Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021

My Harmony Soaps - Review Time



 

Γεια σας Πεπονάκια μου, 

Στο σημερινό μας review θα μιλήσουμε για σαπουνάκια!! Συγκεκριμένα, για φυσικά, χειροποίητα, πιστοποιημένα από τον Ε.Ο.Φ. και εξαιρετικής ποιότητας σαπουνάκια από την όμορφη Καβάλα και τον Γιάννη που βρίσκεται πίσω από το My Harmony Soaps. 


Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω όχι 1 ή 2 αλλά 4 από τα υπέροχα σαπουνάκια της ομολογουμένως μεγάλης γκάμας που διαθέτει το My Harmony Soaps




Θα ξεκινήσω λοιπόν με το σαπούνι face scrub, δηλαδή για απολέπιση, με ρυζέλαιο, λάδι καλέντουλας, παπαρουνόσπουρο και κόκκινη άργιλο, το οποίο ήταν και η πρώτη μου δοκιμή από το δεματάκι που έλαβα και κυριολεκτικά το λάτρεψα. 

Διαθέτει ιδανικού μεγέθους κόκκους, ώστε να προσφέρει αποτελεσματική απολέπιση χωρίς να γδαίρνει την επιδερμίδα, ενώ συνάμα αφού ξεπλύνω το προϊόν με άφθονο κρύο νερό δεν μου αφήνει τη παραμικρή αίσθηση τραβήγματος, όπως δηλαδή και τα υπόλοιπα 3 σαπούνια στα οποία θα περάσουμε ευθύς αμέσως! 




Και πάμε στο after sun σαπούνι, δηλαδή το ιδανικό σαπούνι για φροντίδα της επιδερμίδας μας μετά από την έκθεση στον ήλιο. Καθώς έχω ήδη προλάβει να κάνω τα μπανάκια μου στη θάλασσα, αλλά κυρίως την ηλιοθεραπεία μου δοκίμασα το σαπουνάκι αυτό μετά και πραγματικά προσέφερε στην επιδερμίδα μου την ανακούφιση και την ενυδάτωση που είχε ανάγκη. 

Χάρη στα επουλωτικά και άκρως ενυδατικά συστατικά του όπως aloe vera, καλέντουλα, ελαιόλαδο και βούτυρο καριτέ καθιστά την επιδερμίδα τόσο ενυδατωμένη, ενώ απομακρύνει αποτελεσματικά τις μικρό κοκκινίλες/ερεθισμούς που μπορεί να προκαλέσει η έκθεση στον ήλιο.

 Όπως καταλάβατε ήδη έχει μπει στο νεσεσέρ των καλοκαιρινών μου διακοπών!!




 Συνεχίζω με το σαπούνι προσώπου και σώματος Anassa όπου είναι η βασίλισσα των σαπουνιών της εταιρίας και όχι άδικα! Με βασικό συστατικό το κρασί από σπιτικό μούστο αλλά και το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, έλαιο καρύδας, βούτυρο καριτέ και ροζ άργιλο προσφέρει βαθύ καθαρισμό με πλούσιο αφρό, απομακρινωντας αβίαστα ρύπους και μακιγιάζ όσον αφορά το πρόσωπο, έχει αντιγηραντική δράση, ενώ όπως έχω πει και παραπάνω προσφέρει άψογη ενυδάτωση.


 Και φυσικά last but not least το μαύρο σαπούνι άνθρακα με ενεργό άνθρακα, δηλαδή το σαπούνι κορωνίδα για όλες εμάς τις λιπαρές/ μεικτές επιδερμίδες! Το απόλυτο detox και βαθύ καθαριστικό σαπούνι, όπου απομακρύνει την περίσσεια σμήγματος, εξισορροπώντας συνάμα την παραγωγή του. 






Αξίζει να τσεκάρετε όλη τη γκάμα σαπουνιών, εξού και σας παραθέτω όλα τα social:

Facebook: My Harmony

Instagram: @my_harmony_soaps


Τα λέμε σε ένα επόμενο review,


 Ελένη

 @elenismakeupland






Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang