώνει και ενυδατώνει ακόμα και τα πιο αφυδατωμένα χείλη.






4. Mua - Honeyed lip gloss



Από τα καλύτερα οικονομικά lip gloss που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Ειδικά η απόχρωση Honeyed.
Η συσκευασία είναι σούπερ, δίνει όγκο, λάμψη και μυρίζει μέντα.






5. Paese - High gloss liquid lipstick




Ακόμα ένα lip gloss αλλά αυτή τη φορά έχει έντονη ροζ απόδοση. Έχω την απόχρωση 50 bare lips . Έχει πολύ καλή διάρκεια, δεν φεύγει από τα χείλη σας μέχρι να το βγάλετε εσείς ή να φάτε κάτι λαδερό. Το τελείωμα του θυμίζει βερνίκι νυχιών.






6. Lottie lindon - The Rusts





Η παλέτα αυτή είναι μικρή αλλά θαυματουργή. Την πήρα μαζί μου και στις καλοκαιρινές διακοπές. Οι ματ αποχρώσεις της είναι έντονες και μπλεντάροντε εύκολα μεταξύ τους. 


Εχω  ξεχωρίσει την απόχρωση luxe, δίνει υπέροχη λάμψη.






7. Nuxe - Very rose micelaur water



Εάν έχετε ευαίσθητα μάτια και συχνά τα νερά μισελερ σας προκαλούν αλλεργία, αυτό το προϊόν θα το αγαπήσετε. Αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ και το αντηλιακό και δεν περιέχει αλκοόλη στα συστατικά του. Είναι σχεδόν άοσμο σαν νεράκι.






8. Beauty jar - White magic mask




Επειδή λατρεύουμε τις μάσκες, αυτή που ξεχώρισα είναι η μάσκα με πράσινη άργιλο από Beauty Jar. Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα ( όσο μπορεί μια μάσκα ). Αφήνει το δέρμα απαλό και καθαρό.






9. Kadalys - After sun shimmer jelly lotion




Είναι ένα προϊόν που βρήκα στο καλοκαιρινό Cherrybox. Μετά από μαραθώνιο στην παραλία, πηγαίνεις σπίτι, κάνεις ντους και μετά απλώνεις τη λοσιόν σε όλο σου το σώμα. Προσφέρει σούπερ ενυδάτωση και ταυτόχρονα δίνει απίστευτη λάμψη στην επιδερμίδα.








10. Rituals - Shimmering body oil


Μην το βλέπετε μικρό, χρειάζεστε  μόνο μια - δύο σταγόνες από το ξηρό λαδάκι για να κάνετε το μαυρισμένο δέρμα σας ακόμα πιο ακαταμάχητο.







Αυτά λοιπόν ήταν τα 10 αγαπημένα μου προϊόντα του καλοκαιριού. Θα χαρω πολύ να μάθω για τα δικά σας αγαπημένα. :))))



Φιλάκια πολλά,


Ιουλια




Μπορείτε να με ακολουθήσετε στο instagram @juliakasinsta26 - προσπαθώ να είμαι πιο ενεργεί στα stories, ανεβάζω πολλά μακιγιάζ και δοκιμάζω πολλά προϊόντα σε πρώτη μετάδοση. 

Το instagram της Ελένης θα το βρείτε εδώ @elenismakeupland .
Βγάζει απίστευτες φωτογραφίες και γράφει review για τα προϊόντα που δοκιμάζει. 

Ακολουθήστε μας γιατί κάνουμε πολύ συχνά giveaway  με beauty δώρα. 



Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang