Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Αγαπημένα του...5μηνου!!!! (Review Time)




Γειά σας Πεπονάκια μου,

Σίγουρα ο τίτλος αυτού μου, του post κάπως σε ξένισε ε..αλλά μετά από τη μεγάλη μου απουσία από το blog μας λόγω αυξημένων υποχρεώσεων, έχω μαζέψει όοολαα τα προϊόντα που ξεχώρισα (την αφρόκρεμα όμως!) αυτούς τους πέντε μήνες απουσίας μου, οπότε ιδού τα αγαπημένα 5μηνου...





Αγαπημένο No. 1 Natural Restoring Night Face Mask από Organic Kitchen~Natura Siberika 




Είναι μια ιδιαιτέρως πλούσια κρέμα - μάσκα προσώπου αποτελούμενη από 98% φυσικά συστατικά. Μπορεί κάλλιστα να αντικαταστήσει τη βραδινή σου κρέμα προσώπου καθώς δρά την ώρα που εσυ κοιμάσαι και πραγματικά ξυπνάς με ένα απόλυτα ενυδατωμένο και αναζωογονημένο δέρμα! Αν και στη αρχή που θα την εφαρμόσεις θα σου φανεί κάπως βαρειά θα διαπιστώσεις πως μετά τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα απορροφάται υπέροχα και γίνεται απόλυτα ματ, χωρίς να «κολλάει», σαν να μην φοράς καν κρέμα, ενώ η αίσθηση στο πρόσωπο σου μετά το πρώτο λεπτό είναι πραγματικά βελούδινη.. φαντάσου το σαν να έχεις βάλει primer!! Στα θετικά της είναι τέλος η τιμή της, όπου τα 100ml κοστίζουν μόλις 3~4 €!!(αναλόγως το κατάστημα)
Μην το σκέφτεσαι ΠΡΕΠΕΙ να τη δοκιμάσεις, ότι τύπο επιδερμίδας και αν έχεις!!

ΒΑΘΜΟΣ: 9/10






Αγαπημένο No.2 Κρέμα ματιών εξατομικευμένη από The Pionears



Να σου εξηγήσω αρχικά το εξατομικευμένη.. λοιπόν μπαίνοντας στο site της The Pionears μπορείς να δημιουργήσεις με βάσει της ανάγκες σου τη δίκη σου κρέμα ματιών (και όχι μόνο!) την οποία θα κατασκευάσουν αποκλειστικά για εσένα, με το όνομα σου πάνω, εξού και το εξατομικευμένη. Αυτό ακριβώς έκανα και εγώ, εστιάζοντας στο βασικό μου θέμα ( για το οποίο τόσες και τόσες φορές σας έχω μιλήσει και τόσο με έχει δυσκολέψει) τους μαύρους κύκλους!! Έχω να σου πω με βεβαιότητα πλέον πως πρόκειται για μια από τις καλύτερες κρέμες ματιών που έχω δοκιμάσει! Δεν θα σου πω ότι θα σου εξαφανίσει τους μαύρους κύκλους, γιατί πρέπει να το πάρουμε απόφαση πως αυτό καμία μα καμία (όσο ακριβή και αν είναι) δεν μπορεί να το πετύχει, αλλά θα σου πω ότι θα τους μειώσει αισθητά, δείχνοντας επιτέλους το βλέμμα σου πιο ξεκούραστο. Επίσης προσφέρει εξίσου πολύ καλή ενυδάτωση, απορροφάται εύκολα και μυρίζει όμορφα. Επέλεξα τη συσκευασία των 50ml και δεν τελείωνε με τίποτα παρά τη καθημερινή χρήση, όποτε έχει και εξαιρετική σχέση ποιότητας-ποσότητας-τιμής!!!!

ΒΑΘΜΟΣ: 9/10






Αγαπημένο No.3 Μαντήλια καθαρισμού προσώπου με ενεργό άνθρακα από Septona.





Καταρχάς θα ξεκινήσω με αυτό που με εντυπωσίασε και δεν έχω ξανά δει..τα μανταλάκια είναι μαύρα!!! Πέραν αυτού όμως έχω να σου πω μόνο θετικά για τη δράση τους, καθώς απομακρύνουν με ευκολία το μακιγιάζ (ακόμη και τη δύσκολη για όλες μας μάσκαρα), αφήνοντας το δέρμα απόλυτα καθαρό και απομακρύνουν επίσης όλη τη περίσσεια λιπαρότητα, προσφέροντας σας ένα απόλυτα ματ αποτέλεσμα. Δεν τσούζουν τα μάτια, ούτε «τραβούν» το δέρμα μετά τη χρήση. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσες έχετε λιπαρή ή μεικτή επιδερμίδα. Φυσικά είναι περιττό να σου πω για την σούπερ οικονομική τιμή του.

ΒΑΘΜΟΣ: 9,5/10






Αγαπημένο No.4 Moisture Bomb Eye Tissue Mask από Garnier




Νομίζω πως με αυτά τα patches δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική και στο λέω εξαρχής για να σε προλάβω :) έχουν ταιριάξει τόσο πολύ στις ανάγκες και την επιδερμίδα των ματιών μου που έχω μόνο θετικά να σου πω. Τα φοράω κάθε φορά που νιώθω εξαντλημένη ή μετά από ξενύχτια και μετά από αυτά τα 15 λεπτά δράσης τους (καλά μπορεί να τα αφήσω και μισή ώρα άνετααα) έχω απόλυτα ξεκούραστα, πιο «φωτεινά» και φουλ ενυδατωμένα ματάκια, ενώ απαλύνει ακόμη και τις λεπτές γραμμές. Το εφέ που μου δίνουν είναι σαν να έχω κοιμηθεί ένα 10ωρο!! Είναι πρακτικά, εύχρηστα και φυσικά οικονομικά...θα τα βρείτε μεταξύ 1,5~2€ (αναλόγως το κατάστημα)







Αγαπημένο No.5 Liquid lipstick mad about mat από Essence (n.03 Wanna play)






Πάμε και σε μακιγιάζ...
Λατρεμένο (πλέον) υγρό κραγιόν όπου έχει γίνει η βασική καθημερινή επιλογή μου, καθώς έχει συγκλονιστική - και για να σου είμαι ειλικρινής μη αναμενόμενη από μια τόσο οικονομική επιλογή - διάρκεια, τέλεια απόδοση και απόχρωση για κάθε απόχρωση επιδερμίδας ή μαλλιών και ταιριαστό επίσης με κάθε μακιγιάζ. Είναι μια απόχρωση που κολακεύει φοβερά τα χείλη και τα κάνει να δείχνουν πιο «γεμάτα» και sexy. Όμως το βασικό που έχω λατρέψει σε αυτό είναι το τελείωμα του που αν και ματ έχει ένα πουδρένιο θα μπορούσα να πω τελείωμα, το οποίο το καθιστά τρομερά άνετο στα χείλη ειδικά όταν το φοράς για ώρες!!!

ΒΑΘΜΟΣ: 10/10






Αγαπημένο No. 6 Mascara Gelore από W7







😜Σου προσφέρει έντονο μαύρο αποτέλεσμα, μήκος, αλλά και διαχωρισμό! Είναι η καλύτερη μάσκαρα της εταιρίας για εμένα, με βάσει όσες έχω δοκιμάσει από w7. Διαθέτει τριχινο, βολικό βουρτασκι. Αν και αναφέρει πως δίνει όγκο δεν μπορώ να πω πως το κομμάτι όγκος είναι το δυνατο της σημείο. Δεν κάνει κομματάκια, ούτε panda eyes και διαρκεί όοολη μέρα!

ΒΑΘΜΟΣ: 8/10






Αγαπημένο No.7 Highlighter Glowcomotion από W7




😜



Αγαπάς τις γυαλάδες;; Αν ναι, τότε το θες στη ζωή σου και πιο συγκεκριμένα στο νεσεσέρ σου!! Έχω στη συλλογή μου περίπου 10 highlighters και κατάφερε (με την αξία του 😜) να τα κάνει όλα στη άκρη και να χρησιμοποιώ αυτό non stop!! Είναι τόσο έντονο αλλά συνάμα και τόσο διακριτικό και φυσικό που μπορείς να το φοράς από το πρωί ως το βράδυ, ενώ χτίζεται ώστε εκεί προς το βράδυ να λάμπεις οσάν τη JLO. Ωστόσο πρέπει να σου πω ότι πιστεύω πως ταιριάζει περισσότερο σε μεσαίες-σταρένιες επιδερμίδες..είπαμε άλλωστε JLO! Διαρκεί για ώρες και ειδικά αν ψεκάσεις προηγουμένως το πινέλο σου με κάποιο setting/fixing spray τότε θα σου δώσει maximum απόδοση και αναλλοίωτη διάρκεια!

ΒΑΘΜΟΣ: 10/10






Αγαπημένο No.8 Άρωμα Vanilla από H&M







Είμαι ο τύπος των γλυκών και βανιλάτων αρωμάτων, όποτε καταλαβαίνεις νομίζω το λόγο που διάλεξα και σου προτείνω ένα άρωμα βανίλιας. Μυρίζει την καλύτερη εκδοχή σκέτης βανίλιας που έχω ως τώρα δοκιμάσει...κάτι σαν κουλουράκια βουτύρου/βανίλιας φαντάσου αλλά σε φουλ γλυκιά και αισθησιακή εκδοχή!! Έχει διάρκεια γύρω στις 5-6 ώρες μαξ. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να σου πω είναι ότι είναι μόλις 20ml όπου προσωπικά ίσα ίσα βγάζω το μήνα (πολλές φορές και αν τον βγάλω) αλλά είμαι σπατάλη στο θέμα άρωμα το παραδεχόμαι, ενώ κοστίζει 5,99€. Βέβαια τα 20ml από την άλλη μεριά είναι εξαιρετική συσκευασία για να το έχεις μαζί σου συνέχεια, άσε που είναι travel friendly..όποτε διχάζομαι κάπως..όπως και να μυρίζει τέλειααα αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!

ΒΑΘΜΟΣ: 9,5/10







Έχεις δοκιμάσει κάποιο από όλα αυτά και αν ναι πως σου φάνηκε;; Επίσης ποιό σε «έψησε» παραπάνω να το δοκιμάσεις;;
Περιμένω να μου πεις... :)))






Disclaimer!! Οι φωτογραφίες -εκτός των 2 πρώτων- είναι από αντίστοιχες αναρτήσεις μου στο προσωπικό μου προφίλ στο Instagram (@elenismakeupland)





Φιλάκια
Ελένη

1 σχόλια:

  1. Κρέμα ματιών εξατομικευμένη από The Pionears
    αυτό με έψησες πολύ να το πάρω :)
    νόμιζα ήταν κρέμα ματιών αλλά τελικά είναι μάσκα. και είδα και καλές κριτικές! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang