Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

Νέα Μάσκαρα από Sephora - Big by Definition - Review

 



Γειά σας φιλενάδες μου,

Πριν από δύο εβδομάδες σας είχα δείξει στο Instagram μου @juliakasinsta26 την καινούρια μάσκαρα που κυκλοφόρησε από Sephora . Την χρησιμοποιώ καθημερινά και είμαι έτοιμη να σας πω κάποιες εντυπώσεις 😉


Λοιπόν, αρχικά μου άρεσε πολύ η συσκευασία και τα χρώματα της. Το βουρτσάκι είναι τρίχινο σε μεσαίο μέγεθος. Έχω μικρά μάτια και αρκετά κοντές βλεφαρίδες, οπότε με βόλεψε.


Δεν δίνει πολύ όγκο, αλλά κάνει τέλειο διαχωρισμό. Αν θέλετε πολύ όγκο καλύτερα να προτιμήσετε τη μάσκαρα Size up.

Η μάσκαρα θα μείνει στις βλεφαρίδες σας όλη μέρα και δεν θα τη βρείτε ξαφνικά κάτω από τα μάτια. Δεν κάνει μπαλώματα και κομματάκια.

Επίσης, στα συστατικά της περιέχει διάφορα έλαια που θρέφουν τις βλεφαρίδες.

Συμπέρασμα:

Είναι η ιδανική μάσκαρα για καθημερινό μακιγιάζ στη δουλειά, σχολή και βόλτα 😉


❔ Την έχετε δοκιμάσει?
❔ Ποια είναι η αγαπημένη σας μάσκαρα?

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang