Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Colossial Big Shot, The Review



Πεπονάκια μου τι κάνετε;


Ζεσταίνεστε και εσείς όσο και εγώ; Αχ γύρισα από διακοπές (σηκωτή στην κυριολεξία γιατί δεν ήθελα να γυρίσω…) και η Αθήνα μου φαντάζει αφόρητη…

Και αφού σου είπα το πόνο μου, πάμε να σου πώ και την άποψη μου…σχετικά με την νέα mascara (ή το mascara, ότι προτιμάς..) από την Maybelline New York.

Τη The Collosial Big Shot!!!

Θα ξεκινήσω από τη συσκευασία η οποία μου έχει κλέψει την καρδία!! Διότι ενώ είναι η κλασσική συσκευασία που έχουμε συνηθίσει τις Collosial η εταιρία στην εκδοχή αυτή έχει κάνει μια κατά τη γνώμη μου πολύ ελκυστική παρέμβαση (ειδικά αν είστε packaging lover) δίνοντας στο μπουκαλάκι χρυσό με mirror εφέ χρώμα, το οποίο κάνει αμέσως level up στην συσκευασία και δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας αν και οικονομικό προϊόν.







Όμως το ξέρω, το ξέρω σε ζάλισα με τη συσκευασία, η οποία σε πολλές είναι και αδιάφορη…εσένα κατά βάση σε ενδιαφέρει η απόδοση το προϊόντος, ωστόσο και στο τομέα αυτό δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου.

Υπόσχεται εκρηκτικό όγκο και δεν σου δίνει τίποτα λιγότερο από τη πρώτη κιόλας στρώση! Στο λέω εξ’ αρχής, αν αυτό που επιζητάς από μια mascara είναι ο όγκος τότε αυτό είναι το δυνατό σημείο της mascara αυτής, σου δίνει άκρως εντυπωσιακό όγκο!!

Όσον αφορά το διαχωρισμό και εκεί τα πηγαίνει πολύ καλά, αν και εγώ για καλύτερο διαχωρισμό προτιμώ τα πλαστικά βουρτσάκια και αυτή διαθέτει τρίχινο, παρόλα αυτά κάνει πολύ καλή δουλεία.







Επίσης σου δίνει απόλυτα μαύρο χρώμα, ενώ όσον αφορά το μήκος εδώ δε μπορώ να πώ πώς κάνει και πολλά (είναι το μόνο αρνητικό που μπορώ να εντοπίσω…αλλά οκ πόσα να κάνει και αυτή…) δίνει μήκος τόσο όσο.
Εν ολίγοις θεωρώ πώς σίγουρα είναι μια mascara η οποία αξίζει να δοκιμάσεις...χτές!! Και το λέω αυτό καθώς πέραν του αποτελέσματος που σου ανάλυσα παραπάνω είναι και πολύ οικονομική, κάτι που για εμένα (φαντάζομαι και για εσένα..) παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Είναι 9,5 ml και κοστίζει μόλις 8,90ευρώ!



Plus info:
Την πήρα μαζί μου στις διακοπές και μπορώ να σου πώ πως σε συνθήκες με φουλ ήλιο, ζέστη, ιδρώτα συμπεριφέρθηκε άψογα. Δεν μου έκανε κομματάκια, ούτε μουτζουρώνει χαρίζοντας σου panda eyes, τα οποία σίγουρα δεν τα θέλουμε. Να σου τονίσω όμως για να μην γίνει παρανόηση πώς δεν είναι αδιάβροχη και δεν την έχω τεστάρει με βουτιές ή κάτι τέτοιο (..μόνο σε στεγνές συνθήκες χαχα)




Την έχεις δοκιμάσει μήπως;
Είτε αν την επιλέξεις θα χαρώ πολύ να μου πείς πώς σου φάνηκε…


Ελένη


4 σχόλια:

  1. Ελένη μου εξαιρετικό το ποστ σου και υπέροχος ο λόγος σου,όπως και η ανάλυση!!Εγώ από μία μάσκαρα αναζητάω τον όγκο,οπότε σίγουρα θα την δοκιμάσω,πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσι μουυυ..χαίρομαι τόσο πολύυ που σου άρεσε το post μου :) <3 Περιμένω τις εντυπώσεις σου όταν την δοκιμάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την συγκεκριμένη μάσκαρα την έχω και την συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!! Εχω γενικώς μια τρέλα με τις βλεφαρίδες και μπορώ να πώ πως μου τις αναδεικνύει υπέροχα και καλύτερα απο οποιαδήποτε άλλη !! και έχω δοκιμάσει πολλές !!! Είναι υπέροχη κορίτσια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύυυ για το σχόλιο σου, την ίδια ακριβώ γνώμη έχουμε και εμείς!!! :* <3

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang