Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020

Empties - Άδεια μπουκαλάκια του 3μήνου ( Μέρος 1ο )


 


Γειά σας κορίτσια μου,

Επειδή συνέχεια σας δείχνω καινούρια προϊόντα που αγοράζω και δοκιμάζω, σε αυτό το άρθρο θέλω να σας δείξω ποια προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ έχω τελειώσει και μπορώ να σας πω ολοκληρωμένη άποψη. 

Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν...




1. Garnier - Rose Soothing Toner





Περιγραφή:

Είναι μια τονωτική λοσιόν εμπλουτισμένη με ροδόνερο και απ'ότι ισχυρίζεται περιέχει 96% συστατικά φυσικής προσέλευσης. Υπόσχεται να απομακρύνει κάθε ίχνος μακιγιάζ και ρίπων και παράλληλα να αφήσει την επιδερμίδα τονωμένη και έτοιμη να υποδεχτεί τα επέμενα προϊόντα περιποίησης. 

Κατάλληλο:

Για ξηρή και ευαίσθητη επιδερμίδα.

Συμπέρασμα:

Είναι από τα πιο οικονομικά λοσιόν που έχω δοκιμάσει. Προετοιμάζει αποτελεσματικά την επιδερμίδα για τα επόμενα προϊόντα περιποίησης. Δεν εχει έντονη μυρωδιά, είναι σχεδόν άοσμο. Επίσης είναι vegan. Το αρνητικό για μένα είναι ότι στις πρώτες θέσης στα συστατικά περιέχει αλκοόλη. 

Συσκευασία:

200ml

Τιμή:

4,60 ευρώ και πολλές φορές μπορείτε να το βρείτε με 50% έκπτωση.


Βαθμολογία:

4/10






2. Garnier - Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire





Περιγραφή:

Νερό micellaire που υπόσχεται με μια κίνηση να απομακρύνει το μακιγιάζ, τους ρίπους και να καταπραΰνει την ευαίσθητη επιδερμίδα. Περιέχει φυτική γλυκερίνη που βοηθά στην ενυδάτωση. Επίσης είναι κατάλληλη για ευαίσθητες επιδερμίδες, χάρη στην υποαλλεργική σύνθεση του. 

Κατάλληλο:

Για όλους τους τύπους επιδερμίδας.

Συμπέρασμα:

Εχω τελειώσει δυο συσκευασίες ( μια μεγάλη των 500ml και μια συσκευασία ταξιδιού των 100ml). Πως το χρησιμοποιούσα... Έβαζα αρκετή ποσότητα στο δίσκο ντεμακιγιάζ και αφαιρούσα με απαλές κινήσεις το μακιγιάζ από τα μάτια και το υπόλοιπο πρόσωπο. Σε περίπτωση που άφηνα το δισκάκι με το προϊόν πάνω στην περιοχή των ματιών για μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να διαλάθει το μακιγιάζ ... μου προκαλούσε λίγο αλλεργία. Οπότε σταμάτησα να το χρησιμοποιώ με αυτό το τρόπο. 

Γενικά μπορώ να πω πως είναι άξιο προϊόν και αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ. 

Συσκευασία:

100ml + 500ml

Τιμή:

Τα 100ml περίπου 2,50 ευρώ και τα 500ml περίπου 5 ευρώ. Συχνά υπάρχει έκπτωση στα προϊόντα και μπορείτε να τα αποκτήσετε στη μισή τιμή. 

Βαθμολογία:

6/10






3. Bioderma - Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire





Περιγραφή:

Αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ και τους ρύπους από το πρόσωπο, παράλληλα διατηρώντας την ισορροπία του δέρματος. 

Κατάλληλο:

Για όλους τους τύπους δέρματος.

Συμπέρασμα:

Είναι από τα καλύτερα νεράκια ντεμακιγιάζ που Εχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Αφαιρεί αποτελεσματικά και χωρίς πολύ τρίψιμο ακόμα και το αδιάβροχο μακιγιάζ. Δεν μου εχει προκαλέσει καμία αλλεργία. 

Συσκευασία:

Εχω τελειώσει τη μικρή συσκευασία ταξιδιού των 100ml και αγόρασα ήδη τη μεγάλη συσκευασία των 500ml.

Τιμή: 

Η αρχική τιμή κυμαίνεται αναλόγως τη ποσότητα περίπου 13 και 18 ευρώ. Πολύ συχνά υπάρχουν εκπτώσεις και προσφορές  1+1 δώρο. Τότε συμφέρει πολύ να το δοκιμαστεί.

Βαθμολογία:

10/10






4. Youth Lab - Candy Scrub & Mask





Υπόσχεται:

Να καθαρίσει την επιδερμίδα από τα νεκρά κύτταρά ,να απελευθερώσει τους φραγμένους πόρους χωρίς να την ερεθίζει. Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε και σαν μάσκα, αφήνοντας το προϊόν στην επιδερμίδα για μερικά λεπτά. Με αυτό το τρόπο ενυδατώνεται η επιδερμίδα και συσφίγγονται οι πόροι. 

Κατάλληλο: 

Κατάλληλο για κάθε τύπο δέρματος, ακόμα και για το ευαίσθητο / ξηρό δέρμα.

Συμπέρασμα:

Το scrub αυτό εχει αρκετά μεγάλους κόκκους, οπότε εφαρμόζοντάς το στο πρόσωπο κάνετε απαλό μασάζ. Δεν μου έχει προκαλέσει ερεθισμούς και μικροτραύματα στην επιδερμίδα. Είδα το πρόσωπο μου καθαρό και ενυδατωμένο και τους πόρους μου μικρότερους. 

Έχει απίστευτη μυρωδιά τσιχλόφουσκας και ήταν πολύ ευχάριστο στη χρήση του.

Συσκευασία:

 50ml


Τιμή:

Περίπου 9,90 ευρώ

Βαθμολογία:

8/10






5. Mio - Body Wash




Περιγραφή:

Είναι ένα αφρόλουτρο σώματος με ιριδίζοντα μεταλλικά στοιχεία που ενισχύουν τη φυσική σας λάμψη. Φυλακίζει την υγρασία στο εσωτερικό του δέρματος, ενυδατώνοντας τη και χαρίζοντας λάμψη. Εχει άρωμα άνθου πορτοκαλιάς.

Κατάλληλο:

Για όλους τους τύπους δέρματος.

Συμπέρασμα:

Το έχω αποκτήσει από το beautybox  Lookfantastic του Αυγούστου. Δεν μου έκανε κάποια ιδιαίτερη εντύπωση για να το λατρέψω. Δεν έκανε αρκετό αφρό όπως μου αρέσει, ενώ καθαρίζει όπως όλα τα αφρόλουτρα που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα.  

Συσκευασία:

Δοκίμασα το travel size των 30ml.

Τιμή:

Για κανονική συσκευασία των 200ml - 22 ευρώ.

Βαθμολογία:

3/10






6. AHAVA - Deadsea Water Mineral Body Lotion Sea kissed





Περιγραφή:

Κρέμα σώματος που υπόσχεται βαθιά ενυδάτωση και θρέψη. Θρέφει το ξηρό δέρμα με φαγούρα και το διατηρεί μαλακό. Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά από τη Νεκρά θάλασσα και μεταλλικά στοιχεία όπως το μαγνήσιο, ασβέστιο και το κάλιο. 

Κατάλληλο:

Για όλους τους τύπους δέρματος και ειδικά για ξηρές επιδερμίδες. 

Συμπέρασμα:

Είχα πάρει τη κρέμα αυτή μαζί μου στις διακοπές. Εχει υπέροχη μυρωδιά και απορροφάτε αμέσως , πράγμα το οποίο είναι πολύ συμπαντικό για μένα. Δεν προτιμώ τις πολύ βουτυρένιες και πλούσιες κρέμες που για να απορροφηθεί χρειάζεται να περάσει μια ώρα... ;)

Να σας πω την αλήθεια, ήθελα λίγο παραπάνω ενυδάτωση απ' ότι μου προσέφερε η κρέμα αυτή.

Συσκευασία:

Σωληνάριο σε travel size των 40ml.

Τιμή:

Η αξία της κανονικής συσκευασίας των 250ml είναι 30 ευρώ και συχνά υπάρχει και έκπτωση 30%. 

Βαθμολογία:

6/10






Επειδή έχω τελειώσει το τελευταίο καιρό πολλά προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ, θα ανέβει άρθρο με τα empties μέρος 2ο την επόμενη Πέμπτη. Μπορεί να υπάρξει και μέρος 3ο. ;)




Γράψτε μου στα σχόλια ποια προϊόντα έχετε τελειώσει εσείς?




Μπορείτε να με ακολουθήσετε στο instagram @juliakasinsta26 - προσπαθώ να είμαι πιο ενεργεί στα stories, ανεβάζω πολλά μακιγιάζ και δοκιμάζω πολλά προϊόντα σε πρώτη μετάδοση. 

Το instagram της Ελένης θα το βρείτε εδώ @elenismakeupland .
Βγάζει απίστευτες φωτογραφίες και γράφει review για τα προϊόντα που δοκιμάζει. 

Ακολουθήστε μας γιατί κάνουμε πολύ συχνά giveaway  με beauty δώρα. 



Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang