Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Lookfantactic Beauty Box - December 2019 (review)








Γεια σας κορίτσια μου,
Το Δεκέμβρη δοκίμασα για πρώτη φορά να παραγγείλω το beauty box από lookfantastic.




Αξίζει να σημειωθεί πως η συσκευασία ήταν γιορτινή και όμορφη.  Έχω τοποθετήσει  ήδη όλες τις μάσκες μου μέσα.

Πάμε τώρα να πούμε λίγα λόγια για το τι περιέχει αυτό το όμορφο κουτάκι.

Συνολικά υπάρχουν 6 προϊόντα από τα οποία 2 είναι full size και τα υπόλοιπα 4 σε deluxe μέγεθος.







1. Sleek Make up I-Divine Eyeshadow Goodnight Sweetheart ( κόστος £8.99 ) - full size παλέτα ματιών με mat & shimmer αποχρώσεις









Απ' ότι έχω καταλάβει σε κάθε κουτί μπορεί να σας τύχει και διαφορετική παλέτα.

Την έχω δοκιμάσει μία φορά και μου άφησε πολλά ερωτηματικά. θα κάνω όμως περισσότερα μακιγιάζ με αυτήν την  παλέτα και θα σας έχω ένα review στο instagram μου.






2. Eylure Fluttery Light No. 117 ( κόστος £5.95 ) - ψεύτικες βλεφαρίδες









Μου άρεσε πολύ το σχέδιο και η λεπτή βάση πού σίγουρα θα βολέψει  στη τοποθέτηση.

Δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμα, μόλις το κάνω Θα σας ενημερώσω.







3. Eyeko Black Magic travel size eyeliner ( κόστος £9.00 ) - μαύρο αδιάβροχο eyeliner με λεπτό βουρτσάκι









Το χρησιμοποιώ εδώ και μία εβδομάδα, δεν φεύγει από τη θέση του. Το λεπτό βουρτσάκι βοηθάει να σχεδιάσεις εύκολα την τέλεια γραμμή eyeliner.






4. Bumble and Bumble hairdresser invisible oil heat/uv protectiv primer ( κόστος £12.00 ) 








Έρχεται σε travel size των 30ml. Η κανονική συσκευασία είναι στα 60 ml.
Το λαδάκι αυτό προστατεύει τα μαλλιά σου από τη θερμότητα και τις ακτίνες UV και παράλληλα τα ενυδατώνει.






5. Prai Platinum Firm&Lift cream ( κόστος £34.99 ) 









Ακόμα ένα προϊόν σε travel size των 10ml.  Το κανονικό του μέγεθος είναι 50 ml. Είναι μία ενυδατική κρέμα πλούσια σε βιταμίνες και πεπτίδια.






6. Real Chemistry luminous 3minut peel ( κόστος £48.00 ) 









Peeling προσώπου που υπόσχεται σε 3 μόνο λεπτά να αφαιρέσει τα νεκρά κύτταρα και να χαρίσει λάμψη στην επιδερμίδα σου. Άλλο ένα travel size προϊόν που έρχεται στα 20ml. Η κανονική του συσκευασία είναι στα 50 ml.



Και εννοείται όπως έχω ακούσει κάθε μήνα βάζουν και το περιοδικό Elle της Αγγλίας. 






Όλο το κουτί κόστισε 20 ευρώ και δωρεάν μεταφορικά. Ήρθε με κούριερ DHL σε 15 μέρες.


  Μπορείτε εύκολα να κάνετε την παραγγελία σας στο lookfantastic.gr






Αναμένω στα μέσα του μήνα και το κουτάκι του Ιανουαρίου 2020 :)))


Στο Instagram μου μπορείτε να δείτε και το unboxing του κουτιού ;)


Περιμένω στα σχόλια να μου πείτε αν έχετε αγοράσει ποτέ beauty box από το lookfantastic και τις εντυπώσεις σας.



Φιλάκια πολλά,



Ιουλία 






Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi

Facebook: rozpepone 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang