Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Αγαπημένα Προϊόντα Τριμήνου και όχι μόνο.




Γεια σας κορίτσια μου!
Σε αυτό το άρθρο θέλω να μοιραστώ μαζί σας προϊόντα ομορφιάς, μουσική, βιβλία και ταινίες που ξεχώρισα το τελευταίο τρίμηνο.


Για να μην πολυλογώ, πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν...



Καλλυντικά



Double Wear Foundation Estee Lauder





Είναι το κλασικό foundation ιδανικό για όλες εμάς που επιθυμούμε καλή κάλυψη και ματ αποτέλεσμα στο πρόσωπό μας. 

'Ήθελα πολύ καιρό να το δοκιμάσω και μόλις το πήρα απόφαση, τελείωσαν οι εκπτώσεις (-20%) στα Sephora και αναγκάστηκα να το αγοράσω στην κανονική του τιμή.... και το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι μετά από 2 εβδομάδες τα μαγαζιά βάλανε ξανά έκπτωση -50% αυτή τη φορά....
Δεν πειράζει όμως....δεν μετάνιωσα καθόλου που το αγόρασα....γιατί πραγματικά με μεγάλη μου χαρά το χρησιμοποιώ  στο καθημερινό μου μακιγιάζ.

Επίσης να ξέρετε πως η συσκευασία είναι χωρίς αντλία και αν την θέλετε πρέπει να την αγοράσετε ξεχωριστά. 

Μένει για πολλές ώρες στη θέση του, παρέχει πολύ καλή κάλυψη. Απλώνεται ομοιόμορφα και εύκολα όσο με σφουγγαράκι, τόσο και με πινέλο. Πιστεύω πως δεν είναι τυχαίο που το προτιμούν οι make up artist στο μακιγιάζ για τις νύφες. 

Έχω πάρει την απόχρωση 1C0 Shell η οποία είναι αρκετά ανοιχτή και δεν έχω παρατηρήσει να οξειδώνεται στην επιδερμίδα μου, ωστόσο έχω διαβάσει πολλές κριτικές όπου λένε το αντίθετο.

Επίσης έχει SPF 10, μικρο μεν, αλλά δεν με πειράζει καθόλου γιατί χρησιμοποιώ κρέμα με αντηλιακή προστασία σε καθημερινή βάση. 
Εάν θα το προτιμήσετε για τις βραδινές σας εξόδους δεν νομίζω να χρειάζεστε καν το SPF. 







Butter Bronzer - Physicians Formula






Αυτό εδώ το bronzer έβλεπα να το εκθειάζουν όλοι και όλες. Εννοείται πως δεν θα το άφηνα να μου ξεφύγει χωρίς να το δοκιμάσω.

Έχει κρεμώδη και μαλακή υφή που συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά μιας bronzer κρέμας και έχει ανάλαφρη υφή που  προσδίδει λάμψη και ηλιοκαμένη επιδερμίδα. 

Απλώνεται πραγματικά σαν βούτυρο ενώ δεν είναι. Δεν αφήνει μπαλώματα. Απλώνεται ομοιόμορφα με οποιοδήποτε πινέλο σας. 




Στη συσκευασία του είχε και ένα σφουγγαράκι που δεν με βόλεψε καθόλου, προτιμώ το πινέλο και καθρέπτη.

Επίσης έχει υπέροχη μυρωδιά καλοκαιριού, μυρίζει Pina colada. 

Έχω την απόχρωση Sunkissed bronzer.





Mini Gold Pallet - Natasha Denona





 Είναι πραγματικά η πιο μικρή παλέτα που έχει κυκλοφορήσει η Natasha Denona. 

Υπάρχουν βέβαια και μικρές παλέτες σε άλλες αποχρώσεις.

Αποτελείτε από 5 σκιές ( 0.8 gr η κάθε μία )

🔸 Έχει 2 ματ αποχρώσεις ( lodge & Bia )

🔸2 metallic ( d'Or & Anthela)

🔸 1 duo chromy ( Dark Seria )

Οι ματ αποχρώσεις συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους, κάθονται ομοιόμορφα, χωρίς μπαλώματα.
Τα metallic τοποθετούνται και με πινέλο και με το δάχτυλο. Με το δάχτυλο έχει καλύτερο αποτέλεσμα.
 Η συσκευασία της είναι φτιαγμένη από στιβαρό πλαστικό. Που πιστεύω δεν θα σπάσει εύκολα.

Είναι τόσο μικρή αυτή η παλέτα που μπορείτε άνετα να την πάρετε μαζί σας στο ταξίδι.
Απλά τα μακιγιάζ που θα κάνετε θα είναι πολύ συγκεκριμένα.

⠀Πραγματικά όσες φορές έχω κάνει το μακιγιάζ μου με αυτήν την παλέτα με ρωτούσαν πάντα τι σκιά έχω βάλει στα μάτια μου.







Κραγιόν MAC σε απόχρωση Twig





Έχω παρατηρήσει πώς το χρησιμοποιούσα πιο πολύ από κάθε άλλο κραγιόν που έχω. Πήγαινε το χέρι μου αυτόματα σε αυτό. Πιστεύω ταιριάζει με όλα τα μακιγιάζ  και για όλες τις περιπτώσεις. Είναι για μένα το ιδανικό nude κραγιόν. 

Έχει κρεμώδης σύνθεση με απαλή βελούδινη αίσθηση, μέτρια κάλυψη που μπορείτε να χτίσετε και σατινέ αποτέλεσμα. 





Αυτά με τα προϊόντα ομορφιάς που ξεχώρισα τους τελευταίους μήνες, τώρα να σας πω ποια βιβλία έβαλα στα αγαπημένα μου.







Αγκάθια και Τριαντάφυλλα - Σάρα Τζ. Μαας





Είναι μια ιστορία γεμάτη φαντασία που πραγματικά σε ταξιδεύει κάπου μακριά.
Παρακάτω σας αφήνω τη σύνοψη του βιβλίου και αν σας κίνησε το ενδιαφέρον και σας αρέσουν τέτοιες ιστορίες, μην το χάσετε...διαβάστε το!


Όταν η νεαρή κυνηγός Φέιρα σκοτώνει έναν λύκο στο δάσος, ένα θηριώδες πλάσμα κάνει την εμφάνισή του και απαιτεί την τιμωρία της. Η Φέιρα μεταφέρεται σε έναν επικίνδυνο, μαγικό τόπο, τον οποίο γνωρίζει μονάχα από τους θρύλους, κι εκεί ανακαλύπτει πως το πλάσμα που την αιχμαλώτισε δεν είναι ζώο, αλλά ο Τάμλιν, ένα από τα θανάσιμα, αθάνατα ξωτικά που κάποτε κυριαρχούσαν στον κόσμο τους.

Κι ενώ η Φέιρα παραμένει κρατούμενη στα κτήματά του, τα αισθήματά της για τον Τάμλιν αλλάζουν και η παγερή εχθρότητα παραχωρεί τη θέση της σε ένα φλογερό πάθος που σαρώνει κάθε ψέμα που της είχαν πει σχετικά με τον υπέροχο, αλλά συνάμα επικίνδυνο κόσμο των ξωτικών. Όμως, μια αρχέγονη, μοχθηρή σκιά απλώνεται και πυκνώνει πάνω από τη χώρα των ξωτικών, και η Φέιρα πρέπει να βρει έναν τρόπο να την εμποδίσει… ή να καταδικάσει τον Τάμλιν –και τον κόσμο του– για πάντα.




Η ιστορία αυτή αποτελείτε από 3 βιβλία. Σας προτείνω αν ξεκινήσετε αυτή τη σειρά να διαβάσετε και τα τρία βιβλία. ;)






Μουσική



Αυτό το μήνα έχω ανακαλύψει μουσική σε μορφή 8D AUDIO. 
Για να το απολαύσετε σε όλο του το μεγαλείο πρέπει να βάλετε ακουστικά στα αφτιά οπωσδήποτε! Παρακάτω σας βάζω κάποια παραδείγματα από τη λίστα μου και καλή απόλαυση :)

















Αυτά λοιπόν ήταν τα πράγματα που ξεχώρισα αυτό το μήνα. 

Πείτε μου στα σχόλια εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα, βιβλία ή έχετε ακούσει τραγούδια σε 8D μορφή.





Φιλιά πολλά,




Ιουλία





Contact us: rozpepone@hotmail.com

Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone 
















1 σχόλια:

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang