Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

Review Time - Catrice Foundation All Matt Plus - Shine Control





Όσοι Με παρακολουθείτε στο instagram γνωρίζετε την αγάπη μου για τα foundation από Catrice.

Έχω δοκιμάσει ήδη τρία foundation που έχει κυκλοφορήσει η συγκεκριμένη μάρκα και τα αγαπώ εξίσου και τα τρία. 


Στο σημερινό άρθρο θα ήθελα να σας μιλήσω όμως για το foundation All Matt Plus - Shine Control.
Από ότι γνωρίζω έχει κυκλοφορήσει το 2016, εγώ όμως το ανακάλυψα πρόσφατα στο κοντινό κατάστημα Hondos Center.

Ας ξεκινήσω με αυτά που υπόσχεται το συγκεκριμένο foundation και στη συνέχεια θα σας πω και την άποψή μου μετά από πολλές δοκιμές υπό διάφορες συνθήκες και σε συνεργασία με διάφορα προϊόντα.


  • Χαρακτηρίζεται  ως δεύτερο αόρατο δέρμα.
  • Προσφέρει ομοιόμορφη κάλυψη, ταυτόχρονα ελέγχει τη λιπαρότητα και την ανεπιθύμητη λάμψη.
  • Υπόσχεται να καλύψει τις μικρές ατέλειες του δέρματος 
  • 18 ώρες διάρκεια.
  • Έχει χρωστικές ουσίες που αντανακλούν το φως και προσφέρει μεταξένιο ματ τελείωμα και μία άψογη, φρέσκια εμφάνιση.
  • Είναι vegan




Κυκλοφορεί σε 5 αποχρώσεις:

027 Amber Beige
010 Light Beige
015 Vanilla Beige
020 Nude Beige
040 Warm Beige





  • Έχει γυάλινη συσκευασία με αντλία η οποία είναι αποσπώμενη και  επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις το προϊόν μέχρι και την τελευταία σταγόνα.




  • Έχει αρκετά ρευστή σύνθεση για να χρησιμοποιηθεί με μία αντλία και ταυτόχρονα αρκετά κρεμώδες για να μην τρέχει σαν  νερό όταν το τοποθετείς.
  • Έχει μία γλυκιά μυρωδιά, όχι όμως πολύ έντονη.
  • Προσφέρει ήμι ματ τελείωμα




Πλεονεκτήματα


  • Απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα, όσο με το πινέλο, τόσο και με το σφουγγαράκι.
  • Δεν κάνει γραμμές και μπαλώματα
  • Κρατάει τουλάχιστον 12 ώρες ( τόσες δηλαδή έχω κρατήσει εγώ στο πρόσωπό μου )
  • Ωραίο αποτέλεσμα  με και χωρίς την πούδρα. Προτιμώ όμως να το χρησιμοποιώ με πούδρα σε loose μορφή για ένα σταθερό αποτέλεσμα.
  • Δεν οξειδώνεται
  • Μία σχετική λιπαρότητα εκδηλώνεται στο πρόσωπό μου μετά από ένα εξάωρο, αλλά απορροφάται εύκολα με μία  χαρτοπετσέτα
  • Για την ποιότητα που προσφέρει έχει φανταστική τιμή




Αρνητικά

  • Οι αποχρώσεις είναι πολύ λίγες
  • Υπάρχει κίνδυνος να μη βρεις αυτή που σου ταιριάζει
  • Έχω προσέξει πως δεν συνεργάζεται το ίδιο καλά με όλα τα concealer.




Συμπέρασμα


Να πω πως μου άρεσε πιο πολύ το foundation  Made To Stay 24 ώρες.
Παρόλα αυτά είναι πολύ αξιόλογο προϊόν και πιστεύω θα ταιριάξει σε όλους τους τύπους δέρματος.
Δεν έχει αλκοόλ στα συστατικά του οπότε δεν θα ξεραίνει την επιδερμίδα.

Επίσης κάτι άλλο που πρόσεξα στα συστατικά είναι ότι περιέχει διάφορους παράγοντες SPF και UV protection. Τα οποία για να είμαι ειλικρινής δεν τα προτιμώ στα foundation, γιατί μπορεί να μην είναι καλής ποιότητας (ειδικά όταν είναι οικονομικό το προϊόν) και μπορούν να προκαλέσουν αλλεργία.

Όπως και κάποια άλλα στατικά που χαρίζουν το άρωμα στο προϊόν, μπορούν να προκαλέσουν ερεθισμό και αλλεργία στις ευαίσθητες επιδερμίδες.

Καλό είναι να το δοκιμάσετε στο χέρι σας στο λαιμό σας  και να δείτε την αντίδραση πριν το χρησιμοποιήσετε  στο πρόσωπο.

Εμένα προσωπικά μου ταίριαξε το προϊόν και το χρησιμοποιώ με μεγάλη ευχαρίστηση.

Προτιμάω να το τοποθετώ με  βρεγμένο σφουγγαράκι. Έτσι, πετυχαίνω ένα φυσικό αποτέλεσμα χωρίς να φαίνεται παστωμένο το πρόσωπο.
Πραγματικά, το έχω φορέσει έως και 12 ώρες και δεν έχει φύγει από τη θέση του.



Βαθμολογία: 8/10




Το έχετε δοκιμάσει? 
Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο foundation?



Φιλάκια πολλά,


Ιουλία





Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone

2 σχόλια:

  1. Το είχα πάρει πρόπερσι.Δεν μου γέμισε το μάτι για να είμαι ειλικρινής.
    Αλλά άλλαξα γνώμη στην πορεία. Πολύ ελαφρύ στη σύνθεση και κυρίως ταιριάζει με την επιδερμιδα μου.Μια χαρά για τα λεφτά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ στην αρχή δεν το είχα και σε πολύ μεγάλη εκτίμηση. Στη συνέχεια όμως όσο άρχισα να το χρησιμοποιώ παραπάνω όλο και πιο πολύ μου άρεσε. Το συμαντικοτερο έχει πολύ καλή και μεγάλη διάρκεια. ;)

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang