Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Beauty Box από Cherrybox Winter Edition Review





Γεια σας κορίτσια μου!

Όπως είδατε και από το τίτλο του άρθρου, σήμερα θέλω να σας πω δυο λογάκια για το συνδρομητικό κουτί που  ετοιμάζει κάθε εποχή το ηλεκτρονικό κατάστημα Cherrybox.

Το έχω πολύ καιρό και κάποιες ίσως να έχετε δει και την παρουσίαση στο προφίλ μου στο Instagram ( αν δεν με ακολουθείτε μπορείτε να με βρείτε εδώ ;) ).

Μπορώ να πω πως ήταν από τα πιο πετυχημένα τους beauty box. Περιέχει full size προϊόντα και κάποια από αυτά πραγματικά τα αγάπησα και τα έχω συμπεριλάβει στο Project pan 2020!

Τα προϊόντα του Project Pan 2020 θα τα δείτε στο επόμενο άρθρο μου.

Πάμε να δούμε λοιπόν το περιεχόμενο του κουτιού....



VITAMASQUES

Hydroglow Cream - Gold 30ml







Είναι μια κρέμα προσώπου και primer μαζί με εκχυλίσματα φύλλων χρυσού. Περιέχει υαλουργικό οξύ, νιασιναμιδη, σκόνη μαργαριταριού και βιταμίνη C. Υπόσχεται να ενυδατώσει την επιδερμίδα, να χαρίσει ομοιόμορφη υφή και ελαφριά λάμψη . 


Ένα μικρο tip που μας δίνει η εταιρεία είναι ότι μπορείτε να εφαρμόσετε το συγκεκριμένο προϊόν στα ζυγωματικά, στο μέτωπο και στη μύτη για να τονίσετε και να φωτίσετε την όψη σας.

Συμπέρασμα:

Έχω την απόχρωση Roze gold και προτιμώ να τη χρησιμοποιώ σαν primer πριν από το foundation μου. 
Απλώνετε ομοιόμορφα και φωτίζει την επιδερμίδα. Προσφέρει μια λάμψη υγείας στην επιδερμίδα και την κάνει να φαίνεται φρέσκια και λαμπερή. Φωτίζει μέσα από το foundation μου. Την έχω αγαπήσει και την χρησιμοποιώ στο καθημερινό μου μακιγιάζ. Είναι στο project pan 2020 ;)

Τώρα όσον αφορά τη χρήση του ως κρέμα ενυδατική δεν ξέρω κατά πόσο θα κάνει δουλειά.

Η κανονική τιμή της είναι στα 31,95 ευρώ

Μπορείτε να τη δείτε σε αυτό το link .





MAYY

Translucent Baking Powder 4,5gr







Ελαφριά και διάφανη πούδρα προσώπου. Είναι κατάλληλη για σετάρισμα του μακιγιάζ. Χαρίζει ματ όψη στην επιδερμίδα, αποτρέπει την λιπαρότητα και παρατείνει τη διάρκεια. 

Συμπέρασμα:

Προτιμώ να την χρησιμοποιώ για να σετάρω όλο το πρόσωπο εκτός της περιοχής κάτω από τα μάτια. Επειδή μου φαίνεται δεν είναι τόσο διάφανη όσο θα ήθελα, έχει λίγο χρωματάκι. Προσφέρει ματ τελείωμα στο μακιγιάζ και όντος απορροφάει την λιπαρότητα.
Πιστεύω θα ταιριάξει σε όλους τους τύπους επιδερμίδας. 
Μπήκε και αυτή στο φετινό Project pan.

Μπορείτε να την δείτε σε αυτό το link


Η τιμή για τα 4,5 gr είναι 19,00 ευρώ.






MOONFACE

Fan Brush









Απλό συνθετικό πινέλο βεντάλια, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εφαρμογή του highlighter. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τοποθέτηση της πούδρας ή την αφαίρεση των υπολλυμάτων της πούδρας από τα μάτια ή το πρόσωπο. 

Συμπέρασμα:

Για την τοποθέτηση του highlighter είναι καλό, αλλά πολλά λεφτά βρε κορίτσια...


Η τιμή του είναι στα 8,10 ευρώ

Μπορείτε να το δείτε εδώ .




KILI-G

Micellar Water 150ml









Εδώ έχουμε ένα νεράκι καθαρισμού προσώπου ενισχυμένο με αλλαντοίνη που παράγει την κυτταρική αναγέννηση και πανθενόλη. Αφαιρεί το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια χαρίζοντας την αίσθηση καθαριότητας.

Συμπέρασμα:

ΟΚ αφαιρεί το μακιγιάζ αλλά δεν έχω δει και τίποτα wow ...έχω δοκιμάσει και άλλα νεράκια πιο οικονομικά και εξίσου αποτελεσματικά...


Η τιμή του είναι στα 8,90 ευρώ τα 150 ml και μπορείτε να το βρείτε εδώ






ECHOSLINE

Seliar Argan λάδι 30 ml









Ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα σε αυτό το κουτάκι είναι αυτό το λαδάκι για τα μαλλιά. Είναι εμπλουτισμένο με argan oil, λινέλαιο και πρωτεΐνες μεταξιού. 
Προσφέρει ενίσχυση, θρέψη, ενυδάτωση και αναζωογόνηση της τρίχας με λίγες μόνο σταγόνες. 
Επίσης κάνει τα μαλλιά πιο λαμπερά και καταπολεμάει το φριζάρισμα. 
Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους μαλλιών. 

Μπορεί να χρησιμοποιθεί με τρεις τρόπους:

1. Λίγες σταγόνες σε στεγνά μαλλιά για λάμψη και προστασία.
2. Λίγες σταγόνες σε βρεγμένα μαλλιά για τη δράση κατά του φριζαρίσματος.
3. Λίγες σταγόνες μέσα στην βαφή για να κλειδώσετε το χρώμα και λάμψη.


Συμπέρασμα:

Το χρησιμοποιώ με δυο πρώτους τρόπους και όντως έχω δει διαφορά κορίτσια μου.

Η τιμή του είναι στα 8,08 ευρώ τα 30ml και το βρίσκετε εδώ






EESOME

Γαλάκτωμα σώματος με εκχύλισμα μανόλιας 250ml









Γαλάκτωμα σώματος με πλούσια υφή και υπέροχο άρωμα. Απορροφάται γρήγορα από την επιδερμίδα την ενυδατώνει αποτελεσματικά. Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους επιδερμίδας και ειδικά για ξηρές. 

Συμπέρασμα:

Μου αρέσει πολύ το άρωμα της κρέμας. Στο κουτάκι μου πέτυχα το άρωμα μοβ ορχιδέας. Εκτίμησα και την συσκευασία...έχει αντλία και με διευκολύνει πολύ να την χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου. Ενυδατώνει αποτελεσματικά και απορροφάται γρήγορα, πράγμα το οποίο είναι πολύ σημαντικό για μένα. 


Η τιμή της κρέμας είναι στα 6,50 ευρώ και την βρίσκετε εδώ







Αυτά ήταν τα προϊόντα του κουτιού. Απ 'ότι βλέπετε είναι όλες οι τιμές αρκετά τσιμπημένες αν πάρετε τα προϊόντα αυτά μεμονωμένα. Το κουτάκι όλο μου κόστισε 20 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά. Πιστεύω ήταν πολύ καλό deal!





Μέχρι το τέλος του μήνα πιστεύω μπορείτε να το βρείτε, σας αφήνω και το Link εδώ .




Αν το έχετε αποκτήσει και εσείς πείτε μου την γνώμη σας αν σας άρεσαν τα προϊόντα αυτά, ποιο είναι το αγαπημένο σας και ποιο δεν σας άρεσε. Θα χαρώ πολύ να μάθω την γνώμη σας.



Φιλάκια πολλά,


Ιουλία










Contact us: rozpepone@hotmail.com

Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone 




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang