Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Wish List by Ali Express - Beauty Edition #1






Γεια σας κορίτσια μου,


Σας είχα υποσχεθεί στο επόμενο άρθρο να σας γράψω ποια προϊόντα από το κινέζικο site Ali Express έχω ανακαλύψει τον τελευταίο καιρό...

Κάποια από τα παρακάτω προϊόντα τα έχω αγοράσει και έχω δοκιμάσει και κάποια άλλα μου έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον και τα έχω βάλει στο καλάθι μου....


Ας ξεκινήσουμε...






1. Παλέτες ματιών από Beauty Glazed







Μου θυμίζουν πολύ τη σειρά Pressed Pigment από Technic και τις μικρές παλέτες από Huda. 
Είναι όμως πολύ πιο οικονομικές. Διάβασα προσεκτικά τις αξιολογήσεις των αγοραστών, όπου οι περισσότερες είναι θετικές. Δεν άργησα να τα βάλλω στο καλάθι μου. 

Τιμή: 2,69 ευρώ το τεμ
Μεταφορικά: 0,00
Link: εδώ 





2. IMAGIC







Άλλη μια παλέτα ματιών που μου κέντρισε την προσοχή αυτή τη φορά από την εταιρεία Imagic Pro.
Περιέχει 16 αποχρώσεις matt και shimmer. Κορίτσια, εντυπωσιάστηκα με τα swatches.... και αυτό πάει στο καλάθι μου....



Τιμή: 8,64 ευρώ
Μεταφορικά: 0,72 ευρώ
Link: εδώ





3. FOCALLURE GO TRAVEL palette










Νέες κυκλοφορίες έχουμε και από την αγαπημένη μου εταιρεία Focallure...αυτή τη φορά μας πάει ταξίδι.... Τις θέλω όλες!




Τιμή: 8,66 ευρώ
Μεταφορικά: 0,00 ευρώ
Link: εδώ





4. Focallure Glitter 












Από  Focallure δεν μπορώ να μην σας πω και για τα shimmer τους. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία και σίγουρα αξίζει να δοκιμάσετε κάποιο από αυτά!



Τιμή: 2,02 ευρώ
Μεταφορικά: 0,00 ευρώ
Link: εδώ





5. RUIMIO Makeup Mirror with 16 LEDs 






Επόμενο προϊόν στη λίστα μου αυτή τη φορά δεν είναι καμία παλέτα αλλά ένας καθρέφτης με Led φωτισμό για το μπουντουάρ μας. Παλαιότερα είχα δει πολλές διαφημίσεις στο Instagram, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου η τιμή του. Βρήκα λοιπόν στο Ali παρόμοιο ή μπορεί και το ίδιο καθρεφτάκι και πολύ προσιτή τιμή.



Τιμή: 9,50 ευρώ
Μεταφορικά: 0,00 ευρώ
Link: εδώ





6.  Πινέλα μακιγιάζ από Jessup






Αξίζει να ψάξετε στο Ali και πινέλα του μακιγιάζ. Η πρόταση μου είναι αυτό το σετ με πινέλα για πρόσωπο και μάτια. Μπορείτε να επιλέξετε όσα τεμάχια θέλετε. Έχουν εξαιρετική ποιότητα και τιμή.



Τιμή: 5,25 με 24,78 ευρώ
Μεταφορικά: 0,00 ευρώ
Link: εδώ 





7. Βάση για στέγνωμα πινέλων






Έχεις πλύνει τα πινέλα σου και δεν ξέρεις που να τα στεγνώσεις χωρίς να χαλάσουν?! Εδώ σας έχω μια καλή λύση....


Τιμή: 4,33 ευρώ
Μεταφορικά: 0,00 ευρώ
Link: εδώ



8.  Beauty Σφουγγαράκια






Δοκίμασα και μου άρεσαν πολύ αυτά τα σφουγγαράκια για να απλώνω το foundation μου. Είναι πολύ μαλακά και κάνουν την τοποθέτηση του make up παιχνιδάκι!



Τιμή: 0,56 -0,66 ευρώ
Μεταφορικά: 0,00 ευρώ
link: εδώ



9. Βάση για το σφουγγαράκι






Οκ, το σφουγγαράκι του πήραμε...που θα το φυλάμε όμως...



Τιμή: 0,81 - 1,09
Μεταφορικά: 0,00 ευρώ
Link: εδώ





10.  Eye Lashes





Ψεύτικες βλεφαρίδες .... υπάρχουν άπειρες σε πολλά σχήματα και χρώματα. 



Τιμή: 1,96 ευρώ
Μεταφορικά: 0,00 ευρώ
Link: εδώ 










Αυτά λοιπόν έχω να σας προτείνω γι'αυτή τη φορά. Πείτε μου στα σχόλια ποιο προϊόν σας άρεσε και τι θα θέλατε να αποκτήσετε. 


Αν σας αρέσουν οι wish list μου μπορείτε να μου το πείτε για να ξέρω ότι σας αρέσει και να ετοιμάζω κάτι παρόμοιο κάθε εβδομάδα ;)





Φιλάκια,



Ιουλία






Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone

2 σχόλια:

  1. Με ενθουσίασε αρκετά η λίστα σου! Σίγουρα ορισμένα από τα προϊόντα που αναφέρεις,θα συμπεριληφθούν σε κάποια επόμενη αγορά μου.
    Θα ήθελα να δω κάποια ανάρτηση σχετικά με τις παλέτες σκιών(συγκεκριμένα beauty glazes και imagic).

    Εύχομαι να ευχαριστηθείς όλα τα προϊόντα που θα πάρεις.
    Καλές αγορές,
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Κάποιες από αυτές τις παλέτες έχω παραγγείλει ήδη και εννοείται να γράψω εντυπώσεις ;)))

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang